"Koomikko" ja vassari-ulisija Iikka Kivi rikossyytteeseen
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koomikko-iikka-kivi-kertoo-saaneens…
Oikein tälle ulisijalle!💪💪💪
Kommentit (501)
Tarkoitatko nyt ulisijalla Halla-ahoa?
Persut taitavat haluta rajoittaa sellaista sananvapautta, joka on ristiriidassa heidän ajatustensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Oppiipahan.
Juu sit kaikki muutkin saa haastaa oikeuteen samasta syystä, jotta älä vaan käytä sanaa fasisti. Kyllä Ilkan jutut on ihan hupijuttuja, surkea on se, joka niistä mieltänsä pahoittaa.
Minä en alkaisi minkään koomikon jutuista loukkaantumaan.
No kyllähän kenen tahansa haukkuminen fasistiksi täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit, eikä siksi täysjärkisen tee sitä.
Persut eivät koskaan puhu vasemmistoliitosta kommareina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Absoluuttista sananvapautta puolustava Mestari taas vauhdissa. Itse aiemmin pitänyt tällaista vainona ja sanonut, että persut vastustavat sananvapauden rajoittamista, syytteet poliittisia jne.
Laki on sama kaikille.
Niin on, mutta J H-a on aiemmin kiivaasti vastustanut poliittisia kunnianloukkaussyytteitä ja vähätellyt nettikirjoituksia. Kivi on koomikko ja kirjoittelee netissä vitsejä.
Tämä kertoo vain siitä että koko asiaa koskeva lainsäädäntöämme tulisi uudistaa. Loppuisi äärilaitojen vänkäys puolin ja toisin aiheesta.
Muistan kun Halla-aho itse sanoi, että ei netin kirjoittelusta pidä välittää, että se on vain yksi suuri vessanseinä. Tämä siis silloin, kun perussuomalaiset kirjoittelivat rasistisia heittojaan.
Fassaria ei saa sanoa fassariksi mutta ketä tahansa saa sanoa vassari-ulisijaksi. Tuo persulogiikka on kyllä pettämätöntä.
Kuinka monta vuotta tätä oikein vatvotaan?
Voidaan tosiaan käydä läpi, mitä kaikkea Mestari itse on sanonut muista poliitikoista vuosien varrella. Lista on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun Halla-aho itse sanoi, että ei netin kirjoittelusta pidä välittää, että se on vain yksi suuri vessanseinä. Tämä siis silloin, kun perussuomalaiset kirjoittelivat rasistisia heittojaan.
Persuilla on aina eri säännöt kuin muilla. Lisäksi persu pettää aina. Halla-aholla on lehtolapsikin siitä todisteena.
Miten se taas menikään erään arvostetun herran lausahdus toisen ison kahinan jälkimainingeissa.
Jotenkin niin muistaakseni että; tulevaisuuden fasistit tulevat kutsumaan itseään antifasisteiksi.
Hupsista, pitikin sattua.
Persuilla ei ole lainkaan huumorintajua. Mistä johtunee? Ihan kuin Puuttinin Venäjän meininkiä. Ei saa vallanpitäjiä arviostella, ei etenkään fasismista.
Vierailija kirjoitti:
Miten se taas menikään erään arvostetun herran lausahdus toisen ison kahinan jälkimainingeissa.
Jotenkin niin muistaakseni että; tulevaisuuden fasistit tulevat kutsumaan itseään antifasisteiksi.
Antifasistit ovat punafasisteja.
Vierailija kirjoitti:
Ryz zät eli punafasistit nimittivät itseään jo tuolloin antifasisteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryz zät eli punafasistit nimittivät itseään jo tuolloin antifasisteiksi.
Eli sieltä kommuunismistako tämäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Absoluuttista sananvapautta puolustava Mestari taas vauhdissa. Itse aiemmin pitänyt tällaista vainona ja sanonut, että persut vastustavat sananvapauden rajoittamista, syytteet poliittisia jne.
Laki on sama kaikille.
Niin on, mutta J H-a on aiemmin kiivaasti vastustanut poliittisia kunnianloukkaussyytteitä ja vähätellyt nettikirjoituksia. Kivi on koomikko ja kirjoittelee netissä vitsejä.
Tosissaanhan tuo itse väitti olevansa.
-Halla-aho katsoi, että Kivi ja Tuominen halvensivat häntä käyttämällä viestipalvelu X:ssä julkaistuissa viesteissä nimitystä "fascist", joka tarkoittaa suomennettuna fasistia.
Kiven ja Tuomisen viestit olivat englanninkielisiä kommentteja ukrainalaisen toimittajan X-julkaisuun.
Vierailija kirjoitti:
Auts! Persuun osui! Lääkintämiehet, äkkiä jsp: lle!
Ei pökäle ole persu
persaukinen "koomikko" nimittelee eduskunnan puhemestaria
vain vassarijutut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts! Persuun osui! Lääkintämiehet, äkkiä jsp: lle!
Ei pökäle ole persu
Kiitän muistutuksesta
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta vuotta tätä oikein vatvotaan?
Voidaan tosiaan käydä läpi, mitä kaikkea Mestari itse on sanonut muista poliitikoista vuosien varrella. Lista on pitkä.
Luettele nyt edes muutama.
Ei muuta ku KIVEN sisään. 😁