Joko teidän lapset nukkuu? Miten hemmottelet silloin itseäsi?
Kommentit (10)
tiskit ja muut seuraavan päivän hommien alulle pano ei olekaan niin kiva juttu
keitän teetä, syön bebe-leivoksen ja luen uutta Oliviaa. Näin siis tänään.
Yleensä käyn joka ilta juoksulenkillä lasten nukahdettua. Sitten käperryn suihkun jälkeen miehen kainaloon ja katsotaan hetki tv:tä, jutellaan, rakastellaan tms.
ensitöikseen siivoan lelut ja järjestän muuten, vien likaiset vaatteet ym. pyykkiin. syön RAUHASSA iltapalaa. selailen lukemattomia posteja.. surffaan netissä, käyn saunas/suihkus. seurustelen isännän kans.
Normaalisti löffitään sohvalla ja syödään jotain hyvää (esim katkaraputäytteisiä avokadoja, katkarapuleipiä, lämpimiävoileipiä, jätskiä tms.). Jutellaan ja suunnitellaan tulevaa.
Aika melkoisen väsynyt tapaus olikin kun ulkoiltiin tuolla ihanassa kelissä viidestä puoli kahdeksaan.
Yleensä syön rauhassa iltapalaa itsekseni tai yhdessä miehen kanssa ja sitten käyn suihkussa tai katselen telkkaa tai mitä nyt milloinkin. Joskus kuten nyt, istun koneella ja luen sähköposteja kun mies on salilla. Yhdessä käydään suihkussa myöhemmin ja käperrytään kainalokkain nukkumaan.
Avasin juuri pullon viiniä nauttiakseni lasillisen -minulle siirrettin tänään pakastettu alkio, ja viini kuulemma auttaa verenkiertoa, jonka pitäisi edesauttaa kiinnittymistä. Tiedä häntä, mutta ainakin nautin :-)
Unitoimien ohella laitoin pyykit kuivumaan, ja lapsen syödessä sitä ennen iltapalaa tiskasin kattilatiskit, joten muita kotihommia ei ole. Huomenna tulee siivooja, joten ei tarvitse sitäkän murehtia.
Tässä siis istun sohvalla, katson Shieldiä, surffaan ja juon viiniä. Mieheni on vielä töissä, mutta juuri tulossa kotiin, joten kohta hänkin varmaan ottaa lasillisen ja tulee katsomaan telkkaria kanssani.
t. tyytyväinen äiti kiireisen päivän päätteeksi
Vierailija:
ensitöikseen siivoan lelut ja järjestän muuten, vien likaiset vaatteet ym. pyykkiin. syön RAUHASSA iltapalaa. selailen lukemattomia posteja.. surffaan netissä, käyn saunas/suihkus. seurustelen isännän kans.
Kymmeneen asti siivoilen. Sitten mies tulee töistä ja laittoi juuri viestin että hakee iltapalaa tulessaan.=)
simahdan itse perässä. Että se siitä hemmottelusta
Aaahh. Mun elämä haisee.