Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä woltia/foodoraa. Ravintolaelämyksen sijaan muovirasiassa toimitettua ruokaa kotona

Vierailija
01.07.2025 |

Kylmät ja kuumat raaka-aineet sekaisin, ruoka kotona eikä ravintolassa nauttien. 

Eikö samalla rahalla nauttisi ennemmin ravintolassa?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sihetta sivuten, miten voi olla elämys syödä pahimmillaan kauppakeskuksen käytävällä? Räikeimmät paikat on ihan oikeasti siinä keskellä läpikulkukäytävää. Siinä vasta elämys.

Onko siellä ainoa tietämäsi ravintola 

Vierailija
102/105 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wollttaaminen on rikkaiden/pikavippi velkaisten hommaa. Oikeasti köyhät ei haetuta mistään ravintoloista ruokaa.Tekee itse.

Oon toimeentulotuella ja kyllä mä kerran yhdessä tai kahdessa kuukaudessa tilaan... Oon syömishäiriöinen niin normaalisti ruokaa kuluu paljon keskivertoa vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödynnän näitä jos olen liian kipeä kokkaamaan tai poistumaan kotoa, mutta tekee mieli kunnon ruokaa.

Vierailija
104/105 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen mukavampaa kuin leffailta kotona ja lähetti tuo hampurilaiset Bastardista tai Bonelessista? 🍔🍔

Hampurilainen ei kyllä sovi kotiinkuljetettavaksi.

Vierailija
105/105 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin on kylmät ja kuumat raaka-aineet sekaisin? Aina olen saanut ruoat siten, että esim. Nepalialisessa on eroteltu riisi, raita ja salaatti rasiassa omiin lokeroihin ja sitten kastike tulee omassa rasiassa ja vieläpä naan leipäkin omassa paketissa. 

Hirveää roskaamista, ei istu nykyiseen ympäristötietoiseen ajattteluun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä