Naisten käyttäytyminen suhteessa miehen näkökulmasta
Mua on alkanut miehenä häiritsemään se, että naiset juoruavat kaikki suhteensa asiat muille naisille. Joo, kyllä me miehetkin puhutaan ihan niistä seksiasioistakin, eikä siinä mitään, mutta mikä siinä on, että naiset puhuvat asioista yliajattelun kautta? Kiva kuulla kautta rantain kuinka nainen on yliajatellut asioita, joita olen sanonut tai tehnyt. Esimerkiksi eilen tapahtui niin, että pyörälenkillä olin törmännyt yhteen vanhaan naispuoliseen ystävääni ja istuttiin hetki puistonpenkillä jutellen asioita ja joku naiseni kaveri oli nähnyt meidät siinä ja vetänyt omat johtopäätöksensä siitä sitten, että mulla olisi uutta sutinaa jonkun toisen naisen kanssa. Lisäksi oma tyttöystävä on kovin herkkä, jos annan huomiotani myös muille ihmisille, eikä hän edes ole ujo vaan on itsekin kontaktissa muihin ihmisiin. Omissa aiemmissakin suhteissa ja kavereidenikin suhteissa on tuntunut olevan yleistä, että naiset kyttää, mitä miehet tekevät tai sanovat. Mikä juttu tää on naisilla? Olisi kiva tietää, niin ehkä ymmärtäisin.
Kommentit (14)
Siis pelkäät, että naisystäväsi kaveri kertoo nähneensä sinut? Tämä on sinusta ylianalysointia?
Hyi, seksiasioista puhuminen muille ei ole soveliasta. Mistä aloittaja on saanut noin kuvottavan ajatuksen päähänsä?
Ehkä on parempi ettet ole parisuhteessa jos se sinua niin ahdistaa. Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, seksiasioista puhuminen muille ei ole soveliasta. Mistä aloittaja on saanut noin kuvottavan ajatuksen päähänsä?
Oon nainen ja mä ainakin puhun ystävieni kesken millasta seksiä miesten kanssa on ja penisten kootkin on usein puheenaiheina että minkäkokoiset tuntuu hyviltä. Mikä tässä on kuvottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nainen ja mä ainakin puhun ystävieni kesken millasta seksiä miesten kanssa on ja penisten kootkin on usein puheenaiheina että minkäkokoiset tuntuu hyviltä. Mikä tässä on kuvottavaa?
Sinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yleistä, että miehet puhuisivat naisensa seksiasioista kavereilleen. Ei ainakaan minun kuplassa. Kuvottava ajatus.
Juu, samaa mieltä. Ei kuulu miesten tapoihin omassakaan elinpiirissäni.
Eli ketjun opetus ap:lle:
1. Vähemmän juoruamista parisuhteestaan kavereille.
2. Erityisesti intiimiasiat ovat yksityisiä asioita.
Kokemukseni mukaan miehet on paljon pahempia juoruakkoja kuin yksikään tapaamani nainen.
Six just naisbändit hajoaa miesbändejä useammin kun ihmissuhdesoppa läikkyy yli. Vielä jos sitä hämmentää kaikenmaailman yliherkkyydellä varustellut primitiivireaktiot ja hairahdukset ilman järjen häivää, tulos on tuossa tuoksinnassa miinus merkkinen.
40v asti olen ehtiny enkä ole jutellut seksiasioista muiden kuin sen hetkisen kumppanin kanssa.
Enkä ole kuullut muidenkaan puhuvan.
-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sitten tullut mieleesi, että miehen mielestä olisi epämukavaa olla tarkastelun kohteena. Ehkä hän toivoisi, että intiimielämästänne puhumisen rajoista myös hän saisi päättää. Etkä vain sinä. Vai oletko vielä teini?
Ihmiset, joita moinen vaivaa ovat yleensä niitä, joilla ei ole puhtaat jauhot pussissa. Jos mieheni valittaisi siitä, että puhun ystävieni kanssa parisuhteestamme niin epäilisin narsistiksi.
Ei ole yleistä, että miehet puhuisivat naisensa seksiasioista kavereilleen. Ei ainakaan minun kuplassa. Kuvottava ajatus.