Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä woltia/foodoraa. Ravintolaelämyksen sijaan muovirasiassa toimitettua ruokaa kotona

Vierailija
01.07.2025 |

Kylmät ja kuumat raaka-aineet sekaisin, ruoka kotona eikä ravintolassa nauttien. 

Eikö samalla rahalla nauttisi ennemmin ravintolassa?

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahanhaaskausta moiset.

Mitä sillä rahalla sitten pitäisi tehdä jos ei ostaa itselleen hyvää ruokaa ja vaivattomuutta? Lisätä yhteistä kivaa aikaa perheen kanssa.... Pitäisikö vaan hamstrata tilille niin kauan että kuolema tulee ja korjaa? 

Oletko ikinä miettinyt miksi sulla ei sitä rahaa koskaan ole. 

Vierailija
82/105 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei woltissa ole mitään elämysravintoloita, vaan tavallista arkiruokaa enimmäkseen. 

Ap:n arkiruoka on kuoripotut ja ruskea kastike, jossa ui jotain läskistä sianlihaa. Sille Kotipissa on kulinaarisen sivistyksen multihuipentuma.

mistäs tieto on peräisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahanhaaskausta moiset.

Mitä sillä rahalla sitten pitäisi tehdä jos ei ostaa itselleen hyvää ruokaa ja vaivattomuutta? Lisätä yhteistä kivaa aikaa perheen kanssa.... Pitäisikö vaan hamstrata tilille niin kauan että kuolema tulee ja korjaa? 

Oletko ikinä miettinyt miksi sulla ei sitä rahaa koskaan ole. 

Juurihan tuossa sanoin että on rahaa. Ja jotain sillä voisi tehdäkin ettei vain kasvaisi sijoituksissa. En ymmärrä miksi ei voisi itselleen ostaa palveluita kun varaa kuitenkin on, suurimmalla osalla suomalaisista on aivan hyvin varaa wolttiin silloin tällöin. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille wolt tuo kaupasta ruokaostokset, jos ollaan sairaana tai väsyneitä. Samana päivänä, tunnin sisällä. Valitettavasti kauppojen toimitukset ovat hitaita ja kalliita.

Samoin tänne. Mä käytän usein silloin, kun on huono ilma tai jalankulkuväylät lumikinosten  tai peilikirkkaan jään peitossa. Ja ihan vain painavien ostosten (esim kissanhiekat yms) kohdalla. Meillä tuo lähikauppa ei edes veloita kotiinkuljetuksesta maltaita ja joskus on tarjous, ettei maksa yhtään mitään. Eikä ole sen hitaampi kuin ravintoloista tilaaminenkaan. 

Vierailija
85/105 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivempaa suurperheellisenä tilata lapsille mäkkiruoka kotiin. Saavat syödä omalla pihalla ulkoilmassa kesäisin, eikä tarvitse paimentaa ja saavat nipottajatkin syödä omat burgerinsa rauhassa siellä mäkkärissä. Kätevää myös synttärikutsuilla.

Vierailija
86/105 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei samalla hinnalla, vaan halvemmalla. Tosin bisnestähän se on, jos ihmiset haluaa ne ruuat kotiin. 

Vierailija
87/105 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnosta hittoakaan paljon maksaa tai mitä sillä saa, rahaa on.

Vain köyhä tai tyhmä tai sekä-että leuhkii rahoillaan🤢

Vierailija
88/105 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä. Mutta tässä onkin lähellä kauppoja ja ravintoloita, joista voi itse hakea ostamansa ruoat ja toistaiseksi olemme kyenneet noutamaan ne. Kaikki eivät voi tai liikkuminen on muusta syystä hankalaa.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä. Mutta tässä onkin lähellä kauppoja ja ravintoloita, joista voi itse hakea ostamansa ruoat ja toistaiseksi olemme kyenneet noutamaan ne. Kaikki eivät voi tai liikkuminen on muusta syystä hankalaa.

Riippuu tosiaan, missä asuu. Mä asun paikassa, missä on pääasiassa vaan pizzerioita. On yksi intialaista ruokaa myyvä ravintola, mutta näiden yli 12 vuoden aikana, mitä olen etätöitä tehnyt, olen syönyt sen ravintolan ruokalistan läpi jo vaikka kuinka moneen kertaan. Sieltä en tilaa Woltilla vaan käyn hakemassa, mutta en mä sinnekään jää syömään vaan otan ruuan takeawayna. Ihan vain siksi, että ne annokset on niin suuria, että syön niistä useamman kerran. Voishan tietty syödä osan siellä ja ottaa loput mukaan, mutta teen tälla tavalla vain silloin, jos menen jonkun toisen kanssa syömään. Wolt mahdollistaa sen, että voin tilata välillä jostain kauempaakin ja jotain muuta kuin intialaista ruokaa. Kun tein vielä lähitöitä, niin eihän silloin mitään kotiinkuljetusta tarvinnutkaan, kun käveli vaan työkavereiden kanssa lounastauolla johonkin toimiston lähellä olevista ravintoloista ja söi siellä. 

Vierailija
90/105 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin on kylmät ja kuumat raaka-aineet sekaisin? Aina olen saanut ruoat siten, että esim. Nepalialisessa on eroteltu riisi, raita ja salaatti rasiassa omiin lokeroihin ja sitten kastike tulee omassa rasiassa ja vieläpä naan leipäkin omassa paketissa. 

Vierailija
91/105 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se elämys kun saat ravintolassa ylihintaista huonoa ruokaa, kylmää palvelua ja lämmintä kaljaa. 

Vierailija
92/105 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en vaan tykkää ajatuksesta että joku hikinen n**k*ri kuska minulle ruokaa viritetyllä sähköpyörällään kaahaten. Eikö se ole r*sismiakin tai jotain että nuo joutuu niska limassa ryynäämään ja palvelemaan laiskoja valkolaisia.

Vierailija
93/105 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko se Michelin-tähtien arvoinen ruoka enää samalla tasolla...

Meille astihan ei mikään edes toimita, tämä siis koskee myös itse haettua noutoruokaa.

Itse haettuna ruoka ehtiikin mennä huonoksi, mutta Woltin ruoankuljetukseen kehitetyissä...

Hei mä oon aina kuvitellut, että ne on vaan lämpöeristettyjä laukkuja. Onko niissä jotain ruuan tuoreempana/rapeampana pitäviä ominaisuuksia myös? Lisäksi onko niissä lokeroita kylmille ja lämpimille aterian osille? Koska sehän on ihan sama, kuinka ravintolassa ruuat pakataan, jos ne sit kuljetuksessa on samassa kuitenkin kaikki.

Olen siis ihan oikeasti utelias, en yritä vängätä ja aukoa päätäni.

Vierailija
94/105 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wollttaaminen on rikkaiden/pikavippi velkaisten hommaa. Oikeasti köyhät ei haetuta mistään ravintoloista ruokaa.Tekee itse.

Vierailija
95/105 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
96/105 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi joku noista "ravintoloista" yhtään mitään tilaa. Kotiinkuljetuskin on Korkeasaaren toimitus.

Vierailija
97/105 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihetta sivuten, miten voi olla elämys syödä pahimmillaan kauppakeskuksen käytävällä? Räikeimmät paikat on ihan oikeasti siinä keskellä läpikulkukäytävää. Siinä vasta elämys.

Vierailija
98/105 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi joku noista "ravintoloista" yhtään mitään tilaa. Kotiinkuljetuskin on Korkeasaaren toimitus.

Korkeasaaren toimitus? Eikö se ole hyvä, että amk-laisillekin on töitä. Juuri wolttasin pizzan kotiin. Miksi hakisin itse, jos joku muu voi sen tehdä?

Vierailija
99/105 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Woltista tilataan perussafkaa, sitten jos ravintolaan vaivaudutaan niin mennään sitten parempaan paikkaan. Ja kotonakin on mukava syödä, minä ainakin viihdyn kotonani. 😊

Wolttaan noin kerran viikossa, yleensä pitsaa tai thaimaalaista. Kunnon ravintolassa käyn pari kertaa kuussa. 

ja maksat siitä "perussafkasta" kuitenkin ravintolahinnan tai jopa yli

tiesitkö muuten että monet pitseriat toimittaa edelleen ruoat itse. ei tarvi maksaa wolttimiljonääreille rojalteja välistä

Vierailija
100/105 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikaan pari kertaa ns wolttasin. Ei tule edes mieleenkään nykyään. Juuri tultiin ravintolasta lauantailounaalta. Annos tuli höyryävän tuoreena , kauniilla lautasella tarjoiltuna.   Wolttimössöjä, sitkistyneitä pitsoja jne ei todellakaan tee mieli. Eri asia kaupassakäyntiapuna  vanhuksille ja sairaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi