Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen löytänyt TV:n uudelleen. Muita?

Vierailija
29.06.2025 |

Oli vuosien tauko, etten edes avannut telkkaria. Netti ja läppäri korvasi telkkarin.

Olen kuitenkin ysärillä nuoruuteni kasvanut ja telkkari kuului lapsuudesta asti elämääni.

Nyt olen yhtäkkiä löytänyt telkkarin, telkkariohjelmat, netflixin ja kaiken ns. uudelleen.

TV on nykyään olkkarissa miltei koko ajan päällä ja olen alkanut katsomaan sarjoja ja leffoja jne.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukuin siis netin ihmeellisen maailmaan ja surffailuun. En siis katsonut telkkaria läppäristäkään.

ap

Vierailija
2/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kanavaa pidät päällä? Minulla radio Suomi jatkuvasti päällä ja olen täysin tympääntynyt. Voisin hyvinkin perehtyä telkkariin uudestaan kun laiskottaa ja pitää keksiä jotain tekemistä sellaiseen tilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luovuin lasinaamasta jo 200 eKr. 😄

Ei oo iksu. En ottais pömpeliä edes

ilmaislahjoituksena.. 

Vierailija
4/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kaivannut. Luovuin telkkarista joku 10 vuotta sitten ja olen pärjännyt oikein hyvin. Ei sieltä mitään katsottavaa edes tulisi enkä pidä mistään taustahälinästäkään.

Vierailija
5/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt kirjat, TV ja radio kiinni kokoajan, jotkut uutiset tulee katsottua.

Vierailija
6/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vielä ilman. En kestä tv-draamaa yhtään. Sen sijaan eräs muu asia testattu uudelleen.

Vierailija
7/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitäkin esittämisestäsi. Tuskinpa sieltä mitään muutenkaan tulee.

Onneksi lasten muutettua luotani pääsin telkkaristakin eroon. 

Vierailija
8/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, nytkin katselen yleisurheilua. Vaikka nyt palstailenkin, niin vähentynyt se on. Kova laki erikoisyksikkö sarjaa olen myös ruvennut katsomaan uudestaan. Tv on jotenkin  rauhoittavempaa ajanvietettä kuin some.

Vierailija
9/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalasti vie sitä sähköäkin.

Jotenkin lapsiperheeseen kuuluu telkkari mutta muuten pärjää ilman.

Mikäköhän siinäkin on? Onkohan maailmakin muuttunut?

Voisihan se telkkari olla mutta nyt en ainakaan tarvitse, en viitsi ostaa jos ei tule katsottua.

Vierailija
10/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut televisiosta ja Netflixistä. Ne on eri asioita. TV:n katselu meillä todella vähäistä, mutta suoratoistopalveluita katsotaan ja vaihdellaan. Halutaan katsoa ilman mainoksia ja silloin kun halutaan ja niin paljon kun halutaan.

Vierailija
11/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, nytkin katselen yleisurheilua. Vaikka nyt palstailenkin, niin vähentynyt se on. Kova laki erikoisyksikkö sarjaa olen myös ruvennut katsomaan uudestaan. Tv on jotenkin  rauhoittavempaa ajanvietettä kuin some.

Kaikella on aikansa.

Oikeasti hyvät ohjelmat ovatkin hyvä asia mutta pitäisi maksaa niistä viihteistä ja Netflixistä sun muista niin työttömänä ei pysty joten olkoon koko toosa siellä kaupassa.

Vierailija
12/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut televisiosta ja Netflixistä. Ne on eri asioita. TV:n katselu meillä todella vähäistä, mutta suoratoistopalveluita katsotaan ja vaihdellaan. Halutaan katsoa ilman mainoksia ja silloin kun halutaan ja niin paljon kun halutaan.

Just tämä. Ihmiset eivät halua enää mainoksia tai ylimääräistä, vaikka olisi taukoja. Ja halutaan kelata videota.

Vierailija
13/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV on sivistyksen ja tiedon lähde. Minulla auki aamusta yöhön.

Vierailija
14/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some on kyllä painunut ihan kasaan mutta en luopuisi siitäkään. Vähän kaikkea on hyvä olla paitsi minulla nyt ei ole sitä televisiota lainkaan ennen kuin sellaisen tarvitsen.

Vierailija
15/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalasti vie sitä sähköäkin.

Jotenkin lapsiperheeseen kuuluu telkkari mutta muuten pärjää ilman.

Mikäköhän siinäkin on? Onkohan maailmakin muuttunut?

Voisihan se telkkari olla mutta nyt en ainakaan tarvitse, en viitsi ostaa jos ei tule katsottua.

No ei vie kamalasti sähköä :D

Vierailija
16/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No puhun niistä yhtä aikaa, sillä katson Netflixiä ainoastaan olohuoneen telkkarista. 

Katson siis nykyään kaikkia kanavia ja Netflixiä. En siis sillä tavoin aktiivisesti, että tuossa päällä se on samalla kun surffaan läppärillä, teen ruokaa tai siivoan. Ja sitten ihan aktiivisesti katson sarjoja Netflixistä ja nyt on päällä telkkari ja kanava nelonen, josta tulee Indiana Jones leffa.

ap

Vierailija
17/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
18/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
19/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, en edes yhdessä vaiheessa omistanut telkkaria tai sitku omistin se oli aina kiinni, varmaan vuoden putkeen 

Vierailija
20/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV päällä pitää myös yksinäiselle seuraa ihan eri tavalla kuin netissä surffailu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän