Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taffel päätti kusta asiakkaitaan silmään

Vierailija
30.06.2025 |

- Tuotteet paskuutettiin höttöisemmiksi

- Pussikokoja pienennettiin

- Kilohinnat nousivat

Kaikkein härskeintä on se, että väittivät asiakkaidensa TOIVONEEN näitä uudistuksia.

Kiitos Taffel (Orkla), en osta tuotteitanne enää. Norjalaiset paskoivat R-kioskin, nyt ne tekevät saman Taffelille ja Kotipizzalle.

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään tästä uudistuksesta. Ennen en juuri ostanut sipsejä, kun tarjolla oli niitä jättisäkkejä ja vain pari tylsää makua pikkupusseissa. 200g pussistakin syön pari-kolme kertaa. Yli 300g pussista jäi aina se jämä pyörimään keittiöön ja lopulta menivät roskiin, kun ei kukaan halua syödä 2 viikkoa auki olleita sipsejä. Ihan sama vaikka pienempi pussi maksaa saman hinnan. 

Mahtava logiikka, haluan maksaa kovemman kilohinnan koska en jaksa syödä kaikkea enkä osaa heittää tarpeettomia pois. Sanokaa mulle että tää on joku outo provo, onhan?

Vierailija
22/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sipsejä 3-4 kertaa vuodessa, joten hinta ei ratkaise, vaan makumieltymykseni. Jättipussit olivat epäkäytännöllisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat sipsit on muutenkin merkkiä Coop, joten ei ole tarvetta ostaa Taffelin tuotteita ikinä.

Tää on totta. Paljon parempia kuin Taffelin.

Vierailija
24/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten taas täällä Norjassa on varsin maukkaita sipsejä, Maarud ja Kim's. Taffel on kuin pahvia söisi.

Eikö toinen ole Lay's ja toinen Estrella?

Vierailija
25/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pringles on ainoa vastaus, jos haluaa aina identtisen tuotteen. Jostain perunamassasta se kootaan mutta eipä ole pelkkää pikkulastua niin kuin usein Taffelilla.

huutista idiootille

AINESOSAT: Vakuumikuivattua perunaa, auringonkukkaöljy, maissijauho, vehnäjauho, riisijauho, maltodekstriini, emulgointiaine (E471), rapsiöljy, suola, väri (annatto-norbiksiini).

Vierailija
26/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään tästä uudistuksesta. Ennen en juuri ostanut sipsejä, kun tarjolla oli niitä jättisäkkejä ja vain pari tylsää makua pikkupusseissa. 200g pussistakin syön pari-kolme kertaa. Yli 300g pussista jäi aina se jämä pyörimään keittiöön ja lopulta menivät roskiin, kun ei kukaan halua syödä 2 viikkoa auki olleita sipsejä. Ihan sama vaikka pienempi pussi maksaa saman hinnan. 

Anna kun arvaan, jonotat kolme tuntia vesisateessa saadaksesi ilmaisen ämpärin ja suosikkiohjelmiasi televisiossa on Kauniit ja Rohkeat ja Huutokauppakeisari?

No kylläpä nyt menee tunteisiin. 

Vierailija
27/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on kaikki Suomen yritykset ulkomaisten käsissä. Voi vain arvata mitä tämä tekee suomalaisille kuluttajille.

Kiitos kuuluu päättäjäjille, kun olette myyneet Suomen pilkkahinnalla sijoittajille

Hölmöläisiä koijaa kaikki maailman kansat. 

Suomi on siis samassa asemassa kuin Pohjois-Korea, jossa ihmisillä tai yrityksillä ei ole sananvaltaa. Se on vain hallitus, joka määrää kaiken. Milloinhan tämä tulee meille ulkomaalaisille ilmi? Luulin ihan oikeasti, että Suomessa voi yksityisyritys tehdä yrityskauppoja myös ulkomaisen yrityksen kanssa. Näköjään kaikki suomalaiset yritykset ovat valtion omistuksessa ja niistä päättää kulloinenkin hallitus. Kai kohta saadaan viestiä, että Suomeen tarvitsee erillisen matkustusoikeuden ja viisumin. Täytyy varmaan vanhemmat kärrätä pois sieltä, että saa pidettyä yhteyden heihin. 

Vierailija
28/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN JAKSA SYÖDÄ KOKO PUSSIA TYHJÄKSI, KAIRATKAA MINUA RUOSTEISELLA RAUTAKANGELLA ANUKSEEN JA VIEKÄÄ RAHANI KIITOS

Vierailija
29/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti suomalainen tollo haluaa maksaa lisää pienemmästä pussista. Kuinka tyhmä voit olla?

Jos ostaa pussin sipsejä kerran kuussa niin mitä hevonvitun väliä sillä on maksaako se kaksi euroa vai 2,20?

Vierailija
30/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että sanasta taffel saa sanan falafel jos jättää t-kirjaimen käyttämättä ja a- sekä l-kirjainta käyttää kaksi kertaa?

Kauanko meni pähkäillessä?

Vierailija
31/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman asian ohitse mutta koittakaas muuten etsiä S-kaupoista virvoitusjuomaa tölkeissä jotka ei ole sokerittomia.

Yks päivä olin suu auki pääkaupunki seudun prismassa ja tuijotin virvoitusjuomia kuinka kaikissa lukee "sokeriton"

Täytyi mennä citymarkettiin ja maksaa viikon ruokarahat jotta sai muutaman aidon virvoitusjuoman. Kiitos suomi!

Vierailija
32/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä pöljä ole huomannut, että kautta aikojen on ollut myynnissä myös pieniä pusseja? Mistä teitä uuvatteja oikein sikiää? 🙄

Etkö sä pöljä osaa lukea, vai etkö vain ymmärrä lukemaasi?

"Ennen en juuri ostanut sipsejä, kun tarjolla oli niitä jättisäkkejä ja vain pari tylsää makua pikkupusseissa."

Vierailija
33/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan sipsejä 3-4 kertaa vuodessa, joten hinta ei ratkaise, vaan makumieltymykseni. Jättipussit olivat epäkäytännöllisiä.

Pakottiko joku sut ostamaan jättipussin?

Vierailija
34/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti suomalainen tollo haluaa maksaa lisää pienemmästä pussista. Kuinka tyhmä voit olla?

Jos ostaa pussin sipsejä kerran kuussa niin mitä hevonvitun väliä sillä on maksaako se kaksi euroa vai 2,20?

kerro se miljoonalla

Vierailija
35/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakottiko joku sut ostamaan jättipussin?

Kyllä, sipsivalmistajat jotka eivät muuta vaihtoehtoa tarjonneet.

Vierailija
36/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten taas täällä Norjassa on varsin maukkaita sipsejä, Maarud ja Kim's. Taffel on kuin pahvia söisi.

Eikö toinen ole Lay's ja toinen Estrella?

Joku kolmas merkki on, ei kumpikaan noista. En tiedä löytyykö etelästä. En osta ikinä sitä, koska ovat kuin Suomen kartanosipsit, paksuja, kaksinkerroin ja maistuvat lähinnä rasvalta.

Vierailija
37/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava logiikka, haluan maksaa kovemman kilohinnan koska en jaksa syödä kaikkea enkä osaa heittää tarpeettomia pois. Sanokaa mulle että tää on joku outo provo, onhan?

Ei, vaan minua ei haittaa, että maksan SAMAN HINNAN pussillisesta, jonka syön kokonaan. 

Syön sipsejä max. 2 kertaa kuukaudessa, että hinta on oikeastaan merkityksetön. 

Sun varmaan kannattaa vähentää sipsin syöntiä.

Vierailija
38/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kerro se miljoonalla

Miksi? En osta miljoonaa sipsipussia kerralla, enkä edes yhteensä elämäni aikana.

Vierailija
39/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN JAKSA SYÖDÄ KOKO PUSSIA TYHJÄKSI, KAIRATKAA MINUA RUOSTEISELLA RAUTAKANGELLA ANUKSEEN JA VIEKÄÄ RAHANI KIITOS

Onko sulla kaikki ihan hyvin??

Vierailija
40/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä pöljä ole huomannut, että kautta aikojen on ollut myynnissä myös pieniä pusseja? Mistä teitä uuvatteja oikein sikiää? 🙄

Etkö sä pöljä osaa lukea, vai etkö vain ymmärrä lukemaasi?

"Ennen en juuri ostanut sipsejä, kun tarjolla oli niitä jättisäkkejä ja vain pari tylsää makua pikkupusseissa."

Se että sinun kotikyläsi mätämarketissa ei ole makuja eri kokoisissa pusseissa ei tarkoita ettei niitä ole olemassa. Ja mitä se haittaa jos saa samalla rahalla enemmän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi