Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä shampoo /hiuslakka ihanan tuoksuinen?

Vierailija
01.07.2025 |

Mikä on ns. kampaamo tuoksuiset tuotteet kotiin? 

(en pidä ruoka-aiheisista tuotteista)

Vinkatkaa kiitos

Kommentit (200)

Vierailija
41/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervashampoo kokeile.

Vierailija
42/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cop

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/200 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo kriteeri joku ruuan tuoksu?

Vierailija
44/200 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tigin tuotteet

Mulla tulee noista Tigeistä jostain syystä aina ihan hirveä migreeni ja hengenahdistus vaikka en normaalisti ole allerginen millekkään

Joo, mullakin käy ne hajut kurkkuun. En varsinaista migreenikohtausta saa koska mulla tuoksut ei ole niin paha triggeri sille, mutta varmaan jos pidempään joutuisi haistelemaan niin se migreenikin sieltä tulisi. Sellaiset "läpitunkevat" tuoksut noissa. Käytän nykyiset putelit loppuun enkä todellakaan osta uudelleen kun käyttökokemus niin epämiellyttävä. 

Vierailija
45/200 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tigin tuotteet

Mulla tulee noista Tigeistä jostain syystä aina ihan hirveä migreeni ja hengenahdistus vaikka en normaalisti ole allerginen millekkään

Joo, mullakin käy ne hajut kurkkuun. En varsinaista migreenikohtausta saa koska mulla tuoksut ei ole niin paha triggeri sille, mutta varmaan jos pidempään joutuisi haistelemaan niin se migreenikin sieltä tulisi. Sellaiset "läpitunkevat" tuoksut noissa. Käytän nykyiset putelit loppuun enkä todellakaan osta uudelleen kun käyttökokemus niin epämiellyttävä. 

Miksi joka ketjuun tulee aina joku tuoksuyliherkkä valittamaan? Laitoin tänäänkin täydessä bussissa parfyymiä jotta muut oppisivat olemaan

Vierailija
46/200 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moroccan oil tuoksuu ihanalle

Vierailija
47/200 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ehdotan myös, kaikki tuotteet hyväntuoksuisia.

Vierailija
48/200 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ongelmia maailma täynnä

Vierailija
49/200 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä ongelma ole. Noita tuotteita vaan käytetään tosi paljon ja tulipa mieleen, että voisi tätä kautta yrittää löytää jotain uutta, ihanan tuoksuista tuotetta, ilman että täytyy ostaa turhaan monia pulloja..

Vierailija
50/200 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajasarjoista Four Reasons on sekä laadukasta että hyvän tuoksuista.

Marketista parhaat on minusta Garnier Fructis shampoo ja GOT2B Sexy hiuslakka, älä anna nimen hämätä. 

Vierailija
51/200 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä löytänyt hyvän tuoksuista hiuslakkaa, joten seuraan! Kaikki haisevat kamalalta.

Minulla oli pieni matkakokoinen pullo jotain Schwarzkopfin lakkaa, joka tuoksui ihan kermalikööriltä. Sellainen pyöreän toffeinen ja kermainen tuoksu, joka oli minusta tosi viehättävä. Sen nimi oli Happy Hour, eli tuoksu viittaa oikeasti kermalikööriin.

Vierailija
52/200 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Four Reasons. 

Vierailija
53/200 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sulfaatitonta shampoota niin saat kunnon wau-kokemuksen sen hyvyydestä.

Voin ainakin tätä Heavenly Smoothin shampoota suositella, kun olen käyttänyt sitä nyt 4kk putkeen kun kampaaja suositteli: https://vuodenmies.com/heavenly-smooth-shampoo

Tosi hyvän tuoksuinen!

Kiitos vinkistä! Menee testiin ja tulen parin viikon päästä kertomaan onko ollut hyvä ostos

Vierailija
54/200 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lushin shampoot.

Vierailija
55/200 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet argan oilia sisältävät tuoksuu mun mielestä "kampaamolle". Vaikka itse öljy ei kyllä miltään tuoksukaan. :D Mutta jostain syystä jos tuotteen nimessä on argan oil, niin olen tykännyt myös tuotteen tuoksusta. 

Vierailija
56/200 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoka-aiheinen shampoo? Avaa vähän?

Varmaan joku suklaa, hunaja tms tuoksut? Erikoisesti sanottu, mutta ei tuosta oikein muutakaan voi ymmärtää.

Vierailija
57/200 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Davinesin lakka tuoksuu ihanalta.

Vierailija
58/200 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjuuk, Four Reasons ja Ida Warg. Kaksi ensimmäistä kotimaisia ja kaikki hyviä, riittoisia ja kohtuuhintaisia.

Vierailija
59/200 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olaplex shampoo

Davies hiuslakka

Vierailija
60/200 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moroccan oilissa on pistävän vahva tuoksu ja vähän semmoinen mummomainen (Israelista nyt puhumattakaan). Paras hiusöljy ja parhaan tuoksuinen on Wellan Sp luxe oil. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan