Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ennen on selvitty kun ei ole ollut AV:ta?

Vierailija
27.03.2007 |

Tätä palstaa ei saa koskaan poistaa;)

Mistä sitten löytää juttukumppaneita muualta, kun ystävät ovat kaikonneet? Minne purkaa sydäntään kun parisuhteessa menee huonosti?

Tänne <3

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minun vikani jos lapsuudenystäväni eivät halua enää pitää yhteyttä? Heillä on omat kuvionsa, enkä kuulu niihin. Työkaverini ovat 60v miehiä. Opiskelukaverit paljon nuorempia. Mistä sitten voi saada ystäviä :`(?

Vierailija
2/5 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi itse valita tai aloittaa aiheen joka kiinnostaa ja tän saa suljettua kun ei enää nappaa ilman, että joku vetää herneen nenäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereiden täytyisi olla samaa sukupuolta, samataustaisia, saman ikäisiä ja samassa elämänvaiheessa?

Itse olen koulussa. Luokallani on tasan yksi henkilö, joka on minua vanhempi, suurin osa on miltei 10 vuotta minua nuorempia. Tämä ei estä meitä tulemasta juttuun kouluprojekteissa tai vapaa-ajalla. Kellään heistä ei ole vielä lapsia.

Parhaat ystäväni ovat miehiä, ja hieman eri-ikäisiä kuin minä, yleensä joko 10-20 vuotta vanhempia tai 2-5 vuotta nuorempia kuin itse olen.

Saa erilaisia näkökulmia ja rikastuttaa mieltä moinen.

Mistä olet ystäviä etsinyt? Minä olen saanut heitä netistä, harrastuksista, koulusta, järjestötoiminnasta jne. Yhtään mammatuttavaa ei minulla ole.

Vierailija
4/5 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini hyvä ystävätär täytää 90v kesällä, lapsena luulin, että he ovat samanikäisiä, vasta vanhempana olen tajunnut, että heillä on ikäeroa 25v.

Lapset tuovat usein mukanaan myös äidille ystäviä. Kerran viikossa ehtii varmasti myös harrastamaan jotain josta kovasti pitää, silloin saa myös samanhenkisiä ystäviä.

Taisin olla 2

Vierailija
5/5 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vetää käteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi