Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko noin kamala kuin toi Oona

Vierailija
08.05.2007 |

jos miehesi olisi pettänyt? Itse olisin tossa tilanteessa antanu anteeksi. Sairasta vaihtaa lukot yhteiseen kämppään. Olenko ylikiltti vai onko toi Oona vähä kauhee? ja ohjelma kaikki kunnossa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kiltti mies varsinkin kysessä ja se toinen on ihan karsee. En tod. olis jättänyt vaan antanut anteeksi.

Vierailija
2/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sai hyvän syyn vaihtaa miestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kumman olisitte ottaneet?

ap

Vierailija
4/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt mitenkään ylireagoituna. Onhan sitä tapettukin ihmisiä tommosten kuvioiden takia että toi nyt oli vielä pientä..

Vierailija
5/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loppui nelosella juuri. Hei kattokaa nyt ihmiset telkkaria! olen tänään jo katsonut salkkarit ja oc:n ja nyt ton. Olenko outo ku illat pyörii telkan ympärillä tai sit vaihtoehtosesti netin?

ap

Vierailija
6/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi pahinta mitä mies vois mulle tehdä, jos pettäis. Mulla olisi täysi oikeus olla hirviö-ääliö, kun mulle kerrotaan pettämisestä. Tosin sen verran tunnen itseäni, että en sentään jättäisi kokonaan asiaa käsittelemättä, vaan myöhemmin kyllä miehen kanssa asiasta vielä keskusteltaisiin.

Vierailija
7/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea akka. Ja heti ihastuksen syliin, mutta pääsipä olemaan marttyyri.

Vierailija
8/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lasten hakkaaminen tai jonkun murhaaminen tai huumeiden salakuljetus tai jotain. pettäminen on hei kuitenkin aika pientä!

Vierailija
9/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämään miehiä ajaa halu sekä syödä kakkua, että myös säästää se. Jos joku, oli sitten mies tai nainen, ei ole onnellinen parisuhteessaan, ei ratkaisu siihen ole pettäminen vaan ero.

En voi uskoa, että joku tosiaan ajattelee noin, että toisen voi AJAA pettämään..

Vierailija
10/10 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikipäivänä kehtaisi käyttäytyä kumppania kohtaan, niin kuin Oona käyttäytyi ennen sitä. Minusta pettäminen oli pienempi paha, kuin se mitä Oona piti. Olihan sekin menossa sen Jarkon luokse sinä samana iltana, muttei Jarkko avannutkaan. Tottakai se Ilari väärin teki, mutta Oona oli kyllä odottanut tilaisuutta, jotta sais olla marttyyri. Sitäpaitsi oli väärin lapsiakin kohtaan, vaikka minusta itse oli toiminut ihan yhtä väärästi, mies vaan oli rehellisempi ja tunnusti. Kammottava ihminen se Oona, puistattaa.