Miksei saanut keskustella siitä, että Vi-Siblinin mukana joutuu "nauttimaan" lisättyä sokeria joka päivä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
No kuka sinua pakottaa nuita sokereita nauttimaan?! Jos sokeri häiritsee, jätä pulla pois. Minä nautin molemmista. Oon hoikka!
Niin siinä Visiblinissä on sitä sokeria.
Tämän palstan moderointi on epäloogista. Monet sääntöjenvastaiset keskustelut saavat jatkaa, mutta hyvinkin yllättäviä ja ketään loukkaamattomia poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka sinua pakottaa nuita sokereita nauttimaan?! Jos sokeri häiritsee, jätä pulla pois. Minä nautin molemmista. Oon hoikka!
Voi kyynel. Ihan sokeria muutama gramma 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel. Ihan sokeria muutama gramma 😢
En haluaisi maksaa siitä, että tuotteeseen on tungettu täysin turhaa(n) sokeria. Miksi haluaisin?
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan moderointi on epäloogista. Monet sääntöjenvastaiset keskustelut saavat jatkaa, mutta hyvinkin yllättäviä ja ketään loukkaamattomia poistetaan.
Niinpä. Todella outoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä palstaa moderoida. Viestit poistuvat, jos niitä ilmoitetaan tarpeeksi monta kertaa asiattomaksi. Toiset tekevät sillä tavalla kiusaa.
Ei ole eka kerta kun AP ihmettelee samaa??
Miksi spämmäät tuota samaa jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Visiblin S on sokeriton, hanki sitä.
Ei syö, jos ei halua. Kukaan ei pakota.
Osta ruokakaupasta psylliumia. Ihan sama tuote ja kymmenen kertaa halvempaa kuin Visiblin. Ei sisällä sokeria eikä makeutusaineita.
Vierailija kirjoitti:
On pakko, koska kyseinen valmiste on ainoa, joka pehmentää ulosteen. Kuluttajana olen ihan syystä ärtynyt, että joudun maksamaan lisätystä sokerista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se lihottamaan asti yllä.
Osta sitä versiota jossa ei ole makeutusaineita tai sokeria? Yleisestikin sitä suositellaan herkkävatsaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pakko, koska kyseinen valmiste on ainoa, joka pehmentää ulosteen. Kuluttajana olen ihan syystä ärtynyt, että joudun maksamaan lisätystä sokerista.
Toisessa on makeutusainetta, joka yleensä ei suolistovaivaisille sovi, ja toisessa on sokeria. En tiedä miksi sokeria on, kun eihän se siinä maistu. Mutta mitä väliä? Ei sitä siinä paljon ole.
Vierailija kirjoitti:
Osta sitä versiota jossa ei ole makeutusaineita tai sokeria? Yleisestikin sitä suositellaan herkkävatsaiselle.
Vi-Siblinistä ei ole sellaista versiota. On kaksi versiota, toisessa makeutusainetta, toisessa sokeria.
Ja en tiedä, miksi kaupan psylliumkuitu ei auta. Muuten tietenkin käyttäisin sitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisessa on makeutusainetta, joka yleensä ei suolistovaivaisille sovi, ja toisessa on sokeria. En tiedä miksi sokeria on, kun eihän se siinä maistu. Mutta mitä väliä? Ei sitä siinä paljon ole.
Itse joudun muista syistä yleisesti välttelemään ruokavaliossa sokeria. Silloin tällöin ok, mutta joka päivä en haluaisi käyttää sokeroituja tuotteita
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä palstaa moderoida. Viestit poistuvat, jos niitä ilmoitetaan tarpeeksi monta kertaa asiattomaksi. Toiset tekevät sillä tavalla kiusaa.
Ennakkosensuuri täällä on myös, koska joitakin sanoja sisätävät viestit jäävät saman tien "tarkastukseen" eli menevät roskiin. Millainen pahojen sanojen lista lie siellä takana.