Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei saanut keskustella siitä, että Vi-Siblinin mukana joutuu "nauttimaan" lisättyä sokeria joka päivä?

Vierailija
29.06.2025 |

Mitä ihmettä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka sinua pakottaa nuita sokereita nauttimaan?! Jos sokeri häiritsee, jätä pulla pois. Minä nautin molemmista. Oon hoikka!

Vierailija
2/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuka sinua pakottaa nuita sokereita nauttimaan?! Jos sokeri häiritsee, jätä pulla pois. Minä nautin molemmista. Oon hoikka!

Niin siinä Visiblinissä on sitä sokeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on makeutusainetta 

Vierailija
4/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan moderointi on epäloogista. Monet sääntöjenvastaiset keskustelut saavat jatkaa, mutta hyvinkin yllättäviä ja ketään loukkaamattomia poistetaan.

Vierailija
5/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel. Ihan sokeria muutama gramma 😢

Vierailija
6/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel. Ihan sokeria muutama gramma 😢

En haluaisi maksaa siitä, että tuotteeseen on tungettu täysin turhaa(n) sokeria. Miksi haluaisin?

Vierailija
7/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan moderointi on epäloogista. Monet sääntöjenvastaiset keskustelut saavat jatkaa, mutta hyvinkin yllättäviä ja ketään loukkaamattomia poistetaan.

Niinpä. Todella outoa.

Ap

Vierailija
8/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä palstaa moderoida. Viestit poistuvat, jos niitä ilmoitetaan tarpeeksi monta kertaa asiattomaksi. Toiset tekevät sillä tavalla kiusaa.

Vierailija
9/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eka kerta kun AP ihmettelee samaa??

Vierailija
10/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi spämmäät tuota samaa jatkuvasti? 

Vierailija
11/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Visiblin S on sokeriton, hanki sitä.

Vierailija
12/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syö, jos ei halua. Kukaan ei pakota.

Vierailija
13/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ruokakaupasta psylliumia. Ihan sama tuote ja kymmenen kertaa halvempaa kuin Visiblin. Ei sisällä sokeria eikä makeutusaineita.

Vierailija
14/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pakko, koska kyseinen valmiste on ainoa, joka pehmentää ulosteen. Kuluttajana olen ihan syystä ärtynyt, että joudun maksamaan lisätystä sokerista.

Vierailija
15/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se lihottamaan asti yllä. 

Vierailija
16/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sitä versiota jossa ei ole makeutusaineita tai sokeria? Yleisestikin sitä suositellaan herkkävatsaiselle.

Vierailija
17/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pakko, koska kyseinen valmiste on ainoa, joka pehmentää ulosteen. Kuluttajana olen ihan syystä ärtynyt, että joudun maksamaan lisätystä sokerista.

Toisessa on makeutusainetta, joka yleensä ei suolistovaivaisille sovi, ja toisessa on sokeria. En tiedä miksi sokeria on, kun eihän se siinä maistu. Mutta mitä väliä? Ei sitä siinä paljon ole.

Vierailija
18/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta sitä versiota jossa ei ole makeutusaineita tai sokeria? Yleisestikin sitä suositellaan herkkävatsaiselle.

Vi-Siblinistä ei ole sellaista versiota. On kaksi versiota, toisessa makeutusainetta, toisessa sokeria. 

Ja en tiedä, miksi kaupan psylliumkuitu ei auta. Muuten tietenkin käyttäisin sitä.

Ap

Vierailija
19/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisessa on makeutusainetta, joka yleensä ei suolistovaivaisille sovi, ja toisessa on sokeria. En tiedä miksi sokeria on, kun eihän se siinä maistu. Mutta mitä väliä? Ei sitä siinä paljon ole.

Itse joudun muista syistä yleisesti välttelemään ruokavaliossa sokeria. Silloin tällöin ok, mutta joka päivä en haluaisi käyttää sokeroituja tuotteita

Ap

Vierailija
20/24 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä palstaa moderoida. Viestit poistuvat, jos niitä ilmoitetaan tarpeeksi monta kertaa asiattomaksi. Toiset tekevät sillä tavalla kiusaa.

Ennakkosensuuri täällä on myös, koska joitakin sanoja sisätävät viestit jäävät saman tien "tarkastukseen" eli menevät roskiin. Millainen pahojen sanojen lista lie siellä takana.