Mikä shampoo /hiuslakka ihanan tuoksuinen?
Mikä on ns. kampaamo tuoksuiset tuotteet kotiin?
(en pidä ruoka-aiheisista tuotteista)
Vinkatkaa kiitos
Kommentit (200)
Kloranen Kamomillashampoo vaaleille hiuksille oli muistaakseni tosi hyvan tuoksuinen. Minulla herasi nyt outo nostalgia sita kohtaan, nuorena sita kaytin.
Vierailija kirjoitti:
Mjuuk! Tuoksu on minusta ylellinen.
Hyvä tuoksu mutta muuten sillä ei tee mitään.
Kyllä tuntuu menevän joidenkin naisten ihon alle tämä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tigin tuotteet
Mulla tulee noista Tigeistä jostain syystä aina ihan hirveä migreeni ja hengenahdistus vaikka en normaalisti ole allerginen millekkään
Tigin ainesosat halpis moskaa. Tuoksu ihan ok.
Se on sun pääkarvojen pesuun tarkoitettu aine! Se on saippuaa jota on hajustettu ja sekoitettu jollain muulla! Nyt alkaa olla ensimmäisen maailman ongelmia täällä, oikeesti aivan sama millä sen karvoituksen pesee.
Vierailija kirjoitti:
Kampaajasarjoista Four Reasons on sekä laadukasta että hyvän tuoksuista.
Marketista parhaat on minusta Garnier Fructis shampoo ja GOT2B Sexy hiuslakka, älä anna nimen hämätä.
Fructis eli hedelmätuoksut eivät tainneet olla ap:n mieleen, kun kuuluvat noihin ruokatuotteisiin.
Käytän plantur kullan värisessä pullossa olevaa shampoota, juuri sen vuoksi, ettei se haise. Suurin osa liian voimakkaan hajuisia minulle
Elnett oli ihana klassikko kunnes pari vuotta sitten lopettivat sen perinteisen tuoksuisen hiuslakkansa. Siinä meni iso järkäle kulttuurihistoriaa.
Mä käytän tuotteita mitkä sopii mun hiuslaadulle. Haju ei ole tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Käytän plantur kullan värisessä pullossa olevaa shampoota, juuri sen vuoksi, ettei se haise. Suurin osa liian voimakkaan hajuisia minulle
https://www.sokos.fi/kategoria/kosmetiikka/hiukset/hajusteettomat-hiust…
Four Reasonsia saa joka Prismasta eikä se siksi tunnu ylelliseltä. Lisäksi se on kotimainen, eikä sekään tuo ylellistä vaikutelmaa. Sinänsä en karta suomalaisiakaan tuotteita, mutta jos haluan jotain pientä luksusta, sitten Wellat ja nää Four Reasonsit ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Kloranen Kamomillashampoo vaaleille hiuksille oli muistaakseni tosi hyvan tuoksuinen. Minulla herasi nyt outo nostalgia sita kohtaan, nuorena sita kaytin.
Ihana että tuo sarja on vielä olemassa! Euroopassa vielä enemmän läsnä kuin täällä Suomessa. Joissain maissa sitä on lähes joka apteekissa, ja valikoima on tosi laaja.
Minäkin käytin Kloranea kasarin lopussa. Sitä sai paikkakunnan kemikaliosta.
Sim DermaSyd -kampaamotuotteet. Sopivat myös hyvin allergikoille.
Vierailija kirjoitti:
Fructis
ei myydä kampamoissa tai netissä ns kampaamotasoisena kait... no ruusushampoo mm swarskoph
Vierailija kirjoitti:
Elnett oli ihana klassikko kunnes pari vuotta sitten lopettivat sen perinteisen tuoksuisen hiuslakkansa. Siinä meni iso järkäle kulttuurihistoriaa.
paha haju ja peitti hajuveden,liikaa sekahajua tuli, riitelivät keskenään. ympäristö inhosi elnetti. neuvoisin ruusushampoon pariin swarzkoph ja vinkki... suihkauta ilmaan lempituoksuasi ja kävele sen läpi, saat hiuksiin sopivasti hiukan tuoksiasi eikä tuoksut riitele keskenään. suosi hajusteettomia muotoilutuotteita ja-lakkoja ettei kaikki ole yhtä sekamelskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paha haju ja peitti hajuveden,liikaa sekahajua tuli, riitelivät keskenään. ympäristö inhosi elnetti. neuvoisin ruusushampoon pariin swarzkoph ja vinkki... suihkauta ilmaan lempituoksuasi ja kävele sen läpi, saat hiuksiin sopivasti hiukan tuoksiasi eikä tuoksut riitele keskenään. suosi hajusteettomia muotoilutuotteita ja-lakkoja ettei kaikki ole yhtä sekamelskaa.
Pöh. Elnetissä oli aldehydinen tuoksu, parfyymimaailmassa sitä vastaa Lancomen Climat, YSL Rive Gauche ja Rabannen Calandre. Hiuslakkana se kuitenkin oli kevyempi ja viimeisin versio ennen koko perinteisesti tuoksuvan hiuslakan lopettamista oli lähellä täydellisyyttä. Kuka tarvitsee hajuvettä jos on niin ihana hiuslakka?
Pitihän se tietysti lopettaa ja korvata täysin mitäänsanomattomalla hedelmäisellä tuoksulla, jollaisia on kaksitoista tusinassa. Ei enää yhtään syytä ostaa juuri Elnettiä.
onko mjuukin kaikissa tuotteissa sama tuoksu? kuivashampoo oli mielestäni kamala, mutta pikkupullot olisivat näppäriä matkoilla. varsinkin muotovaahto kiinnostaa, mutta sitä ei oikein pääse testaamaan.
Ei se ole sama kokemus, jonka saa livenä tai telkkarista
Juuri näin vain tyhmä maksaa liikaa!
Ruoka-aiheinen? Miten liittyy asiaasi?