Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" kiva" kommentti naapurin mammalta kaupassa

Vierailija
27.03.2007 |

olen eronnut vuosi sitten miehestäni eli olen kahden pienen lapsen yh-äiti. olin tänään töiden jälkeen lähikaupassa ostoksilla ja mietin kuumeisesti ostoskärryjen ylle kumartuneena, mitä minun piti vielä ostaakaan. Sillä siunaamalla hetkellä pyyhälsi samasta taloyhtiöstä puolituttu äiti lapsineen minun ohitse ja huikkasi olkansa yli: " pitääkö sun laskea, riittävätkö rahat? olin aivan äimänä ko. kommentista. tämä ko. äiti tietää tasan tarkkaan, että olen jäänyt yksinhuoltajaksi vuosi sitten ja en olisi ikänä uskonut, että hän kehtaa heittää tuollaista kommenttia. en osannut muuta kuin naurahtaa hänen kommentilleen: " no, en sentään, mutta olen takuulla unohtanut jotain tärkeätä" . hemmetti, että olin niin äimänä, että en osannut heittää mitään takaisin. mitä sinä olisit minun asemassani sanonut? ja tiedoksi, minulla ei ole pahemmin taloudellisia huolia, eikä mitään kismaa tämän naapurin naisen kanssa. vitsiltä tämä kommentti ei kuitenkaan kuulostanut...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enka usko, etta olet yh, oli mitaan merkitysta! varmasti vain vitsaili, kun naki sinut niin keskittyneen nakoisena!!!!

Vierailija
2/5 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ihan hyvä ettet siinä alentunut samalle tasolle..

MUTTA ilman muuta maksat potut pottuina sille lehmälle! Hmm nyt keksitään jotain PAHAA;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

möläytellä mukavia ja jälkeenpäin tahtoisin monesti palata takasin selittämään että sorrysorry. Unohda koko juttu.

Vierailija
4/5 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo lasken et riittäx rahat litran vai 1,5 litran maitoon vielä...

Vierailija
5/5 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli unohda vaan koko juttu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä