Aisurin toiminta.
Miten aisuri toimii? Onko etäämpänä hiljaa tuolissa seuraamassa Aktia? Vaiko kiertelee aktiparia lähitarkkaillen. Käyttääkö taskulamppua, kännykkäkameraa? Kosketteleeko kumpaakin?Esim työntämällä sormea anukseen?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo käy touhaamassa muualla ja minä saan sit hyväntuulisen vaimon illalla kotiin.
Kyllä te olette luusereita. Ette pysty hoitelemaan itse omia vaimojanne. Ja olette vielä asiasta ylpeitä. Mitä ihmettä nainen tekee tollasella miehellä?
Mä kanssa ihmettelen, että. mitä nainen saa tuollasesta suhteesta. Mies saisi kotona pillua, mutta ajaa vaimonsa panemaan muiden kanssa. Mies sitten kotona vetää käteensä sillä aikaa. Vaimon tullessa kotiin, nuoleee sitten pillun puhtaaksi. Mä en vaan ymmärrä näitä runkkareita.
Aito aisuri ei pane vaimoaan
Onhan se nyt upeaa nähdä miten vaimo nauttii. Vapautuu kaikista estoista.
Vaimoni kanssa ollaan pitkään harrastettu tätä toimintaa lähes viikottain . Löydettiin luotettava isokullinen mies jonka kanssa vaimo saa naida. Yleensä katson vierestä kun vaimoa naidaan ja joskus lähempänäkin . Viimeksi menin sängylle selälleen ja vaimoa naitiin takaapäin minä siinä alla . Kun tämä vieras mies on lauennut vaimoni sisään hän poistuu samantien ja itse nuolen pillun puhtaaksi . Jos aisuri hommat kiinnostaa niin suosittelen kokeilemaan. Siinä on jotain hyvin eroottista ja nöyryyttävää katsoa vierestä kun vaimo saa isompaa ja erityisesti joutua nuolemaan spermainen pillu puhtaaksi isomunaisen miehen jäljiltä .
M48
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni kanssa ollaan pitkään harrastettu tätä toimintaa lähes viikottain . Löydettiin luotettava isokullinen mies jonka kanssa vaimo saa naida. Yleensä katson vierestä kun vaimoa naidaan ja joskus lähempänäkin . Viimeksi menin sängylle selälleen ja vaimoa naitiin takaapäin minä siinä alla . Kun tämä vieras mies on lauennut vaimoni sisään hän poistuu samantien ja itse nuolen pillun puhtaaksi . Jos aisuri hommat kiinnostaa niin suosittelen kokeilemaan. Siinä on jotain hyvin eroottista ja nöyryyttävää katsoa vierestä kun vaimo saa isompaa ja erityisesti joutua nuolemaan spermainen pillu puhtaaksi isomunaisen miehen jäljiltä .
M48
Upeeta että teilläkin tuollainen Bull.
Se on aivan sama miten aisuri toimii tai on toimimatta. Kyntömies auraa vakoa aisurin häiritsemättä.
Vierailija kirjoitti:
M48
Kerran päässyt tällaiseen aktiin, vaimo ja vieras mies oli päälläni naimassa, oi oi, ihan parasta! Uusintaan ei olla päästy, kun vaimon mieleistä miestä ole löytynyt, toivottavasti pian saadaan vaimo vieraan naitavaksi?
Mä kanssa ihmettelen, että. mitä nainen saa tuollasesta suhteesta. Mies saisi kotona pillua, mutta ajaa vaimonsa panemaan muiden kanssa. Mies sitten kotona vetää käteensä sillä aikaa. Vaimon tullessa kotiin, nuoleee sitten pillun puhtaaksi. Mä en vaan ymmärrä näitä runkkareita.