Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taffel päätti kusta asiakkaitaan silmään

Vierailija
30.06.2025 |

- Tuotteet paskuutettiin höttöisemmiksi

- Pussikokoja pienennettiin

- Kilohinnat nousivat

Kaikkein härskeintä on se, että väittivät asiakkaidensa TOIVONEEN näitä uudistuksia.

Kiitos Taffel (Orkla), en osta tuotteitanne enää. Norjalaiset paskoivat R-kioskin, nyt ne tekevät saman Taffelille ja Kotipizzalle.

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on liian iso pussi, kuinka vaikeaa on syödä vain osa pussista, pistää pussin suu kiinni ja jättää kaappiin säilöön?

Ne ei säily hyvänä. Vaikka kuinka laitat sen pussin tiukasti kiinni, kyllä se koostumus ja maku muuttuu jo parissa viikossa.

Vierailija
82/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kauheaa kun pussikokoja on pienennetty :D

Siinähän menee suomalaisella nautiskelijalla sormi suuhun kun ei enää voi hölläillä megapussia joka viikonloppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat sipsit on muutenkin merkkiä Coop, joten ei ole tarvetta ostaa Taffelin tuotteita ikinä.

Tiesittekö muuten että jos otta coopista ceen pois ja korvaa sen peellä siitä tulee poop?

Vierailija
84/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi lapset "vastaavat" aikuisia koskeviin aiheisiin? Tuota typerää nokittelua ja hihittelyä typerien hymiöiden kera aiheisiin mistä eivät tajua mitään. Eikö näillä tosiaan ole mitään teinix-nurkkausta missä voivat perceillä keskenään? 

Vierailija
85/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi lapset "vastaavat" aikuisia koskeviin aiheisiin? Tuota typerää nokittelua ja hihittelyä typerien hymiöiden kera aiheisiin mistä eivät tajua mitään. Eikö näillä tosiaan ole mitään teinix-nurkkausta missä voivat perceillä keskenään? 

Tämä siis vastauksena tähän:

"Hahahahaaa 🤣🤣🤣🤣

Tukehdu niihin sipseihis. Ai niin mut ei sulla ole enää varaa ostaa niitä. Muahahhhahhaaa!!"

Vierailija
86/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään tästä uudistuksesta. Ennen en juuri ostanut sipsejä, kun tarjolla oli niitä jättisäkkejä ja vain pari tylsää makua pikkupusseissa. 200g pussistakin syön pari-kolme kertaa. Yli 300g pussista jäi aina se jämä pyörimään keittiöön ja lopulta menivät roskiin, kun ei kukaan halua syödä 2 viikkoa auki olleita sipsejä. Ihan sama vaikka pienempi pussi maksaa saman hinnan. 

Tämä älykkö olisi varmasti tyytyväinen jos litran maitotölkki pienennettäisiin 8 desiin ja hinta pidettäisiin samana. On niin kätevä kantaa kaupasta kotiin kun painaa vähemmän eikä jää pohjalle mitään happanemaan!

Nyt tiedän ketkä niitä v**ipäitä ovat jotka toivovat paskoja uudistuksia.

Ennemmin siihen 4 dl jos katsoo nyky sipsipussien kokoja puhumattakaan namipusseista. Ja sitten tietenkin kaikille jotka valittaa kuuluu huutaa että juokaa vettä.

Vierailija
87/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on liian iso pussi, kuinka vaikeaa on syödä vain osa pussista, pistää pussin suu kiinni ja jättää kaappiin säilöön?

Ja sitten heittää ne roskiin, kun sitten seuraavaksi kun parin viikon päästä haluaisi sipsejä syödä ne ovat täysin pilalla. En minä osta mitään tukkukoon maitotölkkejäkään vaikka ne olisivat litrahinnaltaan halvempia, sillä suurimman osan saisi kaataa viemäristä alas hapantuneena.

Vierailija
88/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasia-kaupoista saatavat Koike-ya merkkiset sipsit ovat parhaimmistoa. Ovat pieniä pusseja (100 g), mutta maku on voimakas ja erinomainen. Eikä ole tavismakuja vaan nori wasabi, sour plum ja teriyaki. Kalliita toki bulkkituotteisiin verrattuna. 

Herkkua koko illaksi. Menee sellaiset 1-2 minuuttia kun se on syöty. Ei kannata tvtä edes avata.

Vierailija
89/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään tästä uudistuksesta. Ennen en juuri ostanut sipsejä, kun tarjolla oli niitä jättisäkkejä ja vain pari tylsää makua pikkupusseissa. 200g pussistakin syön pari-kolme kertaa. Yli 300g pussista jäi aina se jämä pyörimään keittiöön ja lopulta menivät roskiin, kun ei kukaan halua syödä 2 viikkoa auki olleita sipsejä. Ihan sama vaikka pienempi pussi maksaa saman hinnan. 

Hei taas Taffelin PR-henkilö! En tiedä missä kaupassa asioit, mutta myynnissä on ollut jo kauan sellaisia pienempiä pusseja kaltaisillesi.

Eihän niihin mahdu edes käsi sisään, mutta sinulle sopivia ja kilohinnallakaan kun ei ole merkitystä.

Myynnissä on iät ja ajat ollut kyllä pikkupusseja, mutta tasan kahta vaihtoehtoa. Maustamattomia sipsejä ja sitten niitä p*rkeleen sourcream&onion

Tarviitko kantoapua noille säkeille?

Vierailija
90/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä älykkö olisi varmasti tyytyväinen jos litran maitotölkki pienennettäisiin 8 desiin ja hinta pidettäisiin samana. On niin kätevä kantaa kaupasta kotiin kun painaa vähemmän eikä jää pohjalle mitään happanemaan!

Se olisi itse asiassa täysin yhdentekevää minulle, koska ostan vain niitä 2,5 dl tölkkejä kahvimaidoksi.

Siinä on kupilla hintaa.

Vierailija
91/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin 100-150 gramman pusseja mutta samoilla vaihtoehdoilla kuin nuo jättisäkit. Aivan sama vaikka maksaisi saman kuin se iso säkki.

Mä voin laittaa sulle eskimo pakaste pussiin sen 100g. Kerta hintakaan ei ole ongelma niin se on sitten 9,90e kiitos.

Vierailija
92/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä pöljä ole huomannut, että kautta aikojen on ollut myynnissä myös pieniä pusseja? Mistä teitä uuvatteja oikein sikiää? 🙄

Etkö sä pöljä osaa lukea, vai etkö vain ymmärrä lukemaasi?

"Ennen en juuri ostanut sipsejä, kun tarjolla oli niitä jättisäkkejä ja vain pari tylsää makua

Saat vielä paremman olon kun annat ylimääräisen muille. Tai sitten tuet sitä että muilla on hyvä olo vastustamalla srhinklaatiota.

Vierailija
93/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ei säily hyvänä. Vaikka kuinka laitat sen pussin tiukasti kiinni, kyllä se koostumus ja maku muuttuu jo parissa viikossa.

Äitis muuttuu.

Vierailija
94/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kauheaa kun pussikokoja on pienennetty :D

Siinähän menee suomalaisella nautiskelijalla sormi suuhun kun ei enää voi hölläillä megapussia joka viikonloppu.

Onko selkä kipeä? Kun istut niin paksun lompakon päällä?

Vierailija
95/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten taas täällä Norjassa on varsin maukkaita sipsejä, Maarud ja Kim's. Taffel on kuin pahvia söisi.

Kims on tanskalainen brändi, jonka omistaa... Orkla.

No se juuri. Sama putiikki paskuuttaa Suomessa myytävät sipsit. Varmaan suomalaiseen makuun?

Toinen mysteeri on Coop. Coopin omat tuotteet ovat täällä hyvää peruslaatua, ja esim valmiissa suikalelihoissa hukkaprosentti nolla (ei tapahdu ikinä kotona). Ilmeisesti suomen Coop-tuotteet ovat jäätävää paskaa, mitä olen palstalta lukenut. En ole juuri ehtinyt kokeilla.

En minä ainakaan ole törmännyt yhteenkään huonoon Coop-tuotteeseen. Veikkaan että valittajat valittaa koska sen tuotteen pakkaus muuttui ja sen takia on nyt elämä pilalla.

Vierailija
96/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä Taffelia tullut ostettua kertaakaan sen jälkeen, kun Coop tuli Suomeen.

Vierailija
97/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi itse asiassa täysin yhdentekevää minulle, koska o

Siinä on kupilla hintaa.

Jos talous kaatuu kahvimaidon hintaan, niin on varmaan elämässä suurempiakin murheita kuin kahvikupillisen hinta.

Vierailija
98/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coop voittaa Taffelin mennen tullen ja palatessa.

Vierailija
99/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin 100-150 gramman pusseja mutta samoilla vaihtoehdoilla kuin nuo jättisäkit. Aivan sama vaikka maksaisi saman kuin se iso säkki.

Mä voin laittaa sulle eskimo pakaste pussiin sen 100g. Kerta hintakaan ei ole ongelma niin se on sitten 9,90e kiitos.

Kerro sitten kun niitä saa hakea Tampereentien tai Länkkärin Prismasta.

Vierailija
100/108 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kotipizzakin Orklan? Pitkästä aikaa reissussa ostin Kotipizzan pizzan ja oli valtava pettymys. Ihan pizzan irvikuva, kuiva käntty. Ensi kerralla suunnistan muualle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi