En ymmärrä woltia/foodoraa. Ravintolaelämyksen sijaan muovirasiassa toimitettua ruokaa kotona
Kylmät ja kuumat raaka-aineet sekaisin, ruoka kotona eikä ravintolassa nauttien.
Eikö samalla rahalla nauttisi ennemmin ravintolassa?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Hirveä määrä roskaa tulee
Niin tulee siitäkin kun ostaa ruoat kaupasta. Varmaan jopa enemmän, kurkut ja paprikat erikseen pakattuina, salaattipussi, perunapussi, ihan kaikki kaupoissa on pakattu myös. En ihmettelisi vaikka ravintolasta tilattuna kokonaisroskan määrä olisi pienempi kun ravintolat ostaa isommissa pakkauksissa sisään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on laiskaa porukkaa.
Vain laiskalla on aikaa kokkailla joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä nauttisin ravintolassa sen enempää? Minulla on kaunis koti jossa viihdyn, ja kyllä se ruoka ihan kuumana on kotiin asti tullut aina. Pitäisi olla jotain Rembrandteja ravintolan seinillä jotta siellä paremmin viihtyisin.
Et taitaisi Rembrandin teoksia edes tunnistaa, vaikka niitä ravintolan seinät olisi pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä nauttisin ravintolassa sen enempää? Minulla on kaunis koti jossa viihdyn, ja kyllä se ruoka ihan kuumana on kotiin asti tullut aina. Pitäisi olla jotain Rembrandteja ravintolan seinillä jotta siellä paremmin viihtyisin.
Et taitaisi Rembrandin teoksia edes tunnistaa, vaikka niitä ravintolan seinät olisi pullollaan.
Ei kannata liikoja nähdä itseään muissa.
Vierailija kirjoitti:
Meille wolt tuo kaupasta ruokaostokset, jos ollaan sairaana tai väsyneitä. Samana päivänä, tunnin sisällä. Valitettavasti kauppojen toimitukset ovat hitaita ja kalliita.
Se olisikin outoa, jos kotona säilyttäisi ruokaa siltä varalta, että jonain päivänä on väsynyt tai sairas.
Lähetit paahtavat parin egen liksalla ympäri kaupunkia lisäten liikennettä ja saasteita, jotta sohvapotut saa hiilarimössönsä suoraan syliin. Ja Kiki Muusi nauraa koko matkan pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wolt ruoka on tylsää. Parempaa saa kun ostaa kaupasta hyvä raaka-aineet ja tekee itse.
Ja sinä varmaan olet joka ikisen wolt-ravintolan testannut? Ainakin täällä meillä päin woltista löytyy mielenkiintoisia ravintoloita vaikka kuinka. Juuri pari päivää sitten tilasin dim sumia paikasta jota en ollut aiemmin testannut, ja olipa herkullista! Ja ei yhtään tylsää.
Kannattaa rohkeasti kokeilla muutakin kuin jotain kebabia, sellainen toki tylsää onkin.
Ja kiitokseksi tilauksesta, kokki sylkäisee annoksen päälle ennen kannen sulkemista. Ehtii mukavasti maustua matkan aikana.
Ihmisillä usein on sellainen defenssi, että mitä itsellä ei ole tai mihin itsellä ei ole varaa tuntuu tyhmältä.
Sitten jos samalla ihmisellä elintilanne muuttuu niin mieltymykset muuttuvat samalla ja tällainen onnin sitten tosi tarpeellista.
Pizzaa ja hampparia tulee tilattua kotiin. Oikeisiin ravintoloihin sitten mennään syömään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä usein on sellainen defenssi, että mitä itsellä ei ole tai mihin itsellä ei ole varaa tuntuu tyhmältä.
Sitten jos samalla ihmisellä elintilanne muuttuu niin mieltymykset muuttuvat samalla ja tällainen onnin sitten tosi tarpeellista.
Ihmisillä on usein sellainen defenssi, että ne katsoo ton ravintoloiden ja lähettien kyykyttämisen olevan ihan okei vain koska se ei toistaiseksi ole suoranaisesti laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wolt ruoka on tylsää. Parempaa saa kun ostaa kaupasta hyvä raaka-aineet ja tekee itse.
Ja sinä varmaan olet joka ikisen wolt-ravintolan testannut? Ainakin täällä meillä päin woltista löytyy mielenkiintoisia ravintoloita vaikka kuinka. Juuri pari päivää sitten tilasin dim sumia paikasta jota en ollut aiemmin testannut, ja olipa herkullista! Ja ei yhtään tylsää.
Kannattaa rohkeasti kokeilla muutakin kuin jotain kebabia, sellainen toki tylsää onkin.
Ja kiitokseksi tilauksesta, kokki sylkäisee annoksen päälle ennen kannen sulkemista. Ehtii mukavasti maustua matkan aikana.
Jos kokki niin mulkku on niin aivan samalla tavalla hän sylkee jos olet ravintolassa paikan päälläkin. Ehkä vielä todennäköisemminkin jos naamasi sattuu ärsyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille wolt tuo kaupasta ruokaostokset, jos ollaan sairaana tai väsyneitä. Samana päivänä, tunnin sisällä. Valitettavasti kauppojen toimitukset ovat hitaita ja kalliita.
Se olisikin outoa, jos kotona säilyttäisi ruokaa siltä varalta, että jonain päivänä on väsynyt tai sairas.
Kyse ei ole ihan yksittäisistä päivistä, mutta toivottavasti viisastelu sai sinut tuntemaan olosi hyväksi. Kyllä meillä kotivara on. Ja tosiaan, dieselillä ei lähdetä myöskään koviin pakkasiin, wolt tuo. Ja tuo se kauppakin säännöllisesti.
Ei ne asiat maksa kaupasta itse hakien kuin kuljetuskustannusten verran eli pari euroa vähemmän, mutta säästän roudaamisen vaivan. Wolt tuo mulle oven taakse lääkkeet, kissanhiekat, pesupulverit, vihannekset, kuiva-aineet ja kaiken muunkin minkä kaupasta nyt ostaisin. Itse käytän vapaa-aikani muuhun. Valmista ruokaa en tilaa juuri koskaan.
Öööö no minä en todellakaan nauti ravintolassa syömisestä. Enkä muutenkaan julkisesti syömisestä. HALUAN oman rauhan syödessä. Liian hankalaa ymmärtää?
sitä paitsi tilauspalveluista ei tilata mitään hienoja ravintolaruokia muutenkaan :'D Kyllä niissä toimii cateringpalvelutkin, mutta eivät nekään tuo mitään ovelle ja jätä siihen lojumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain sellainen ihminen joka itse toisten ruokiin sylkee kuvittelee että muutkin niin tekisivät. Ylivoimainen enemmistö ihmisistä onneksi ei niin toimi.
En hae ravintolasta elämystä, mutta ruoka on kiva syödä juuri valmistettuna. En ihan hahmota, miksi tilaisin kotiin esimerkiksi hampparin ja ranskalaiset, jotka ovat muhineet puoli tuntia jossain kuljetuslaatikossa.
Ja jos haluan syödä nimenomaan kotona, niin saan pikaisesti tehtyä kyllä jotain maukkaampaa itse.
Wolttikuski paineli vessaan sen boksinsa kanssa ja ulos pesemättä käsiään.
mikäs siinä jos joku haluaa moista tukea
Syön mielellään arkenakin ravintolaruokaa ilman ravintola kokemusta. Ilman wolttia ravintoloilta jäisi pitkä penni saamatta. En syö eineksiä, enkä ymmärrä miksi kukaan syö.
Vierailija kirjoitti:
Syön mielellään arkenakin ravintolaruokaa ilman ravintola kokemusta. Ilman wolttia ravintoloilta jäisi pitkä penni saamatta. En syö eineksiä, enkä ymmärrä miksi kukaan syö.
Sama täällä. En osta eineksiä käytännössä koskaan, mutta ravintoloihin rahaa kyllä palaa. Aina ei tarvi sitä "kokemusta" vaan kotona on mukava syödä jotain helppoa, mutta parempaa kuin einekset.
Kyllä on laiskaa porukkaa.