Mikä eläin kävi viemässä lokinpojat?
Ehdin nähdä ruskean selän. Sukelsi.
Paha mieli tuli lintujen puolesta. Oli kiva seurata pikkuisten kasvua.
Kommentit (15)
Ai siis vedessä? Sori en tajunnut, ei sitten varmaan jänis tai kettu kuitenkaan.
Ihan ku maailmassa ei olis lokkeja tarpeeksi. Nytvittuoikeesti hei🤦🏻
Pesivät pienellä luodolla, lähellä rantaa, kiven päällä. Eläin ei luultavasti ollut jänis, koska sukelsi, ja ketun kyllä tunnistaisi.
Olisiko ollut minkki?
Kettu vei varmana, mutta näin luonto toimii.
Minä seurasin lokinpoikia ja suojelin heitä ihmislapsien kiusaamiselta.
Monta kertaa kielsin lapsia kiusaamasta näitä luontokappaleita. Nämä nassikat vain huusivat minulle, etten saa määräillä heitä, että vanhemmat on antaneet luvan tehdä mitä he haluavat.
Lopulta pahoinpitelivät kalalokin pojat niin pahoin, että piti viedä Korkeasaaren eläinhoitolaan jossa eläinparat piti lopettaa kärsimysten / huonon ennusteen vuoksi.
Silloin teki pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku maailmassa ei olis lokkeja tarpeeksi. Nytvittuoikeesti hei🤦🏻
Teikäläisiä on tarpeeksi ja ylikin.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Olisko ollu saukko 🤔
Ulkonäkö ainakin sopisi kuvaan. En tiennytkään, että tällä lätäköllä voisi olla saukkoja.
Vierailija kirjoitti:
YHYY YHYY HALUSIN SEURATA PIKKUISIA KUN SE OLI TYHJÄN ELÄMÄNI KOHOKOHTA YHYY😫😩
Vain otettu lääke auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kettu vei varmana, mutta näin luonto toimii.
Minä seurasin lokinpoikia ja suojelin heitä ihmislapsien kiusaamiselta.
Monta kertaa kielsin lapsia kiusaamasta näitä luontokappaleita. Nämä nassikat vain huusivat minulle, etten saa määräillä heitä, että vanhemmat on antaneet luvan tehdä mitä he haluavat.Lopulta pahoinpitelivät kalalokin pojat niin pahoin, että piti viedä Korkeasaaren eläinhoitolaan jossa eläinparat piti lopettaa kärsimysten / huonon ennusteen vuoksi.
Silloin teki pahaa.
Kuula kalloon tollasille kakaroille.
Toinen lokinpoika selvisi! Olipa dramaattinen aamu.
Jänis tai kettu? Luonto on julma.