Mitä miehet ajattelee naisista jotka eivät pidä vauvoista ja lapsista ylipäätään?
Kommentit (68)
Moni nainen ihmettelee, miksi se mies halusi perheen, kun ei se halua lapsia eikä kotia hoitaa?
Totuus on, mies halusi seksiä ja sinä halusit ne lapset.
Kun kaverien kanssa on puhuttu "miesten pukuhuoneessa" niin noin 75% olisi aina vain halunnut naiset, ei perhettä tai lapsia, siis joskus 25-40v ikäisenä. Tämä usein muuttuu siinä 40-50v paikkeilla, silloin moni mies onkin valmis ihan oikeasti perhe-elämään.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen ihmettelee, miksi se mies halusi perheen, kun ei se halua lapsia eikä kotia hoitaa?
Kun kaverien kanssa on puhuttu "miesten pukuhuoneessa" niin noin 75% olisi aina vain halunnut naiset, ei perhettä tai lapsia, siis joskus 25-40v ikäisenä. Tämä usein muuttuu siinä 40-50v paikkeilla, silloin moni mies onkin valmis ihan oikeasti perhe-elämään.
Miksi niitä lapsia siis on hankittu jos niitä ei haluttu?
Niin älykkään naisen kanssa haluaisin parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
il Capitano kirjoitti:
Kyllähän se persoonasta kertoo. Voi olla että on olemassa nainen, joka ei pidä lapsista, mutta on silti persoonaltaan super-empaattinen, herkkä, lämmin ja ns. "pehmeä". Mutta enpä ole koskaan tavannut. Kyllä ne jotka ei lapsista pidä, on useimmiten aika kovia persoonia muutenkin. Ei jatkoon!
No onhan se ikävää tusinamiestursakkeelle jos ei voi alistaa, hyödyntää, näpäytellä ja nujertaa ihan kaikkia naisia. Näin on kuitenkin yhteiskunta "antanut ymmärtää" ja "luvannut" voivan tehdä patriarkaatin ja miesprivilegion puitteissa ja muuta tähänkään ei tarvita kuin, että on 'ymmärtänyt' syntyä mieheksi ja täten osaa olla (pekkaperuspöljäke)mies, jotta voi vailla vastuuta ja ikäviä itseen kohdistuvia vaatimuksia vain nauttia loputtomista ja ehtymättömistä mieseduista (edustussiivousruokasmegsisynnytyskoneistusymstäysihoitopassaamisestajne).
Herranjumala! Rauhoitu vähän! Kai ne miehet on maailman sivu tykänneet äidillisistä ja "pehmeistä" naisista. Mikä ihmeen yllätys tämä sinulle nyt oli? Ja jeesus ton patriarkaattisössötyksen kanssa. Lopettakaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa aina kun sanoo, ettei pidä lapsista, niin sitten joku aina sanoo "Oot itsekin ollut lapsi". No shit.
Mikä siinä huvittaa? Eikö se kerro siitä, että keskustelukumppani ihmettelee sinun empatian ja ymmärryksen puutettasi, vaikka itse olet ollut aikanaan samassa asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Painoin 50kg ja elämäni oli tyhjää. Mutta nyt minulla on mies ja vauva. Elämä
On = päällä, siis vaatteiden päällä (= alasti).
In = vaatteet päällä eli vaatteiden sisällä.
Tekoäly = ei aito äly, jolla proivoilisikin uskottavammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta jämäjorma saisi seksiä. ;'''(
No mä voin näin vaihdevuosissa kertoa, että suurin osa hoivasta yksinkertaisesti häipyy estrogeenin myötä, ja voi kuinka vapauttava tunne se on! On paljon helpompaa olla laiska ja itsekäs aiempaan verrattuna. Olihan siinä miehellä totuttelemista, kun lapsi lähti maailmalle ja vaimokaan ei enää paapo, ei omia eikä muiden. On jo muuta ja mukavampaa tekemistä. Aikansa kutakin.
Niinpä niin, rauhoitu ja alistu sinäkin vastedeskin p a t r i a r k a a t t i i n tai yhyy ku naizzet on pilallallaa yhyy...
Tasapainoista ihmistä ei muuten koskaan, varsinkaan itse kysymättä pyytämättä kiinnosta muiden mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut hankkii lapset koska ei kestä eroa, ja uhraa mieluummin omat unelmat miellyttääkseen kumppania. Epätoivo.
Tunnen näitä väkisin puolison kautta ja yritän vältellä kaikin tavoin.. Ainakin nuo tietämäni on huonoa seuraa ja noin muutenkin aika pihalla. Esim jos ukkoja alkaa olemaan kymmeniä ellei jopa satoja ja aina toisessa osapuolessa vika niin ei kuulosta terveeltä. Yhdelle sanoinkin jo että parempi kun ei meille tule.
Lapsivapaat on parisuhdemarkkinoiden eliittiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin älykkään naisen kanssa haluaisin parisuhteen.
älä puhu soopaa, kaikki miehet haluaa mahdollisimman kauniin naisen, älystä viis.
Vierailija kirjoitti:
Alinta saastaa
WT
Vai onko se WT kuitenkin se Kelan ja sossun varassa elävä röökimuija?
Vierailija kirjoitti:
Mies aikuistui kun ei enää fyysisesti jaksa lapsiaan hoitaa. Ja odottaa enää vain kuolemaa 💀
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa aina kun sanoo, ettei pidä lapsista, niin sitten joku aina sanoo "Oot itsekin ollut lapsi". No shit.
No niinpä. Itse en tykännyt muista lapsista silloinkaan kun itse olin lapsi. Viihdyin paljon yksikseni. Tuskin minustakaan kovin tykättiin, toki pakosta siedettiin, kun kerta olemassa olin. Nyt olen eläkkeellä ja mielipiteeni ei ole muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Viallisia yksilöitä.
Eikö siis olekin parempi, etteivät sellaiset lisäänny?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Itse en tykännyt muista lapsista silloinkaan kun itse olin lapsi. Viihdyin paljon yksikseni. Tuskin minustakaan kovin tykättiin, toki pakosta siedettiin, kun kerta olemassa olin. Nyt olen eläkkeellä ja mielipiteeni ei ole muuttunut.
Minäkään en pitänyt muista lapsista edes lapsena, meluisia, sottaisia ja arvaamattomia. Välttelin niitä parhaani mukaan, sisarukset siedin. Minunkaan mielipiteeni ei ole muuttunut, en pidä edes sukulaislapsista.
Myös minua jaksaa huvittaa tämä argumentti. Minun VANHEMPANI pitivät lapsista, ja siksi meitä hankittiin. Siitä ei mitenkään seuraa se, että minunkin kuuluisi pitää lapsista.
Minusta ne Kela luukulla jonottavat todella ylipainoiset 6-12 lapsen yh-t on juuri sitä wh osastoa, eli täysin päinvastainen mielipide tässä.
Nää lapsettomat on juuri niitä kauniita Dubain seikkailijoita, joita miljonääritkin ottaa tyttöystävikseen.