Mikä shampoo /hiuslakka ihanan tuoksuinen?
Mikä on ns. kampaamo tuoksuiset tuotteet kotiin?
(en pidä ruoka-aiheisista tuotteista)
Vinkatkaa kiitos
Kommentit (200)
Käsittämätöntä. Onneksi satuin avaamaan suuni.
Haluaisin vastata, mutta mulla ei ole sanoja.
Hiuskiinteistä siedän vain hajustamattomia. Karsean hajuisia kaikki muut.
mistä te sen arvelette johtuvan?
Ida Wargin shampoissa on kampaamomainen tuoksu, ainakin siinä, joka on vaalean oranssissa/korallinvärisessä pullossa.
Avedan cherry almond ja kerastasen nutritive,eli se keltainen sarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elnett oli ihana klassikko kunnes pari vuotta sitten lopettivat sen perinteisen tuoksuisen hiuslakkansa. Siinä meni iso järkäle kulttuurihistoriaa.
paha haju ja peitti hajuveden,liikaa sekahajua tuli, riitelivät keskenään. ympäristö inhosi elnetti. neuvoisin ruusushampoon pariin swarzkoph ja vinkki... suihkauta ilmaan lempituoksuasi ja kävele sen läpi, saat hiuksiin sopivasti hiukan tuoksiasi eikä tuoksut riitele keskenään. suosi hajusteettomia muotoilutuotteita ja-lakkoja ettei kaikki ole yhtä sekamelskaa.
Pöh. Elnetissä oli aldehydinen tuoksu, parfyymimaailmassa sitä vastaa Lancomen Climat, YSL Rive Gauche ja Rabannen Calandre. Hiuslakkana se kuitenkin oli kevyempi ja viimeisin versio ennen koko perinteisesti tuoksuvan hiuslakan lopettamista oli lähellä täydellisyyttä. Kuka tarvitsee ha
Kokeile sitä mustalla merkittyä Elnettiä! Minäkin luulin, että lopetettu mutta on sitä vielä. Se jossa on mustalla merkitty STRONG.
Minulle sopii plantur 39 se kullanvärisessä pullossa oleva ja hiuslakaksi Studio line fixing spray.
Olet kyllä niin pihalla kommentteinesi.
Maria Nila Head and Hair Heal. Mukavan raikas tuoksu ja hyvin toimiva mun hiuslaadulle. Samoin Davines Love. Käyttäisin noita aina jos hinnalla ei olisi väliä.
Vierailija kirjoitti:
onko mjuukin kaikissa tuotteissa sama tuoksu? kuivashampoo oli mielestäni kamala, mutta pikkupullot olisivat näppäriä matkoilla. varsinkin muotovaahto kiinnostaa, mutta sitä ei oikein pääse testaamaan.
Mjuukin matkakokoisia tuotteita olen löytänyt S-ryhmän kaupoista, mm. Sokoksesta ja Prismasta. Näitä on myös tuoksuttomina. Tosi näppäriä reissussa tai jos haluaa testata tuotetta.
Suosikkini jo monen vuoden ajan ovat olleet Balmainin hiustuotteet. Olen käyttänyt niistä vaihtelevasti lähes kaikkia aina shampoosta hiuskiinteisiin ja "silkkitippoihin". Näissä on ihana ja hienostunut, mutta ei päällelyövä tuoksu ja ovat todella laadukkaita tuotteita, esim. hiuslakka on hienojakoinen eikä koveta. Lisäksi pakkausten ulkonäkö on tyylikkään simppeli.
Jotkut kampaamot myyvät, mutta myös Sokokselta olen tätä ostanut (ja hamstrannut esim. Hiusten hellimisviikolta, jolloin ovat alessa).
Tirsk tirsk.