Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen löytänyt TV:n uudelleen. Muita?

Vierailija
29.06.2025 |

Oli vuosien tauko, etten edes avannut telkkaria. Netti ja läppäri korvasi telkkarin.

Olen kuitenkin ysärillä nuoruuteni kasvanut ja telkkari kuului lapsuudesta asti elämääni.

Nyt olen yhtäkkiä löytänyt telkkarin, telkkariohjelmat, netflixin ja kaiken ns. uudelleen.

TV on nykyään olkkarissa miltei koko ajan päällä ja olen alkanut katsomaan sarjoja ja leffoja jne.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV:ssä on kaikki myös ns. valmiina. Sen kun painat nappia ja katsot. Uutiset on valmiiksi pureskeltu ja tarjoillaan hopeatarjottimella.

Netissä surffailu vaatii koko ajan omaa aktiivisuutta, omia päätöksiä, mitä klikkaa, mihin menee, mitä lukee. Somessa ja täälläkin saa lukea koko ajan tappeluista, vastakkainasetteluista, riidoista ja muusta ärsyttävästä.

TV on rauhallisempaa ajanvietettä ja seuraa. Jos esim. löytää kivan sarjan, jota alkaa seuraamaan. Ottaa mukavan asennon sohvalla ja upottautuu juoneen.

Vierailija
22/28 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit?

Oliko pitkäänkin kateissa?

Vierailija
24/28 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian vuoden olen taas katsonut TV:tä ainakin viikoittain. Oli useamman vuoden tauko kokonaan. Tykkään, mutta olenkin jo +50.

Vierailija
25/28 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olin ysärillä parikymppinen ja olen lisännyt tv:n katsomista, vähentänyt kännykän selaamista. Tämä on kylläkin edellyttänyt suoratoistopalvelun ostamista ja tällä hetkellä meillä on Netflix ja MTV Katsomo. Katsoin juuri Dalglieshin 3. tuotantokauden.

Vierailija
26/28 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite heittäisin telkun kuuseen, jos mies ei vastustaisi. Tosin ei sekään muuta katso, kun 20.30 ja 22.00 valheet.

Muuten on tv:n ohjelmatarjonta, myös Areenat, Katsomot ym tyhjää täynnä - ei mitään kiinnostavaa kummankaan mielestä enää.

Vierailija
27/28 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian vuoden olen taas katsonut TV:tä ainakin viikoittain. Oli useamman vuoden tauko kokonaan. Tykkään, mutta olenkin jo +50.

Olen sinua 10 vuotta vanhempi, enkä tykkää yhtään tv:n tarjonnasta, enkä sitä juuri katsokaan. 

Vierailija
28/28 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hukkaile tavaroitani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme