Tv pimeni nyt sitten.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
pitää tehdä kanavahaku uudelleen, niin sitten taas näkyy kanavat. tosin, jos olette eläneet jossain tynnyrissä ja teille tulee nyt yllärinä, että tänä päivänä ei enää sd-kanavia näy ja teidän telkkanne ei ole hd-kelpoinen, niin oma vika.
Kiitos tästä, nyt näkyy taas kaikki kuten ennenkin.
Ostin panasonic tv:n 46 " dvbt2 virittimellä 2011 850€ . Nyt se sitten hajosi heti kun sitä viritintä olisi tarvittu. Ei kannata liikaa ennakoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitää tehdä kanavahaku uudelleen, niin sitten taas näkyy kanavat. tosin, jos olette eläneet jossain tynnyrissä ja teille tulee nyt yllärinä, että tänä päivänä ei enää sd-kanavia näy ja teidän telkkanne ei ole hd-kelpoinen, niin oma vika.
Kiitos tästä, nyt näkyy taas kaikki kuten ennenkin.
se on aina se ensimmäinen juttu, jota kannattaa kokeilla ja jota ihmiset ei koskaan oikein tunnu muistavan. Ajatellaan ehkä, että ei sitä tarvi tehdä, koska muut kanavat näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te kitsaita tyyppejä? Niitä jotka eivät senttiäkään pistä mihinkään ilman todellista pakkotilannetta? En kysy tätä pahalla vaan mielenkiinnosta. Olen itse varmasti hieman hövelimpi rahan käyttäjä mutta järkevä kuitenkin.
En ole kitsas, mutta käytän rahaa asioihin, jotka kiinnostaa ja telkkari ei kuulu niihin. Sieltä ei ole vuosiin tullu mitään katsottavaa.
Outoa. Mun mielestäni sieltä tulee esim. loistavia dokumentteja ja historiaohjelmia joka päivä. Leffoja välillä niinkin paljon että pitää osa tallentaa. Eilisiltana vedin kiintolevylle Leonin. Se on mun lempielokuvia.
hd siirtymän yksi surkein puoli on se, että nyt tallenteet vievät aivan vietävän paljon tilaa kovalevyllä. Jos ennen tunnin ohjelma vei 1 gb:n tallennustilaa, niin nyt sitten 3-4 gigaa. veetuttaa
Vierailija kirjoitti:
hd siirtymän yksi surkein puoli on se, että nyt tallenteet vievät aivan vietävän paljon tilaa kovalevyllä. Jos ennen tunnin ohjelma vei 1 gb:n tallennustilaa, niin nyt sitten 3-4 gigaa. veetuttaa
Etkö pysty tallentamaan vähän heikommalla laadulla?
Vierailija kirjoitti:
Ilmastointiteko kun ostatte poistoerästä:
ilmastointiteko, hehheh.
Olen aina ihmetellyt, miksi miesten pitää hankkia maailman suurimmat kaiuttimet, maailman suurin telkku ja ihan hemmetin iso ja liian kallis auto. Eikö se pieni muna kompensoidu mitenkään halvemmalla, vaikka olemalla mukava muille ihmisille?
Telkunkaan ei tosiaan tarvise täyttää seinää. Riittää, että siitä näkee parin metrin päästä. Liian isoa telkkua katsoessa väsyy niskat kun pitää käntää päätä koko ajan. Pitkän leffan lopussa niska jumittuu ja yksi nikama on kulunut olemattomiin, pihatonttu 3,4 cm entistäkin lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Hd tuli varmaan kovana yllätyksenä.
Itsellä on edelleen sama HD digiboxi käytössä jonka hankin vuonna 2008 jKr.
Joku Humaxilla tuotekehittelyssä pudotti pallon kun ei tehty siihen rikkoontuvia osia. Yhtään tallennusta ei ole jättänyt välistä ja toimii vieläkin kuin uutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hd tuli varmaan kovana yllätyksenä.
XD
Kuten kaikki aina joillekin. Vastahan tää on ollut vireillä jotain 10 vuotta.
Joka vuosi se talvi autoilijatkin yllättää. Näin lehdissä usein lukee.
Itse hankin hd telkkarin viime vuonna mutta en voi sietää sitä että pitäisi ostaa enemmän, lisää, uutta, isoa, hienoa. Vanha telkkari oli vuodelta 2014 eikä siinä mitään vikaa ollut.
Ei tule ikävä Suomen kanavia. Satelliittipuolella on edelleen muiden maiden normidigikanavia enemmän kuin ehtii katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö pysty tallentamaan vähän heikommalla laadulla?
vaikuttaa siltä ettei onnistu. ainakaan tähän hätään ei löyty telkan asetuksista sopivaa kohtaa. Pitäisi lukea ohjekirjasta, tai kaivaa see kaapista ja katsoa.
Mulla näkyy kaikki mutta eivät 1- 20 kanavilla vaan suuremmilla numeroilla olevilla kanavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On HD-telkkaria ja myös digiboksi löytyy. Mutta antennitalous. Mistä olisin voinut tietää, etteivät kanavat näy? Seuraavaksi lähdettävä antenniostoksille.
Missä olet ollut vuosia kun t2 antenit on jo tullut
Vierailija kirjoitti:
Tiettävästi kaikki viime- ja toissa vuonna ostamani neljä taulutelkkua on HD-readyjä. Ootteko köyhiä vai hitaita? Mulla on myös viikko sitten hankittu läppäri, jossa Windows 11 Pro. Meinaatteko syksyllä yllättyä, kun tietoturvapäivitykset lakkaa tulemasta vanhoihin pöytätietokoneisiinne?
N60
HD ready ei vielä takaa HD viritintä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiettävästi kaikki viime- ja toissa vuonna ostamani neljä taulutelkkua on HD-readyjä. Ootteko köyhiä vai hitaita? Mulla on myös viikko sitten hankittu läppäri, jossa Windows 11 Pro. Meinaatteko syksyllä yllättyä, kun tietoturvapäivitykset lakkaa tulemasta vanhoihin pöytätietokoneisiinne?
N60
Nykyään kyllä joutuu jo oikein yrittämään jos haluaa ostaa tv:n ilman hd viritintä.
Vierailija kirjoitti:
Töllöä!?? Itse ainakin katson tabletilta kaikki ilman mainoksia.
Onko turhempaa laitetta olemassakaan kuin tabletti?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N60
Nykyään kyllä joutuu jo oikein yrittämään jos haluaa ostaa tv:n ilman hd viritintä.
Jos kiinnostaa niin minulla olisi myytävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töllöä!?? Itse ainakin katson tabletilta kaikki ilman mainoksia.
Onko turhempaa laitetta olemassakaan kuin tabletti?!
Kannattaa ladata siihen kotieläimille pelejä, jotkut tykkäävät vaikka napata liikkuvia kaloja tassuillaan.
Ilmastointiteko kun ostatte poistoerästä:
https://www.verkkokauppa.com/fi/poistoerat/kuva-ja-aani