Tunnetteko miehen joka ei ole käynyt armeijaa
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
En. En hengaa homppeleiden kanssa. t. tosimuija
Armeijassa on vaikka kuinka paljon homoja. Laivastohan on yksi stereotyyppisimpiä homojen ammatteja.
Kyllä univormu olla pitää miehellä.
Intissä oli yksi sälli joka oli suomalaisten suurlähettiläiden poika. Ikinä ollut käynyt suomessa mutta tuli inttiin kun käsky kävi koska on suomen kansalainen. Oli intissä alokasajan kunnes selvis ettei tartte jos on yli 10 vuotta asunut muualla. No sai karkotuslaput heti kun ei tietenkään jatkanut kun ei ollut pakko. 2 vko aikaa häypyä päätöksen jälkeen
Tämä vionna 86
Armeijassa sitä tehdään kaikenlaista poikien kanssa. GAY!!
Tunnen, mutta sen sijaan en tunne yhtään naista joka on käynyt armeijan.
Vierailija kirjoitti:
En. En hengaa homppeleiden kanssa. t. tosimuija
Eli olet itsekin oksettava🤮
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti yhden, mut en varsinaisesti ajattele häntä miehenä. Enemmänkin sellanen sukupuoleton, sekava ongelmavyyhti. MT-juttuja, maksuhäiriöitä ja kaikkea kivaa.
On vain miehiä ja naisia.
Tunnen ja myös yhden sellaisen, joka ei ole tehnyt siviilipalvelustakaan vaikka lähempänä neljääkymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, se joka on sekopää ja kirjoittaa niitä hönö juttuja.
Ei sitä voisi armeijaan päästääkään. Hullu vainooja.
En käynyt armeijaa, enkä ole enää menossa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, mutta sen sijaan en tunne yhtään naista joka on käynyt armeijan.
Mä tunnen kaksi, serkun ja harrastuskaverin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itse, mutta en voi väittää tuntevani. Jokainen päivä on uusi löytöretki sisimpääni ja olen siitä kiitollinen.
On varmastikin sitten ihan hyvä, että sinut hylättiin kutsunnoissa! Enpä tahtoisi kaltaistasi ryhmääni!
Miksi armeija pitää käydä. Ei siellä oppinut mitään eikä minua ainakaan koulutettu mihinkään ammattiin.
En tunne yhtään miestä joka ei ole käynyt armeijaa. Tunnen kyllä muutaman miesoletetun pellen jotka eivät ole käyneet.
Tunnen, se joka on sekopää ja kirjoittaa niitä hönö juttuja.