Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä woltia/foodoraa. Ravintolaelämyksen sijaan muovirasiassa toimitettua ruokaa kotona

Vierailija
01.07.2025 |

Kylmät ja kuumat raaka-aineet sekaisin, ruoka kotona eikä ravintolassa nauttien. 

Eikö samalla rahalla nauttisi ennemmin ravintolassa?

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolttasin tänään intialaista ruokaa. En halunnut enää lähteä kotoa mihinkään, mutta teki mieli jotain herkkua kun olen yksin kotona. Oikein maukasta oli. 

Vierailija
42/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön mielellään arkenakin ravintolaruokaa ilman ravintola kokemusta. Ilman wolttia ravintoloilta jäisi pitkä penni saamatta. En syö eineksiä, enkä ymmärrä miksi kukaan syö.

Hah, ravintolassa on monesti juuri eineksiä ja puolivalmisteita tarjolla ja suolaa vielä valmisruokaan verrattuna parikertaisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön mielellään arkenakin ravintolaruokaa ilman ravintola kokemusta. Ilman wolttia ravintoloilta jäisi pitkä penni saamatta. En syö eineksiä, enkä ymmärrä miksi kukaan syö.

Hah, ravintolassa on monesti juuri eineksiä ja puolivalmisteita tarjolla ja suolaa vielä valmisruokaan verrattuna parikertaisesti

Meillä täällä Helsingissä on aika paljon vaihtoehtoja ja ei todellakaan tarvitse syödä mitään eineksiä tai puolivalmisteita.

Vierailija
44/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran koronan aikaan wolttasin. Oli hauskaa seurata kun se kuski heitti oikeasti woltin kun oli lumityöt tekemättä

Vierailija
45/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan pidä suolattomasta ruoasta. 

Vierailija
46/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tilaat huonoista paikoista kun hyviäkin on?

Vierailija
47/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne asiat maksa kaupasta itse hakien kuin kuljetuskustannusten verran eli pari euroa vähemmän, mutta säästän roudaamisen vaivan. Wolt tuo mulle oven taakse lääkkeet, kissanhiekat, pesupulverit, vihannekset, kuiva-aineet ja kaiken muunkin minkä kaupasta nyt ostaisin. Itse käytän vapaa-aikani muuhun. Valmista ruokaa en tilaa juuri koskaan.

Ei ne asiat maksa kaupasta itse hakien kuin kuljetuskustannusten verran eli pari euroa vähemmän.

Ööööö?

(Olen käyttänyt woltia ja foodoraa miljoona kertaa, ei tarvitse kertoa että ne perivät palvelumaksun sekä kotiinkuljetushinnan. Tuossa lauseessa ei vain ole mitään logiikkaa.)

Vierailija
48/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuin puhuu vain joku jonka käsitys hyvästä ravintolasta on joku pancho villa.... 

Vierailija
49/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wolttikuski paineli vessaan sen boksinsa kanssa ja ulos pesemättä käsiään. 

mikäs siinä jos joku haluaa moista tukea

Joo, kuvottavaa, mutta ruokaan he eivät koske, ainoastaan pakkaukseen. Tämähän on siis itsestäänselvyys.

Minä pesen kädet aina kun olen vastaanottanut kotiinkuljetuksen (joka on btw useimmiten Prisman ruokatilaus, joskus harvemmin lähikaupan ja vielä harvemmin ravintolan.)

Vierailija
50/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuin puhuu vain joku jonka käsitys hyvästä ravintolasta on joku pancho villa.... 

Yritä nyt päättää onko se woltattu ruoka mättöä vai hienon ravintolan ruokaa

Vierailija
51/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi turhimmista asioista elämässä eli ravintolaelämys. Maksaa maltaita syömisestä!

Vierailija
52/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole hienon ravintolan ruokaa mutta hyvää ruokaa se kyllä voi olla kun tilaa sellaisesta paikasta joka hyvää tekee. 

Vierailija
53/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kuvottavaa, mutta ruokaan he eivät koske, ainoastaan pakkaukseen. Tämähän on siis itsestäänselvyys.

Minä pesen kädet aina kun olen vastaanottanut kotiinkuljetuksen (joka on btw useimmiten Prisman ruokatilaus, joskus harvemmin lähikaupan ja vielä harvemmin ravintolan.)

Mulle riittää ihan että koskevat pakkauksiin tuolla tyylillä. Hygieniakortista ei tietoakaan. 

Vierailija
54/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole hienon ravintolan ruokaa mutta hyvää ruokaa se kyllä voi olla kun tilaa sellaisesta paikasta joka hyvää tekee. 

Ja mitään "mättöä" en koskaan tilaa. Kyllä ruoan pitää olla laadukasta vaikka juuri sillä hetkellä en mitään suurta ravintolaelämystä vailla olisikaan.

Woltista löytyy monenlaista mistä valita, paitsi hienompia ravintoloita siellä ei ole. 

Vierailija
55/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää ihan että koskevat pakkauksiin tuolla tyylillä. Hygieniakortista ei tietoakaan. 

Et kai sinä sitä pakkausta syö? Sen päällisimmän pakkauksen kun avaa, sitten pesee kädet ja puhtain käsin ottaa ruokapakkauskset esiin niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Niihin ruokapakkauksiin lähetti ei ole koskenut. Nyt hei neuroosi... 

Vierailija
56/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran koronan aikaan wolttasin. Oli hauskaa seurata kun se kuski heitti oikeasti woltin kun oli lumityöt tekemättä

Eihän kinoksessa woltteja heitetä, vaan auratulla ja jäisellä pihalla.

Vierailija
57/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaiset reput, ruuat sekoittuvat, kylmenevät, sitkistyvät. Ei kiitos. Juuri tulimme ravintolasta . Etu-, pää - ja jälkiruoka ja juustot ennen jälkkäriä. Hyvät viinit. Kaikki tarjoiltuna oikeissa lämpötiloissa, sopivissa astioissa.   Ehdottomasti mielyttävämpää.

Vierailija
58/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti ravintoloista. Minulla on autismi enkä osaisi toimia vieraassa ympäristössä. Vaikka saisin ruuan tilattua, minua ahdistaisi niin paljon, että se jäisi syömättä. Valitettavasti tämä on totta! Tämän takia tilailen laajalla skaalalla Woltin ja Foodoran antimia. 

Vierailija
59/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saa dopamiinia kun tilaa😍😋

Vierailija
60/105 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wolttaaninen helpottaa arkea. Vähän sama kuin jos ostaa kaupasta valmisruokia, mutta parempaa. En jaksa aina laittaa itse alusta asti ruokaa vaikka kokkaamisesta pidänkin. 

En jaksa laittaa??? 15-20 min./pvä....kyllä jotkut asiat voivatkin olla ylivoimaisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan