Nainen, tekeekö vaikutuksen jos mies tykkää hoitaa vauvaa
Kommentit (40)
Onneksi palstan mielisairaat akat ei lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehen tärkein vinkki, kun näen ekaa kertaa yh mimmin ja hänen vauvansa.
Hupsuttele ja leikittele vauvalla ja viihdytä sitä. Kysy voisitko saada ruokkia vauvaa? Jos mamma haluaa, voi mennä vaikka lepäämään hetkeksi?
Mamma ihastuu tästä äimänkäkenä, eikä pistä yhtään vastaan kun vauvan nukkuessa poraat mammelia papanaluukkuun.
Lupaan että vaikka kuinka härskisti nussisit, mamma soittaa sun perään ja pyytää uudelleen kylään.
T. Been there, done tuhat M43
Onpas yhmimmit muuttuneet. Mä olen sua pari vuotta vanhempi ja lapsi jo aikuinen. Silloin aikanaan lapselle ei esitelty kuin se, jonka kanssa oltiin tosissaan. Mulla toinen aviomies on ollut matkassa mukana nyt 20 v. Eli been elsewhere, done once.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupsuttele ja leikittele vauvalla ja viihdytä sitä. Kysy voisitko saada ruokkia vauvaa? Jos mamma haluaa, voi mennä vaikka lepäämään hetkeksi?
Mamma ihastuu tästä äimänkäkenä, eikä pistä yhtään vastaan kun vauvan nukkuessa poraat mammelia papanaluukkuun.
Lupaan että vaikka kuinka härskisti nussisit, mamma soittaa sun perään ja pyytää uudelleen kylään.
Onpas yhmimmit muuttuneet. Mä olen sua pari vuotta vanhempi ja lapsi jo aikuinen. Silloin aikanaan lapselle ei esitelty kuin se, jonka kanssa oltiin tosissaan. Mulla toinen aviomies on ollut matkassa mukana nyt 20 v. Eli been elsewhere, done once.
Pettäminen on väärin, tietääkö sun ykkösaviomies olevansa aisuri?
M43
Minun lasten kohdalla oli itsestään selvyys. Toki ihastelin hänen kykyään käsitellä lapsiaan. Rakastuin häneen yhä syvemmin. Naapurin lapset myös tunnistaa hänessä hyvyyden.
Ei tee vaikutusta jos lapsen isä hoitaa vauvaa. Se on ihan perusjuttu silloin. Paitsi persuisille
Ei tod. Ainakaan seksuaalisesti. Isämies on epäeroottisinta ikinä.
Lähipiirissäni nuoret isät näkyvät todellakin hoitavan vauvojaan siinä missä äitikin. Eivät vain apukätenä tai käskyttämällä. On ollu ilo seurata.
Vierailija kirjoitti:
Ei tod. Ainakaan seksuaalisesti. Isämies on epäeroottisinta ikinä.
Terve ihminen erottaa isyyden, eikä edes ajattele seksuaalisuutta.
Kyllä nykyiset miehet hoitavat vauvoja siinä missä naisetkin. Jos siis taloudessa on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on väärin, tietääkö sun ykkösa
Haha, hauska kieli, haha. Ratakiskosta: ensimmäinen, toinen.
Ei. Ei sekään tee muhun vaikutusta, että nainen hoitaa vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alemmalta käyttäjältä
pelimiehelle mitä fiksuin vastaus.
Miellyttävää uutta alkanutta vkoa.
🍀👋 🌼
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ei sekään tee muhun vaikutusta, että nainen hoitaa vauvaa.
Jep, mutta kaunista katseltavaa se voi olla. :) Samoin mies vauvan kanssa söpöä.
Todellakin tekee! Jos siis puhutaan pariskunnan yhteisestä vauvasta. Mies joka ei ole kiinnostunut omasta lapsestaan, eikä halua osallistua hänen hoitoonsa on vastenmielinen. Valitettavasti voi käydä niin, että tämä paljastuu vasta kun vauva on olemassa. Itse olen tämän kantapään kautta kokenut. Nyt osaan todella arvostaa kuopuksen isän osallistuvaa isyyttä. Tosin tästä sain jo esimakua siinä, miten hän kohteli/ kohtelee lapsiani aiemmasta liitosta. Heidän hulttio-isänsä siis ulkoisti eron jälkeen itsensä lastensa elämästä lopullisesti, ja käytännössä nykyinen mieheni on kuin isä heillekin. Arvostan NIIN paljon, ja näytän sen kyllä miehelleni kaikin mahdollisin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tee vaikutusta jos lapsen isä hoitaa vauvaa. Se on ihan perusjuttu silloin. Paitsi persuisille
Perusjuttuhan sen pitäisi tosiaan olla, mutta valitettavasti ei aina ole. Ja kyllä, perusjuttu tai ei, niin kyllä arvostan miehiä jotka ottavat vanhemman roolin tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo politiikkaan liity. On kunnon persujuntteja, jotka on todella välittäviä, lämpimiä ja osallistuvia isejä ja kasvattajia - jopa sellaisia, jotka antavat lapsensa kasvaa sellaiseksi kuin on! Tiedän tuon, kun olen pikkupaikkakunnalta kotoisin. En ole mikään persujen fani, oikeastaan päinvastoin, mutta mielestäni pitää olla rehellinen ja rehellisesti oma käsitykseni on se, etteivät persumiehet ole mitenkään huonompia isejä kuin muutkaan.
Itselläni on useita "vihervassari"kavereita, joiden kuplissa laiska, lapsen hoidosta ja kotitöistä luisteleva passiivinen mies on normi. Valittavat usein aiheesta. Ja ovat koulutettuja milleniaaleja, kuten ne miehetkin. Eikä tietenkään kaikki miehet ole tuollaisia, vaan osa on hyviä ja osallistuvia, mutta on nuita passiivisiakin joista valitetaan.
Kyllä tekevät vaikutuksen. Tällaiset miehet ovat miehisiä miehiä naisten makuun.
Kyllä, mutta itse en tee enää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä _vaikutuksen_ sillä mielestäni on ihan normaalia, että miehet(kin) osaa hoitaa vauvoja, ja nyky-yhteiskunnassa moni mies osaa ottaa rennommin vauvojen ja pienten lasten kanssa kuin monet vauvoihin ja lapsiin tottumattomat naiset. Mutta siis joo, en voisi olla miehen kanssa joka suhtautuu penseästi vauvoihin. Miehet myös näyttää minun silmissäni astetta paremmalta, jos niillä on vauva. Ei voi mitään, mutta esim. kavereiden miehetkin on näyttäneet astetta viehättävimmiltä siinä tilanteessa kun vauva tullut ja sitä kanniskelleet.
Sen sijaan käänteisen vaikutuksen teki joku tuntematon DOG DAD rannalla, joka parkkeerasi koirineen viereeni (tyhjä ranta, ei ketään muita missään), antoi koiriensa pomppia päälläni, päästi ne koirat jatkuvasti luokseni vaikka en tehnyt elettäkään huomioidakseni niitä, sitten se lässytti jatkuvasti niille koirille jotain "hei tuu isin tykö nyt" ja o
Mun naapuri on tällainen, siinä vaiheessa kun hänen koirat alkavat pomppia vastaan tulevien päälle, alkaa lässytys
"Noh noh Puppe, ai kauheeta Puppe äläs nyt villiinny, oi Puppeeee tules nyt Puppe kookos Puppe"
Vinkki vitonen koiran omistajille:
Se koira on sulla narussa, vedä siitä jos koira pöljäilee
Joo siis ton Dog Dadin koira tosiaan käveli peppuni, selkäni ja niskani päällä, tuli yhtäkkiä niskaan hillumaan jne. "Isi" siinä vetelästi lässytti, että heeeei älä nyyyyt viiitti tuus iiiskään luooo ja kyljellään makoili koiratatuointiensa kanssa tuijottelemassa aurinkolasien takaa siihen malliin, että tuli vähän jopa pervo olo siitä.
Ei tehnyt vaikutusta ja odotin vaan, milloin "isi" koirineen lähtee v ttuun
Haluat antaa itsestäsi sellaisen kuvan mitä et oikeasti ole? Voi sitä naisraukkaa joka haksahtaa sinuun. Toivottavasti nainen huomaa että sinä huijaat.