Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies kestää vaimoa, joka on lähes aina pahalla tuulella?

Vierailija
01.07.2025 |

Ja miten nainen itse kestää liitossa, jossa ei viihdy? Vuosia, ei vain kuukausia tai tilapäisesti.

Ja ainakaan miehen kohdalla ei ole kyse siitä, etteikö muuta seuraa löytyisi. Hän on todella pitkä, raamikas ja mukava mies, ns. statusmies tulojen ja ammatin osalta.

Miten rakkaus kestää jatkuvaa nalkuttamista ja huonoa kohtelua? Itse en muuta syytä keksi kuin sen, että mies on tehnyt jotain ns. pahaa, jota pitää sovittaa. Mutta en olisi tuolla tavalla käyttäytyvän ihmisen kanssa edes viikkoa. 

Molemmille olisi mielestäni parempi erota, jos toista ei yhtään kunnioita ja elämä on pelkkää riitelyä. Ja näin on lopulta käynytkin muiden vastaavalla tavalla käyttäytyneiden parien kanssa, pitkiä liittoja.

Kaipa se vanha rakkaus vieläkin joskus pilkahtaa esille vai mistä on kyse?

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta kun osapuolet ovat niin päin, että nainen ilkeilee miehelle, nähdään palstalla herkästi niin päin, että syy on miehessä. "

no mutta niinhän sä.itsekin teit! Heti epäilit että mies tehnyt jotain pahaa

alkaa tää stoori hajoilemaan jo käsiin. Koko ajan muuttuu kaikki

Vierailija
162/169 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei kuuntele vaimoa oikeasti? Vaimolla on jokin syy, miksi hän nalkuttaa. 

Voi tsiisus! Koska nainen kyllä keksii nalkuttaa joka asiasta. Ärsyttäähän miehiäkin parisuhteessa naisissa monet asiat, mutta miehet eivät vaivaudu nalkuttamaan, koska eivät täydellisyyttä odotakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan se sivusuhdenainen on aina se tyytymätön nalkuttaja. Ei oikea mukava nainen ajaudu pettämään tai mukaan pettämiseen.

Vierailija
164/169 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei kuuntele vaimoa oikeasti? Vaimolla on jokin syy, miksi hän nalkuttaa. 

Voi tsiisus! Koska nainen kyllä keksii nalkuttaa joka asiasta. Ärsyttäähän miehiäkin parisuhteessa naisissa monet asiat, mutta miehet eivät vaivaudu nalkuttamaan, koska eivät täydellisyyttä odotakaan.

Oletpa huono mies, kun ihan joka ikisestä asiasta maanpäällä täytyy sinulle nalkuttaa. Parempi kun olet itseksesi tai vaihdat miehiin, miehet kun eivät odota sinulta täydellisyyttä.

Vierailija
165/169 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nä tälläisillä miehillä on se kuuluisa sivusuhde jonkun mukavan naisen kanssa. Siksi jaksavat tätä nalkuttavaa vaimoa. Heidän liittonsa on mennyt vessasta alas jo aikaa sitten. Nainen roikkuu miehessä koska on hyvätuloinen mutta on jo huomannut että rakkaus on loppu ja siksi puhuu ilkeästi miehestään. Mies kestää tämän koska sivusuhde, ja koska ovat avioliitossa ilman avioehtoa niin ei halua erota naisesta kun puolet maisuudesta meni tälle.

Tuo lienee yleinenkin väärinkäsitys, että vaimo saisi puolet omaisuudessa erossa. Niinhän tapahtuu vain siinä harvinaisessa tapauksessa, että naisella ei ole minkäänlaista omaisuutta. Mutta itse en ainakaan tunne ainoatakaan sellaista pariskuntaa eikä varsinkaan esimerkin pariskunta ole tällainen. Ap

Vierailija
166/169 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä sä ajattelet, että se mies voisi löytää paremmankin naisen, mutta mies on eri mieltä eikä uskalla ottaa sitä riskiä, että jäisi yksin.

Ja ehkä jotkut miehet saavat kicksejä siitä, että nainen nalkuttaa.

Varmaan nalkuttamiseenkin tottuu. Vaikea uskoa, että siitä varsinaisesti kiksejä saisi :)  Kyllä olen todella sitä mieltä, että eron jälkeen molemmat voivat löytää paremman puolison ihan vain siitä syystä, että olen nähnyt niin tapahtuvan. Toki sitä ei voi kenellekään varmuudella luvata. Ap

Ai nytkö siinä miehessä olikin niin paljon vikaa, että krooninen valittaja saisi paremman puolison? Aikamoisen unelmamiehen kuvailit. Ja nyt tiuskija ja julkinen nolaaja löytäisi vielä paremman? 

Yritä nyt vähän skarpata.

Nyt täytyy kyllä ihmetellä. Onko se todella niin yleistä kuin tämän keskustelun perusteella, että tavanomaisen avioeroa enteilevän tilanteen nähdään maalaavan parisuhteen molemmat osapuolet kelvottomiksi ihmisiksi? Enpä ole ennen moiseen törmännyt. Aikuiset yleensä käsittävät, että erotessa normaalit ja fiksutkin ihmiset voivat käyttäytyä huonosti toisiaan kohtaan. Ap

Vierailija
167/169 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä sä ajattelet, että se mies voisi löytää paremmankin naisen, mutta mies on eri mieltä eikä uskalla ottaa sitä riskiä, että jäisi yksin.

Ja ehkä jotkut miehet saavat kicksejä siitä, että nainen nalkuttaa.

Varmaan nalkuttamiseenkin tottuu. Vaikea uskoa, että siitä varsinaisesti kiksejä saisi :)  Kyllä olen todella sitä mieltä, että eron jälkeen molemmat voivat löytää paremman puolison ihan vain siitä syystä, että olen nähnyt niin tapahtuvan. Toki sitä ei voi kenellekään varmuudella luvata. Ap

Ai nytkö siinä miehessä olikin niin paljon vikaa, että krooninen valittaja saisi paremman puolison? Aikamoisen unelmamiehen kuvailit. Ja nyt tiuskija ja julkinen nolaaja löytäisi vielä paremman? 

<

Sun provo vaan alkaa kuulostamaan koko ajan naurettavammalta ja naurettavammalta. 

Ensin ihmettelet miten kaikin puolin unelmamieheksi kuvailemasi jaksaa ja kestää. Mitkään fiksut vastaukset ei sulle kelpaa, vingut täällä miten ihmiset ei osaa vastata... ja nyt onkin kääntynyt, että valittava(kin) nainen löytäisi unelmamiestä paremman. Pliis nyt oikeesti. 

Pitkähkön ketjun sait, ja kiva tuo keittiöpsykologialisä.

Annan tälle 2+/5

Vierailija
168/169 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nä tälläisillä miehillä on se kuuluisa sivusuhde jonkun mukavan naisen kanssa. Siksi jaksavat tätä nalkuttavaa vaimoa. Heidän liittonsa on mennyt vessasta alas jo aikaa sitten. Nainen roikkuu miehessä koska on hyvätuloinen mutta on jo huomannut että rakkaus on loppu ja siksi puhuu ilkeästi miehestään. Mies kestää tämän koska sivusuhde, ja koska ovat avioliitossa ilman avioehtoa niin ei halua erota naisesta kun puolet maisuudesta meni tälle.

Tuo lienee yleinenkin väärinkäsitys, että vaimo saisi puolet omaisuudessa erossa. Niinhän tapahtuu vain siinä harvinaisessa tapauksessa, että naisella ei ole minkäänlaista omaisuutta. Mutta itse en ainakaan tunne ainoatakaan sellaista pariskuntaa eikä varsinkaan esimerkin pariskunta ole tällainen. Ap

Se on yksi palstatotuuksista, että nainen saa erossa aina puolet.

Vierailija
169/169 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakas kyselee.