Ringin juokseminen Tuska-festivaalissa: hyvä vai huono asia?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Hevarit nyt on juntteja, joten ei yllätä
Ainakin aikoinaan metallifestareilla oli vähiten järjestyshäiriöitä. Vrt joku tangomarkkinat. Tästä aina puhuttiin. Itsekään en nähnyt ikinä tappeluita.
En tiedä räpfestareista, en ole ikinä käynyt kun ei ole omaa genreä, eikä kiinnosta yhtään.
Eivät tainneet ihan täysillä käydä. Reppanat.
Ei ole ok, koska:
1) Turvallisuusriski 2) pilaa lähellä olevienkin festivaalikokemuksen kun pitää koko ajan olla varuillaan, kaatuuko joku humalapäissään päälle 3) vievät stanasti tilaa lavan läheisyydestä, joten musiikkia kuuntelemaan tulevat joutuvat etsimään paikkansa muualta 4) itsekeskeistä sekoilua ja huomionhakua.
P.s. En ole mikään nipo, mutta tota ringissä juoksemista en vaan tajua. N30+
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu tiettyihin alagenreihin. Ei tuolla Battle Beastin keikalla mitään piirileikkejä ollut.
Noora on kova laulaja mutta tuolla rääkyy paskoja biisejä. Helmiä sioille sanon minä..
Näin aikoinaan Dimmu borgirin tuskassa; oli hiton kova. En ollut aiemmin fani. Näin kyllä myös lavan sivusta,kun otti peruukin pois päästä :o
Mä kokeilin kerran tuota Rockfestissa muutamia vuosia sitten. Oli niin typerän tuntuista juoksemista. Sitten oli niin, että joku isompi mies kaatui viereeni, kun olin siinä sivussa. Yritin nostaa miestä, mutta ei hievahtanutkaan. Useamman ihmisen voimin saatiin nostettua. Tällein vaikka mies oon, niin se tuntuu kipeältä, kun jotkut juoksevat päin sivuilla olijoita.
Mosh pittiäkin jotkut yrittivät siellä luoda, kun riehuivat ja hakkasivat edellä olijoiden selkää. Ymmärrän noiden viehätyksen, mutta aina on kärsiviäkin osapuolia.
Kun olen latinofit-tunnilla niin sambaan ja salsaan, lavatansseissa menen fuskua tai vaikka letkistä ja hevikeikalla moshaan, heilutan nyrkkiä ja välillä innostun pittiin mukaan.
Eikö mene aika mukavasti, kun en pahemmin sekoita noita keskenään? Toisaalta lavatansseissa kukaan ei hyväksyisi pittiä, mutta Tuskassa saisi rauhassa mennä letkistä. Hevarit on mukavaa ja rentoa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun olen latinofit-tunnilla niin sambaan ja salsaan, lavatansseissa menen fuskua tai vaikka letkistä ja hevikeikalla moshaan, heilutan nyrkkiä ja välillä innostun pittiin mukaan.
Eikö mene aika mukavasti, kun en pahemmin sekoita noita keskenään? Toisaalta lavatansseissa kukaan ei hyväksyisi pittiä, mutta Tuskassa saisi rauhassa mennä letkistä. Hevarit on mukavaa ja rentoa porukkaa.
Vielä lisään omaan tekstiini, että vaikka piti kuuluu asiaan hevikeikoilla, niin wall on death on mielestäni liian vaarallinen ja niistä en tykkää.
Toiset tykkää Brad Pittistä ja toiset moshpitistä.
Katselen areenasta suoraa.. Just alkaa ympyrä. Siitä katsomaan.
Toi laulaja (lorna shore) ohjasi tuohon.
Ahhh.. kaipaan kyllä noita festareita.
On kyllä iso pitti käynnissä Lorna Shoren keikalla. Näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä iso pitti käynnissä Lorna Shoren keikalla. Näyttää hyvältä.
Niin näyttää. Kuinka hemmetin monta erilaista ääntä tuolta Lorna Shoren laulajalta oikein löytyy?
Will Ramos on ihana! Hitto, että harmittaa maata täällä sängyn pohjalla kuumeessa kolmen päivän ranneke kädessä.
Hyvä juttu. Saa keski-ikäiset äijätkin samalla liikuntaa keikan aikana.
Mikä vattu on wall of death? Käski ne siihen. En tiedä,vaikka olen ihan metalhead ja ravannut keikoilla
Ihan hitosti porukkaa.. Varmaan makee tunnelma.
Kuulostaa niin paljon paremmalta kuin craddle of filth kuulosti.
Toi kitaristi näyttää ihan Antti tuiskulta
Hyvin jaksaa jengi vielä painaa tuolla, vaikka on jo kolmas päivä örinää menossa. Näyttää olevan hyvä fiilis tv-kuvan perusteella.
Tulee kurkku kipeäksi pelkästä kuuntelusta. Lorna Shoren siis.
Mistä vetoa, että tuota harrastavat ovat lähinnä vain elämän koululaisia/matalasti koulutettuja? 😂