Missä muut naiset, joiden naisellinen itsetunto pohjamudissa?
Kommentit (11)
Täällä. On kumppani, mutta emme ole koskenut toisiimme taas moneen kuukauteen :(
Vierailija kirjoitti:
Mitä on naisellinen itsetunto? Mulla on huono itsetunto, mutta kumppani löytyy.
Itse osaan esim työni hyvin ja onnistunut harrastuksen parissa.
Mutta nuorena en esim saanut poikaystävää. Pojat kiusasivat koulussa. Otin ekan miehen joka sain. Avioeron jälkeen en ole oikein löytänyt ketään, treffeille vaikea päästä ja jos pääsen, häviää mies usein ekojen treffien jälkeen kuin pieru saharaan. Vaikea enää uskoa että ikinä kellekään kelpaisin kun olen yleensä miehille kuin ilmaa, enkä ikinä voisi kuvitellakaan tekeväni kenellekään aloitetta. Niitä ja näitä voin jutella, mutta siihen se aina jää.
Minulla on naisellisuutta yli sata kiloa. Eipä tuo kenellekään kelpaa. Minkäpälainen meikäläisen itsetunnon luulette olevan? Minulla jo melkein kaksikymmentä vuotta ilman kumppania ja nyt enää haluakaan!
Äiti sen tiesi jo vuosikymmeniä sitten, kun sanoi, ei sinusta mitään kunnollista tule, etkä mitään osaa.
Kyllä. Johtuu siitä, että minuun ottavat kontaktia pääasiassa ne miehet joita en koe missään mielessä viehättäviksi, sen sijaan, että oman ikäluokan miehet kiinnostuisivat minusta. Eli parikymppiset ja vanhukset eivät sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse osaan esim työni hyvin ja onnistunut harrastuksen parissa.
Mutta nuorena en esim saanut poikaystävää. Pojat kiusasivat koulussa. Otin ekan miehen joka sain. Avioeron jälkeen en ole oikein löytänyt ketään, treffeille vaikea päästä ja jos pääsen, häviää mies usein ekojen treffien jälkeen kuin pieru saharaan. Vaikea enää uskoa että ikinä kellekään kelpaisin kun olen yleensä miehille kuin ilmaa, enkä ikinä voisi kuvitellakaan tekeväni kenellekään aloitetta. Niitä ja näitä voin jutella, mutta siihen se aina jää.
Okei. Itse tapasin mieheni sattumassa, aloitimme kaveripohjalta. Ehkä sinäkin voit löytää kumppanin näin. En olisi itsekään uskoltanut tehdä aloitteita.
hitsi, tarkoitin siis netissä^^ oon tuo ylimmäinen
Joo, johtuu haluttomasta aviomiehestä.
Naurettavinta on kehotus hankkia koira. Mitähän iloa koirasta minulle olisi?
On kumppani. Olen ollut yhdessä mieheni kanssa alla 20- vuotiaasta saakka, otin ensimmäisen jolle kelpasin. Kukaan muu ei ole ollut kiinnostunut, ei ennen tai jälkeen. Ei tämä hääppöistä yhteiseloa ole ollut enää vuosiin. Jos ero tulee, tiedän olevani yksin loppu elämäni.