Taffel päätti kusta asiakkaitaan silmään
- Tuotteet paskuutettiin höttöisemmiksi
- Pussikokoja pienennettiin
- Kilohinnat nousivat
Kaikkein härskeintä on se, että väittivät asiakkaidensa TOIVONEEN näitä uudistuksia.
Kiitos Taffel (Orkla), en osta tuotteitanne enää. Norjalaiset paskoivat R-kioskin, nyt ne tekevät saman Taffelille ja Kotipizzalle.
Kommentit (108)
En ole vuosikausiin ostanut mitään Taffelin tuotteita. Tehkööt niillä ihan mitä haluavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään tästä uudistuksesta. Ennen en juuri ostanut sipsejä, kun tarjolla oli niitä jättisäkkejä ja vain pari tylsää makua pikkupusseissa. 200g pussistakin syön pari-kolme kertaa. Yli 300g pussista jäi aina se jämä pyörimään keittiöön ja lopulta menivät roskiin, kun ei kukaan halua syödä 2 viikkoa auki olleita sipsejä. Ihan sama vaikka pienempi pussi maksaa saman hinnan.
Tämä älykkö olisi varmasti tyytyväinen jos litran maitotölkki pienennettäisiin 8 desiin ja hinta pidettäisiin samana. On niin kätevä kantaa kaupasta kotiin kun painaa vähemmän eikä jää pohjalle mitään happanemaan!
Nyt tiedän ketkä niitä v**ipäitä ovat jotka toivovat paskoja uudistuksia.
Hahahahaaa 🤣🤣🤣🤣
Tukehdu niihin sipseihis. Ai niin mut ei sulla ole enää varaa ostaa niitä. Muahahhhahhaaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään tästä uudistuksesta. Ennen en juuri ostanut sipsejä, kun tarjolla oli niitä jättisäkkejä ja vain pari tylsää makua pikkupusseissa. 200g pussistakin syön pari-kolme kertaa. Yli 300g pussista jäi aina se jämä pyörimään keittiöön ja lopulta menivät roskiin, kun ei kukaan halua syödä 2 viikkoa auki olleita sipsejä. Ihan sama vaikka pienempi pussi maksaa saman hinnan.
Mahtava logiikka, haluan maksaa kovemman kilohinnan koska en jaksa syödä kaikkea enkä osaa heittää tarpeettomia pois. Sanokaa mulle että tää on joku outo provo, onhan?
Ei, vaan minua ei haittaa, että maksan SAMAN HINNAN pussillisesta, jonka syön kokonaan.
Syön sipsejä max. 2 kertaa kuukaudessa, että hinta on oikeastaan merkityksetön.
Sun varmaan kannattaa vähentää sipsin syöntiä.
Sinulla on todella paljon opittavaa elämästä ja omaksua edes jotain periaatteita. Kaltaistesi takia yritykset ovat innokkaita kusettamaan kuluttajia. Kaltaisesi eivät ymmärrä, että shrinkflaatio ja markkinointikikkailut ovat se syy miksi yleinen hintataso KAIKESSA nousee koko ajan ja on jo monille sietämättömällä tasolla. Minulla olisi varaa sipseihin vaikka maksaisivat kymppejä per pussi, mutta se ei ole tässä pointti.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkään. Ne jättikoot on ihan naurettavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EN JAKSA SYÖDÄ KOKO PUSSIA TYHJÄKSI, KAIRATKAA MINUA RUOSTEISELLA RAUTAKANGELLA ANUKSEEN JA VIEKÄÄ RAHANI KIITOS
Osoite kiitos. Kanki jo tanassa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta on kaikki Suomen yritykset ulkomaisten käsissä. Voi vain arvata mitä tämä tekee suomalaisille kuluttajille.
Kiitos kuuluu päättäjäjille, kun olette myyneet Suomen pilkkahinnalla sijoittajille
Hölmöläisiä koijaa kaikki maailman kansat.
Suomalaiset eivät osaa laajentua ulkomaille, niin siksi täältä tullaan ostamaan kaikki hyvät yritykset pois. Yritysten pitää kasvaa tai kilpailija ostaa sinut pois markkinoilta. Se on luonnollista.
Syy miksi emme osaa hakea kasvua ulkomailta on pakkoruotsi. Se haittaa meidän kansainvälistymistä ja kaksikielisyys auttaa ruotsalaisia yrityksiä ostamaan meidän yritykset.
Vierailija kirjoitti:
Sitten taas täällä Norjassa on varsin maukkaita sipsejä, Maarud ja Kim's. Taffel on kuin pahvia söisi.
Kims on tanskalainen brändi, jonka omistaa... Orkla.
Aiemmat pussikoot oli kyllä sitä että oli kuvitelma että sipsit syötäisiin lähes yksinomaan sitten seurassa.
Minä haluaisin 100-150 gramman pusseja mutta samoilla vaihtoehdoilla kuin nuo jättisäkit. Aivan sama vaikka maksaisi saman kuin se iso säkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä pöljä ole huomannut, että kautta aikojen on ollut myynnissä myös pieniä pusseja? Mistä teitä uuvatteja oikein sikiää? 🙄
Etkö sä pöljä osaa lukea, vai etkö vain ymmärrä lukemaasi?
"Ennen en juuri ostanut sipsejä, kun tarjolla oli niitä jättisäkkejä ja vain pari tylsää makua pikkupusseissa."
S
Jos pussi maksaa 3 euroa ja syön siitä puolet heittäen loput roskikseen, niin minun tilanne ei taloudellisesti muutu vaikka jatkossa myytäisiin puolikas pussi kolmella eurolla. Saan paremman olon, kun en heitä ruokaa roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä pöljä ole huomannut, että kautta aikojen on ollut myynnissä myös pieniä pusseja? Mistä teitä uuvatteja oikein sikiää? 🙄
Mistä teitä lukutaidottomia uuvatteja oikein sikiää?? Tuossa viestissä, johon vastasit, nimenomaan mainittiin, että niitä pieniä pusseja on ollut. Mutta tiedät uuvatti itsekin, ettei niitä ole ollut kuin ne pari perusmakua. Pienempien pussien makuvalikoima on räjähtänyt lyhyen ajan sisällä, kun valmistajat ovat ymmärtäneet kuluttajien halun ostaa pienempiä pusseja. Riippumatta siitä, että jotkut teistä vetävät muutoksesta sieraimet täyteen herneitä.
onneksi on valinnan varaa. Itse siirryin oikia-sipseihin ja myös lidlissä myytävät on isoja pusseja ja halvempia kuin taffelit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä teitä lukutaidottomia uuvatteja oikein sikiää?? Tuossa viestissä, johon vastasit, nimenomaan mainittiin, että niitä pieniä pusseja on ollut. Mutta tiedät uuvatti itsekin, ettei niitä ole ollut kuin ne pari perusmakua. Pienempien pussien makuvalikoima on räjähtänyt lyhyen
Ei niitä kyllä Taffelilla ainakaan ole edelleenkään kuin ne kolme perusmakua, juustonaksut, broadway ja ihan tavalliset sipsit.
Vierailija kirjoitti:
onneksi on valinnan varaa. Itse siirryin oikia-sipseihin ja myös lidlissä myytävät on isoja pusseja ja halvempia kuin taffelit
Oikia sipsit on parhaan makuisia, mutta en osta, kun ei ole kuin niitä isoja pusseja 🤷 Pienemmässä pussissa on vain maustamaton, sipuli&kermaviili ja viinietikalla maustetut. Parhaat maut vain 350g pussissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti suomalainen tollo haluaa maksaa lisää pienemmästä pussista. Kuinka tyhmä voit olla?
Vain suomalainen idiootti haluaa ostaa mahdollisimman paljon paskaa halvalla. Kehittyneempi yksilö haluaa vähemmän parempaa laatua. Olet varmaan se tyyppi joka buffettipöydässä kerää kababia ja nakkeja 8 lautasta joista 5 kumoaa biojätteisiin että olisi halpaa kilohintaa.
Alle 200g pusseissa on jo huomattavasti enemmän valinnanvaraa, kuin vuosi sitten ja se on hyvä asia.
MIksiköhän ne kilohinnat nousivat?
Jos on liian iso pussi, kuinka vaikeaa on syödä vain osa pussista, pistää pussin suu kiinni ja jättää kaappiin säilöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten taas täällä Norjassa on varsin maukkaita sipsejä, Maarud ja Kim's. Taffel on kuin pahvia söisi.
Kims on tanskalainen brändi, jonka omistaa... Orkla.
No se juuri. Sama putiikki paskuuttaa Suomessa myytävät sipsit. Varmaan suomalaiseen makuun?
Toinen mysteeri on Coop. Coopin omat tuotteet ovat täällä hyvää peruslaatua, ja esim valmiissa suikalelihoissa hukkaprosentti nolla (ei tapahdu ikinä kotona). Ilmeisesti suomen Coop-tuotteet ovat jäätävää paskaa, mitä olen palstalta lukenut. En ole juuri ehtinyt kokeilla.
Se olisi itse asiassa täysin yhdentekevää minulle, koska ostan vain niitä 2,5 dl tölkkejä kahvimaidoksi.