Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Koomikko" ja vassari-ulisija Iikka Kivi rikossyytteeseen

Vierailija
30.06.2025 |

Kommentit (494)

Vierailija
21/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Vasemmalta huudellaan aina sananvastuusta. 🤣🤣🤣

Vierailija
22/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun on ihmisiä, jotka puolustaa sananvapausoikeudenkäyntejä, mä lopetan niille kirjoittamisen / puhumisen ja 

laitan heille "ikuiset bannit." Ei ne ansaitse päästä osalliseksi mun sananvapaudesta! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Absoluuttista sananvapautta puolustava Mestari taas vauhdissa. Itse aiemmin pitänyt tällaista vainona ja sanonut, että persut vastustavat sananvapauden rajoittamista, syytteet poliittisia jne.

Persujen aikana tulee aina sananvapausoikeudenkäyntejä. Persut saa sanoa, muut ei. Valtio myös kuppaa omaan kassaan noilla oikkareilla tai sit tuhlaa resursseja, jos 

höpöttäjät on köyhiä. Persuhallinto vastustaa sananvapautta, aina. Persujen aikana on aina sananvapausoikeudenkäyntejä. Ei vasemmistohallitusten aikana. Ilja J n oikkarit 

oli persujen aikana. 

Ei tässä olla sananvapausoikeudenkäyntiin menossa.

Mun pitää lopettaa tälle palstalle kirjoittaminen, koska täällä puolustetaan ihmisten sananvapauden rajoittamista. Moro. En tuu takaisin tällaisille palstoille. 

Vierailija
24/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On raskas tyyppi. Jouduin hiljentämään.

Samoin. Kuvittelee itsestään liikoja ja on kaikin tavoin muiden yläpuolella -olevinaan.

Vierailija
25/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakointi voi johtaa käräjille.

Vierailija
26/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Absoluuttista sananvapautta puolustava Mestari taas vauhdissa. Itse aiemmin pitänyt tällaista vainona ja sanonut, että persut vastustavat sananvapauden rajoittamista, syytteet poliittisia jne.

Hyvä se on välillä kokeilla sananvapauden rajoja sinne toiseenkin suuntaan, jotka sitä haluaa rajoittaa. 

Tämäpä juuri. Uhoaminen siltä suunnalta on ollut sen verran jatkuvaa.

Vierailija
27/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnianloukkaussyytteitä kyllä tutkitaan, mutta kun nainen saa tappouhkauksia, ne jätetään tutkimatta rikoksen vähäisyyden vuoksi. 

Vierailija
28/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mitään ulise, toteaa ettei kaduta jos eräs munapää koki kunniaansa loukatun.

Oikeistohan se aina vinkuu kun pelkää kuollakseen sakkoja vaikka samaan aikaan latelee eri mieltä olevilla tappouhkauksia.

Vierailija
29/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleville*

Vierailija
30/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää ettei mujahed bin risto faisal silloin aikoinaan ravistellut tuota sotakiimaista globo suomen tuhoajaa

Vierailija
31/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarispinnaus käynnissä

Vierailija
32/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumihiutale  Halla-aho  posket  punaisina, kun  kunniaa  loukattu:)  

Vierailija
33/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan hyvä, että käydään oikeutta siitä, että mitä fas isti tarkoittaa.

Käydään läpi Jussin scripta-kirjoitukset jne. Hyvä.

Nehän on jo käyty läpi. 

Ja monesti. Mutta ehkä sieltä löytyy vielä joku ennen näkemätön pöyristyttävä lause. Paitsi että poliisin agendalla se ei ole.

Keksihän valtakunnansyyttäjä RaiJa ToiViainenkin takautuvan lainsäädännön, joka ei kuulu demokratiaan vaan on tunnettu kommunistisissa yhteiskunnissa.

Hän kaivoi esiin Räsäsen 2004 kirjoittaman pamfletin ja mikään mikä siinä luki, ei ollut rikos julkaisun ajankohtana, eikä kyllä sen jälkeenkään. Mutta ideologia. (Sanottakoon, että minä en ollut kyseisestä teoksesta kuullutkaan sitä ennen, enkä ole siitä sen koommin kiinnostunut.)

Vierailija
34/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-ahonlla 3 rikossyytettä,  Sebastian Tynkkysellä 4 rikossyytteitä  jne. Pitääkö luetella se pitkälista persuja jotka ovat eduskunnassa  ihmisten asioista päättämässä...  😝😝😝😝😝😝😝😝😝

Vierailija
35/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Oppiipahan.

Juu sit kaikki muutkin saa haastaa oikeuteen samasta syystä, jotta älä vaan käytä sanaa fasisti. Kyllä Ilkan jutut on ihan hupijuttuja, surkea on se, joka niistä mieltänsä pahoittaa. 

Minä en alkaisi minkään koomikon jutuista loukkaantumaan. 

Onko joku joskus nauranut tämän "koomikon" jutuille?

Eipä kai se keikkoja saisi jos ei olisi maksajia jutuille.

Vierailija
36/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Oppiipahan.

Juu sit kaikki muutkin saa haastaa oikeuteen samasta syystä, jotta älä vaan käytä sanaa fasisti. Kyllä Ilkan jutut on ihan hupijuttuja, surkea on se, joka niistä mieltänsä pahoittaa. 

Minä en alkaisi minkään koomikon jutuista loukkaantumaan. 

Onko joku joskus nauranut tämän "koomikon" jutuille?

Kolkko opeteltu tekonauru mitä näissä vassukoiden standupeissa harjoitellaan on ainoa mahdollinen. Muistuttaa takavuosien sit comien tekonaurukuoroja autenttisuudessaan.

Vierailija
37/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä nyt ole jo ikivanha juttu ja nyt vasta päätyi palstalle? :D

Et sitten lukenut aloituksessa olevaa linkkiä? Tänään tämä "koomikko" kertonut, että jutusta nostetaan syyte. 

Vierailija
38/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laki on sama kaikille.

Niin on, mutta J H-a on aiemmin kiivaasti vastustanut poliittisia kunnianloukkaussyytteitä ja vähätellyt nettikirjoituksia. Kivi on koomikko ja kirjoittelee netissä vitsejä.

Vierailija
39/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-ahonlla 3 rikossyytettä,  Sebastian Tynkkysellä 4 rikossyytteitä  jne. Pitääkö luetella se pitkälista persuja jotka ovat eduskunnassa  ihmisten asioista päättämässä...  😝😝😝😝😝😝😝😝😝

On eri tuomio kun on eduskuntaan kansa valinnut kunniallisena niinkuin pistoolimies Vornanen esim..

Vierailija
40/494 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laki on sama kaikille.

Niin on, mutta J H-a on aiemmin kiivaasti vastustanut poliittisia kunnianloukkaussyytteitä ja vähätellyt nettikirjoituksia. Kivi on koomikko ja kirjoittelee netissä vitsejä.

Kivi on pökäle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan