Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä shampoo /hiuslakka ihanan tuoksuinen?

Vierailija
01.07.2025 |

Mikä on ns. kampaamo tuoksuiset tuotteet kotiin? 

(en pidä ruoka-aiheisista tuotteista)

Vinkatkaa kiitos

Kommentit (200)

Vierailija
21/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivu shampoo

Vierailija
22/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveshampoo tuoksuu jumalaiselta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tigin tuotteet

Mulla tulee noista Tigeistä jostain syystä aina ihan hirveä migreeni ja hengenahdistus vaikka en normaalisti ole allerginen millekkään

Vierailija
24/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida Wargin plumping shampoo

Vierailija
25/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tigin tuotteet

Mulla tulee noista Tigeistä jostain syystä aina ihan hirveä migreeni ja hengenahdistus vaikka en normaalisti ole allerginen millekkään

Tigin ainesosat halpis moskaa. Tuoksu ihan ok.

Vierailija
26/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on palsta eikä kampaaja.

Eiköl teillä näsäviisastelevilla besserwissereillä ole parempaa tekemistä?

Mene kampaajalle jos haluat tietää hyvän shampoon. Ei saa ilmaiseksi kertoa vinkkejä. terveisin pienkampaamo-yrittäjä

Vierailija
27/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sulfaatitonta shampoota niin saat kunnon wau-kokemuksen sen hyvyydestä.

Voin ainakin tätä Heavenly Smoothin shampoota suositella, kun olen käyttänyt sitä nyt 4kk putkeen kun kampaaja suositteli: https://vuodenmies.com/heavenly-smooth-shampoo

Tosi hyvän tuoksuinen!

Tätä olin myös itse tulossa hehkuttamaan! Ihana tuoksu ja muutenkin täysin tykästynyt tähän, auttaa hyvin omiin liuruhiuksiin.

Vierailija
28/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä oon ihan hajuhullu mitä tulee shampoisiin ja lakkoihin, ja oon kolunnut varmaan jokasen kampaamon hyllyt läpi, joten tässä tulee maratoon-pitkä sepustus. Jos haluut sellasen just kävin huippusalongissa ja hiukset tuoksuu vähän niinku luksushotellin aulassa -fiiliksen ilman mitään karkki-tai kookoskakkua, ni nappaa ekaks Oriben Serene Scalp siinä on semmonen pehmee, puhtaan kukkainen mut silti aavistuksen yrttinen nuotti, joka leijuu hiuksissa vielä seuraavanakin päivänä, ja pullonkin ulkonäkö on niin nätti et hylly näyttää heti sisustuslehdeltä. Sitte jos kaipaat vihreempää, enemmän puutarha sateen jälkeen -vibaa, niin RŌZ Foundation Hydrating Shampoo on ihmeellinen: vetiver, neroli, pikku ripaus viikunaa mikään näistä ei maistu suussa, eli ei ruokamielleyhtymiä, vaan sellanen hienostunut, vehreä pilvi. Ja rutikuivalle latvalle mä käännyn aina Pureology Hydrate Lavender -suuntaan, koska se laventeli ei oo mikään saippuainen mummokukka vaan oikeesti pehmee spa-tuoksu, joka jää leijumaan muttei yliole.

Vierailija
29/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiakas kysyy mikä lakka tuoksuu salongilta eikä makkarakeitolta, mä paukutan pöytään kaks nimeä. Klassikko LOréal Elnett älä pelkää, siitä on nykyään Satin Hairspray Extra-Strong Fragrance Infused -versio, jossa perinteinen puuterinen haju on päivitetty kevyeks parfum propre -sävyks, eli tukkasi tuoksuu siltä miltä ammattilaisstudio haisee ennen kuin rauta lämpee. Jos taas haluat vähän modernimpaa, nappaa IGK:n Good Behavior Flexible Hairspray; hento kiiltolak-fiini, jossa on kampaamopyykin tuoksu (sellanen just pesty mutta silti hiukan lämpimän silkkinen), eikä se jämähdä kypäräks, eli voit kerrostaa ilman, et pää räjähtää koppuraks. Bonus: frizz-suoja jopa 450-asteisessa suoristuksessa, eli pysyy kuohkeena ja tuoksu kulkee joka käännöksessä

Vierailija
30/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää kymmenen putelin kokeilu-ruletettia, joten oon pysyny kahdessa varmaksi haistellussa lempparissa. Davinesin OI Shampoo on mulle se tulen kampaamosta, kävelen kadulla ja joku kysyy mitä hajuvettä käytän -tuote siinä on puhdas mutta lämmin valko-tee-tyylinen tuoksu, ei yhtään syötävää. Loppusilauksena suihkin Bumble & Bumble Spray de Mode -lakkaa; jasmine ja vähän hiusparfyymimäinen sävy joka EI ole makea cupcake vaan elegantti, ja se harjautuu pois jos seuraavana päivänä haluan jo jotain muuta nostetta. Plussaa, että molemmat on sulfaatittomia ja värit ei karkaa harmaiden raitojen kanssa se on iso juttu. Ja hintaa toki on, mut ei nää kampaamotason pilvi-tuoksut muutenkaan pikku marketista löydy; mä mieluummin panostan ja pidän hiukset sekä pään ihon tyytyväisenä.

Vierailija
31/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fructis

Fructis haisee ihan kissan pissalle

Vierailija
32/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen joku jossa ei ole silikoneja

Vaikuttaako silikoni tuotteen tuoksuun?

Vierailija
33/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuttomina ja tuoksu parfyymipullosta.

Vierailija
34/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö joku muka jotain muuta kuin samaa palasaippuaa jolla pesee kädetkin?

Vierailija
35/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Four reasonsin lakat tuoksuu hyvältä ja löysin ihanan tuoksuisen kuivashampoon! Loreal Elvital dream lenght, sellainen vaaleanpuna-oranssi pullo. Aivan ihana tuoksu ja toimii myös kuivashampoon ominaisuuksiltaan minun ohuen ohuisiin hiuksiin hyvin. 

Vierailija
36/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille, lisää näitä.

(ruoka-aiheisella tarkoitan  esim. Kookos, mustikka, omena jne.)

Vierailija
37/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiitos kaikille, lisää näitä.

(ruoka-aiheisella tarkoitan  esim. Kookos, mustikka, omena jne.)

mustikka on paras noista mutta miksi haluat ruoka-aiheisen tuoksun?!?

Vierailija
38/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerastase

Vierailija
39/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D ai sensuuri

Vierailija
40/200 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan en halua ruoka-aiheista shampoota..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän