Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tv pimeni nyt sitten.

Vierailija
30.06.2025 |

Kauanko yritätte olla ilman töllöä? Itse kesän.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töllöä!?? Itse ainakin katson tabletilta kaikki ilman mainoksia.

Se onkin kiva tihrustaa sitä kämmenenkokoista pikku kaakelia. Titanic oikein vaikuttava siinä.

Vierailija
22/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te kitsaita tyyppejä? Niitä jotka eivät senttiäkään pistä mihinkään ilman todellista pakkotilannetta? En kysy tätä pahalla vaan mielenkiinnosta. Olen itse varmasti hieman hövelimpi rahan käyttäjä mutta järkevä kuitenkin.

En ole kitsas, mutta käytän rahaa asioihin, jotka kiinnostaa ja telkkari ei kuulu niihin. Sieltä ei ole vuosiin tullu mitään katsottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on mikä ?

Miltä vuodelta telkkari?

Vierailija
24/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää tehdä kanavahaku uudelleen, niin sitten taas näkyy kanavat. tosin, jos olette eläneet jossain tynnyrissä ja teille tulee nyt yllärinä, että tänä päivänä ei enää sd-kanavia näy ja teidän telkkanne ei ole hd-kelpoinen, niin oma vika. 

Vierailija
25/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TLC lakkasi näkymästä. 

Hyvin näkyy. Oliko sun kaapeliverkossa lyhyt häiriö tai TLC:n lähetyksessä

En tiedä. Kutonen myös pimeänä. Muut kanavat näkyy normaalisti.

Vierailija
26/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te köyhiä?

Vierailija
27/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mul oo sellasta ongelmaa !!!! Mulla näkyy kanavat kunnolla. Repikäääääää siitäääääääääää !!!!! HA !!!!! 

Vierailija
28/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vanhoja telkkareita teillä oikein on?

Meillä oli 15 v vanha,tai ei se minusta vanha ollut. Ja HD TV mutta nyt käyttökelvoton.

Vierailija
29/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te kitsaita tyyppejä? Niitä jotka eivät senttiäkään pistä mihinkään ilman todellista pakkotilannetta? En kysy tätä pahalla vaan mielenkiinnosta. Olen itse varmasti hieman hövelimpi rahan käyttäjä mutta järkevä kuitenkin.

En ole kitsas, mutta käytän rahaa asioihin, jotka kiinnostaa ja telkkari ei kuulu niihin. Sieltä ei ole vuosiin tullu mitään katsottavaa.

No, sitten on jopa ilmaisia suoratoistopalveluita ja nettiä voi heijastaa ja selata isolla tv-ruudulla. Varaudu siihen että likinäköisyytesi lisääntyy kun tihruat pikkuista ruutua liian läheltä.

Vierailija
30/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla ihan saatanan vanhoja. Tai ostettu halvalla Kärkkäiseltä. Sulo Vilen-mallistoa, ostin kun halvalla sain.

Vanhoja, hyviä ja kestäviä laatumerkkejä, mutta kuitenkin jo litteitä HD-tasoisia tai HD Ready led-telkkareita, joista vain sattuu puuttumaan sopiva viritin - koska sellaisia ei siihen aikaan vielä myyty. Digiboksin kanssa niillä on edessä on vielä runsaasti käyttövuosia, kuva on erinomainen. Säästää luontoa ja kukkaroa.

Vierailija
31/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhöö, jos tosiaan voi ostaa hd-digiboksin niin jatkan tosi vanhalla tv:lläni kuten ennenkin. Uutta parin vuoden kestävää älytelkkaria en osta enkä muuten uutta windows-tietokonetta kun on Linux käytössä.

Älytv on samanlainen rahastus kuin nämä älylaitteet muutenkin että niillä kerätään vuoden välein ihmisten rahat uuteen versioon vain jotta olet in jossain.

Vierailija
32/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli 15 v vanha,tai ei se minusta vanha ollut. Ja HD TV mutta nyt käyttökelvoton.

Digiboksin kanssa se on ihan käyttökelpoinen.

Vierailija
33/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mihinkään pimennyt.

Vierailija
34/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hd tuli varmaan kovana yllätyksenä. 

XD

Kuten kaikki aina joillekin. Vastahan tää on ollut vireillä jotain 10 vuotta.

Onneksi analogiset lähetykset eivät ole vielä päättyneet.

Vierailija
35/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitää tehdä kanavahaku uudelleen, niin sitten taas näkyy kanavat. tosin, jos olette eläneet jossain tynnyrissä ja teille tulee nyt yllärinä, että tänä päivänä ei enää sd-kanavia näy ja teidän telkkanne ei ole hd-kelpoinen, niin oma vika. 

On HD-telkkaria ja myös digiboksi löytyy. Mutta antennitalous. Mistä olisin voinut tietää, etteivät kanavat näy? Seuraavaksi lähdettävä antenniostoksille. 

Vierailija
36/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko te köyhiä?

Kiitos kysymästä, on sijoituksissa tavisperheen uuden auton verran eurosia. Humpuukki-elektroniikka vain ei kuulu tuottaviin sijoituksiin. 

Vierailija
37/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TLC lakkasi näkymästä. 

Hyvin näkyy. Oliko sun kaapeliverkossa lyhyt häiriö tai TLC:n lähetyksessä

En tiedä. Kutonen myös pimeänä. Muut kanavat näkyy normaalisti.

Edes se ei ole pimeänä.

Vierailija
38/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta sitten laitoin telkkarin kierrättykseen en kaipaa sitä.Netin kautta ohjelmat ja 27 tuumainen pc näyttö riittää mulle, housussa mulla on vaan kymmenen tuumainen nahkahaulikko.

Vierailija
39/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapelissa näkyy kaikki ne kanavat jotka eilenkin. Nyt kolmas HD-telkkari menossa, ostettiin viime vuonna tämä uusin, kun muutettiin. Nyt on hiukan isompi ruutu. 

Vierailija
40/64 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä tullut ruutuhullu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä