Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-vuotiaana kuvittelee olevansa nuori pitkään. Ei mene kuin 15 nopeasti kuluvaa vuotta, niin olet jo viisikymppinen

Vierailija
30.06.2025 |

Näin se aika hujahtaa. Yhtenä hetkenä olet raikas, reilu kolmekymppinen ja yhtäkkiä huomaatkin olevasi viisikymppinen, et tunnista itseäsi peilistä ja lapsetkin lentämässä pois pesästä.

Kommentit (753)

Vierailija
341/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana "nuorekas" on muuten aina yhtä hieno. :)

tämä :D :D :D :D

Vierailija
342/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen on mummo? Eihän se ole ikäkysymys! Sukulaiseni oli mummo jo 3-kymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä kylläkään 35-vuotiaana kuvitellut kovin nuori olevani. Sisareni lapset olivat silloin nenäkkäitä ja kaikkitietäviä murrosikäisiä, joten tiedostin vallan mainiosti oman vanhenemiseni ja olin asiasta lähinnä hyvilläni.

Minun sisarteni lapset ovat ihania murrosikäisiä. :) Itse olen 42-vuotias, mutta en koskaan aikuisena ole vaivannut päätäni iälläni tai varsinkaan tehnyt sitä sukulaislasten kautta.

Vierailija
344/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain niinkin, mutta olen kylläkin nyt paremmassa kunnossa kuin 35- tai 25-vuotiaana. Fyysisesti ja henkisesti. Ja nuoremmaksi arvioidaan usein. Näin ei ollut vielä 3 vuotta sitten, jolloin olin huonossa jamassa. M

Vierailija
345/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numeroita ellei ole vakavasti sairas tai kärsi pahoista krempoista. Kyllä minullakin nivelet välillä valittaa, mutta silti jaksaa vielä rinkka selässä vaeltaa tai nousta tunturiin muutenkin kuin vain hiihtohissillä. Toki se peili totuuden kertoo, mutta so what. 60+ nuori

Vierailija
346/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli 35-vuotiaana kaksi teini-ikäistä lasta. En todellakaan kuvitellut olevani nuori :D 

Jotkut vain rupsahtavat toisia nopeammin. Itse olen 34-vuotias ja ehdottomasti nuori. En edes näytä erilaiselta kuin kymmenen vuotta sitten. 

toki näytät. Katso vaikka valokuvista.

Vierailija
347/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v ja bileet 🥳🥂💃

Vierailija
348/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierre vie kiihtyen mennessään. Aika menee yhä nopeammin ja itse hidastuu. 54-vuotiaaksi menee, mutta sitten alkaa 55+. Siihen asti on ihmetelty, jos "noin nuori" on sairastunut vakavasti.

Mutta 60 vuotiaana kun kuulee että yksi ikätoveri on kuollut syöpään ja toinen halvaantunut, muistatko Mikan tai Minnan, sekin on jo kuollut, se on hirveää. Miten aika kiitää!. Eläkää itsellenne siskot. Lapset täytyy kasvattaa rakkaudella itsenäisiksi ja pärjääviksi. Mutta minkään narsistimiehen sätkynukkena ei kannata ainutta elämäänsä tuhlata. 

eläkää itsellenne siskot 🤮

Pitihän tästäkin vaihteeksi hyvästä ketjustta tehdä feministien taistelu. Etkö voi kirjoittaa vaan asiaa?

Vierailija
349/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli 35-vuotiaana kaksi teini-ikäistä lasta. En todellakaan kuvitellut olevani nuori :D 

Jotkut vain rupsahtavat toisia nopeammin. Itse olen 34-vuotias ja ehdottomasti nuori. En edes näytä erilaiselta kuin kymmenen vuotta sitten. 

toki näytät. Katso vaikka valokuvista.

En näytä, kuten jo sanoin. Mutta sinä ilmeisesti tunnet naamani paremmin kuin minä itse. 

Vierailija
350/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v en kuvitellut olevani nuori. Päinvastoin! Kriisi alkoi jo ennen 30v. Se kuulosti silloin vanhalta. Ajattelin, että lapset pitää olla tehtynä alle 30v. No, kolmas syntyi vielä sitten, kun olin 33v, kun halusin sitten kuitenkin vielä yhden, vaikka ikää olikin jo. :D Mutta se on tosiaan yks hetki, kun vuodet kuluu. Nyt olen 48v. Saa nähdä onko 50v uusi 30v (ikäkriisinä). Toivottavasti ei. Ei ainakaan vielä tunnu samaa kriisin fiilistä. 

Vierailija
351/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä viiskymppisyydessä sitten on? 

Vierailija
352/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei voi 50v tunnistaa itseään peilistä? :D Katson äitini ja isäni 50v kuvaa ja ovat kyllä aikas hyväännäköisiä ja nuorehkon näköisiä. Ikääntymisen heistäkin huomannut nyt vasta päälle 67v

Vierailija
353/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v ja ihmiset jostain syystä kuvitteelee että olen tosi nuori koska näytän nuorelta mutta sisältäpäin olen kovia kokenut ja väsynyt vanhus

Vierailija
354/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lakkasin tunnistamasta peilikuvaani vähän alle 40-vuotiaana. Tuossa kohtaa tapahtui nopea vanhenemisen pyrähdys ja yhtäkkiä pelissä aiemmin ollut tyttö oli kadonnut ja tilalle oli tullut vanha, ryppyinen keski-ikäinen.

Minä olin 5-kymppisenä vielä soiva peli, mutta kun täytin 60v muutuin rusinaksi ja nahkat alkoivat roikkua. Allit heiluu tuulessa ja mahanköllykkä ei meinaa mahtua farkkuihin. Kaula, äh, sellainen kurtturuusu. Ei tunnu missään kun kiertää peilit kaukaa. 60+ nuori

LOPETA.

AHDISTAT MUA.

Vierailija
355/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika kamalaa tajuta yhtäkkiä, että 35 vuotiaana 50 on yhtä lähellä kuin 20. Kun vielä sitä jotenkin laskee itsensä nuoreksi, mutta ehei, ei sitä enää nuoria ollakaan. Vuodet vaan meni. 

Vierailija
356/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs mun fanimummeli luuraa? Onko vieläkin "muissa hommissa " ;D

Vierailija
357/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, aika kamalaa tajuta yhtäkkiä, että 35 vuotiaana 50 on yhtä lähellä kuin 20. Kun vielä sitä jotenkin laskee itsensä nuoreksi, mutta ehei, ei sitä enää nuoria ollakaan. Vuodet vaan meni. 

Luulihan sitä 20 vuotiaanakin et 30v on vanhus :D

Vierailija
358/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiätkö, oikein ootan sitä ku oisin viiskymppinen! Esikoinen on silloin 29v ja kuopus 20v. Sit mulla ois enemmän omaa aikaa. Nyt oon 35v.

Toivon vaan että pysyn terveenä. Aion silloin harrastaa mm. liikuntaa ja taidemaalausta.

Vierailija
359/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aijon ottaa faceliftin 50-kymppisenä

Vierailija
360/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lakkasin tunnistamasta peilikuvaani vähän alle 40-vuotiaana. Tuossa kohtaa tapahtui nopea vanhenemisen pyrähdys ja yhtäkkiä pelissä aiemmin ollut tyttö oli kadonnut ja tilalle oli tullut vanha, ryppyinen keski-ikäinen.

Minä olin 5-kymppisenä vielä soiva peli, mutta kun täytin 60v muutuin rusinaksi ja nahkat alkoivat roikkua. Allit heiluu tuulessa ja mahanköllykkä ei meinaa mahtua farkkuihin. Kaula, äh, sellainen kurtturuusu. Ei tunnu missään kun kiertää peilit kaukaa. 60+ nuori

LOPETA.

AHDISTAT MUA.

Lapsi kulta, miten minä sinua ahdistan? Ota kuule vaikka kuppi kamomillateetä, se rauhoittaa. 60+ ja vttu edelleen nuori. Pahoittelut tuosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi