Mitä miehet ajattelee naisista jotka eivät pidä vauvoista ja lapsista ylipäätään?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei pidä vauvoista, mutta pitää naimisesta, on ihanne. Jos hänellä on katkaistut ja solmitut munanjohtimet, hän olisi kuin taivaan lahja minulle.
Onhan sinulla itselläsikin katkaistut piuhat? Et varmaan halua vapaamatkustaa ja jos kuitenkin kohellat mättähältä mättähälle (= osalla piuhat yhä auki)?
il Capitano kirjoitti:
Kyllähän se persoonasta kertoo. Voi olla että on olemassa nainen, joka ei pidä lapsista, mutta on silti persoonaltaan super-empaattinen, herkkä, lämmin ja ns. "pehmeä". Mutta enpä ole koskaan tavannut. Kyllä ne jotka ei lapsista pidä, on useimmiten aika kovia persoonia muutenkin. Ei jatkoon!
Lol joku "kapteeni" täällä laukoo "totuuksiaan".
Olen liian tyhmä ymmärtääkseni, miksi kaikkien naisten edes pitäisi, jotenkin erityisesti pitää lapsista? Miten tämä tykkääminen liittyy tykkääjän sukupuoleen?
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
il Capitano kirjoitti:
Kyllähän se persoonasta kertoo. Voi olla että on olemassa nainen, joka ei pidä lapsista, mutta on silti persoonaltaan super-empaattinen, herkkä, lämmin ja ns. "pehmeä". Mutta enpä ole koskaan tavannut. Kyllä ne jotka ei lapsista pidä, on useimmiten aika kovia persoonia muutenkin. Ei jatkoon!
Lol joku "kapteeni" täällä laukoo "totuuksiaan".
Kapteeni Kallu Koijaribimbo.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa aina kun sanoo, ettei pidä lapsista, niin sitten joku aina sanoo "Oot itsekin ollut lapsi". No shit.
Niin, ja jokainen meistä on joskus kuollut, koska ihmiset ei elä ikuisesti. Entä sitten? Eihän tuo lause tarkoita yhtään mitään. :D
Vierailija kirjoitti:
Ajattelevat että kyllä se vielä muuttaa mielensä. Kokemuksesta voin sanoa että miehet haluavat aina lapsia vaikka ensin muuta väittävät.
Et ole sitten tavannut yhtään velaa. Etkä varmaankaan henkilöä joka on hankkinut vasektomian.
Naapurin vauvakuumeen takia mullakin on univelkaa. Heräsin taas yöllä kun sänky hakkasi seinään ja nainen huusi orgguaan
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei pidä vauvoista, mutta pitää naimisesta, on ihanne. Jos hänellä on katkaistut ja solmitut munanjohtimet, hän olisi kuin taivaan lahja minulle.
Mitä kaikkia päihteitä olet vetänyt?
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa aina kun sanoo, ettei pidä lapsista, niin sitten joku aina sanoo "Oot itsekin ollut lapsi". No shit.
..... tai SIIS joo JOO joo olet todella hauska tyyppi kun sanoit että tuo huvittaa sua kun joku sanoo noiiiiiiiiiiiiiiiiiiin. =) Olet nero. ouuu wauu sait 5 yläpeukkuu. JEEEEAH MEIKÄ TIES HUVITTAA KUN HEHEHHEHEE........
Joo niin sori.... ei sulla muuta sanottavaa ollut? Sori kuin tein sinut naurunalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelevat että kyllä se vielä muuttaa mielensä. Kokemuksesta voin sanoa että miehet haluavat aina lapsia vaikka ensin muuta väittävät.
Et ole sitten tavannut yhtään velaa. Etkä varmaankaan henkilöä joka on hankkinut vasektomian.
En olekaan. Olen tavannut niitä jotka väittävät olevansa veloja siihen asti että suhde alkaa vakiintua.
Mielestä oli sitten mies tai nainen, niin ei ole normaalia vihata mitään ihmisryhmää. Mummon potkijat ja lasten vihaajat ovat yksinkertaisesti pipipäitä. Jos et halua lapsia, niin se on täysin OK. Vihaaminen ei ole OK.
Vai on lapsivapaan elämän ihannointi Venäjän syytä. Entä sukupuolen vaihtaminen naisesta mieheksi ja lisääntymiskyvyn vieminen mieshormoneja syömällä. Onko sekin Venäjän aikaansaamaa. Tällaista haluavien nuorten naisten lukumäärä on noussut räjähdysmäisesti. Ovatko Seta, Pride ja Naisasaliitto Unioni, jotka tukevat kaikin keinoin sukupuolen korjausten kasvua, todella Venäjän agentteja? Hyvä, että tämäkin asia tuli nyt selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Mielestä oli sitten mies tai nainen, niin ei ole normaalia vihata mitään ihmisryhmää. Mummon potkijat ja lasten vihaajat ovat yksinkertaisesti pipipäitä. Jos et halua lapsia, niin se on täysin OK. Vihaaminen ei ole OK.
Hyvin tyypillinen suomalainen näkökulma. Tiestitkö että suomalaisia on planeetan väestöstä alle 1%? Alle 1% planeetan väestöstä ajattelee kuin sinä. Sinä olet epänormaali. Ja siis hyväksy se että olet epänormaali. Toinenkin tyypillinen suomalainen vitsaus on ajatella että "ou nou mitähän naapurit ajattelevat?!?!?!?"
AP tässä.
Miksi 3 alapeukkua? Haluan tietää miksi joku käyttää tämmöiseen ketjuun aikaa vain laittaakseen alapeukun? Teen tutkimusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..... tai SIIS joo JOO joo olet todella hauska tyyppi kun sanoit että tuo huvittaa sua kun joku sanoo noiiiiiiiiiiiiiiiiiiin. =) Olet nero. ouuu wauu sait 5 yläpeukkuu. JEEEEAH MEIKÄ TIES HUVITTAA KUN HEHEHHEHEE........
Joo niin sori.... ei sulla muuta sanottavaa ollut? Sori kuin tein sinut naurunalaiseksi.
Turpa kiinni apari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkia päihteitä olet vetänyt?
Häh? Jos ihminen haluaa puolisokseen velan joka on hankkinut sterilisaation? Mikä on ongelma? Kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen.
Riippuu ihan miehestä. Moni mieskään ei halua nykyään lapsia joten pitäisi sitä boonuksena kun ei tarvitse ainakaan lapsia miettiä. Toisille niin kuin minulle se on aivan sama tykkääkö joku lapsista vai ei, ei se minun elämääni vaikuta. Ainut ero on siinä etten ajattelisi tätä naista parisuhde mielessä missään tilanteessa.
Painoin 50kg ja elämäni oli tyhjää. Mutta nyt minulla on mies ja vauva. Elämä
ihan perus synnyttäjä-vieraannuttaja-fasisti tod.näk.