Aisurin toiminta.
Miten aisuri toimii? Onko etäämpänä hiljaa tuolissa seuraamassa Aktia? Vaiko kiertelee aktiparia lähitarkkaillen. Käyttääkö taskulamppua, kännykkäkameraa? Kosketteleeko kumpaakin?Esim työntämällä sormea anukseen?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi jokaisen hotellihuoneen nurkassa on penkki? No aisulia varten tietysti. Ulkomailla puhutaan yleisesti aisulin penkistä cuck chair kuvahakuun.
aktit ovat yleensä hotellissa
Opettele Jali kiljoittamaan ensin ja tule sitten keltomaan mitä aisuli tekee!
Se on hellittelynimi aisurille
Otsikossa on asiavirhe, Aisuri ja toiminta on asioita jotka ei voi esiintyä samassa lauseessa kovinkaan uskottavasti. Nimenomaanhan kyse on siitä, että aisuri ei saa aikaan naisen kanssa toimintaa ja siksi naisen pitää hakea toiminta ja tyydytyksensä muualta vässykän runkatessa kotona.
Täytyy nyt minunkin tutustua aiheeseen.
Kävin er leikkauksessa ja olen nähtävästi impotentti koko loppuelämäni. Olen silti sitä mieltä että vaimon pitää kuitenkin halutessaan saada oikeaa kul.lia toisinaan. Koetan orientoitua ajatukseen että luovutan vaimoni pantavaksi. Mistä te pariskunnat olette löytäneen seuraa? Jostain treffipalstalta?
Aisankannattaja mies, joka on joutunut tilanteeseen, jossa vaimo pettää ja aviomies joko tietää siitä tai ei tiedä.
Nämä aisurifantasiat (ohjaa toisen miehen kullin vaimonsa sisään, kuuntelee vaimon naimisesta kuuluvia ääniä, "puhdistaa" nuolemalla vaimon pillun vieraasta spermasta, ... ) tässä ketjussa ei ole aisankannatusta vaan vallankäyttöä ja alistavaa seksiä yhdistelevä fetissi.
No, onko se aisuri, jos tykkää saattaa tai houkutella vaimonsa luvan kanssa toisen (perhetutun miehen) pantavaksi, eikä osallistu sitten mitenkään aktiin? Vaimo saa sitten kertoa tai olla kertomatta yksityiskohdista. Eikä se mieskään varmasti tiedä oliko juttu järjestetty vai hänen pettämättömän charminsa seurausta. Tätä tehdään aina toisinaan kun on sopiva tilaisuus ja juttu nostaa molempien kiimaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään erityisiä sääntöjä. Kaikki vaimonsa tarjolle antavat miehet eivät ole aisureita, eivätkä kaikki aisurit ole valmiina alistumaan.
Minä olin aikaisemmin, noin parikymmentä vuotta sitten sellainen että tyttöystävä ja sittemmin vaimo, sai rakastella ihan vapaasti ystäväni kanssa. Minä saatoin olla paikalla tai sitten en ollut paikalla. Mitään alistamista siihen ei liittynyt. Nautin vain siitä että on kolmas mies vaimolla mukana. Eli mitään miesten välistä touhua ei ollut, jotain pientä asettelua tai käsillä koskettelua lukuun ottamatta. Mitään varsinaista toisen tyydyttämistä ei ollut.
Myöhemmin tuo sitten kehittyi ja mukaan tuli kokeilut joissa otin suihin ilman orgasmia ja saatoin kosketella kaveria suht vapaasti. Se oli ihan puhdasta hauskanpitoa.
Kun vuosia kului, tuo kehittyi sillä tavalla että mukaan tuli fantasia jossa vaimoni tekee esimerkiksi lapsen kaverini kanssa. Siihen kuului lisäksi s
Kuulostaa melko homolta!
Aisurin kuuluu olla vyössä, ettei pääse hiplailemaan itseään ja siivota suullaan/kielellään panon jäljet. Ja tietysti vaihtaa lakanat, jos sängyllä ja sotkeutuvat..
Aisurin kuuluu muutenkin passata paria eli tuoda vaikkapa alkudrinkit ja vaikka viiniä tahi vettäkin happeningin keskellä.
Nautinnon huippu kun alfa nuolettaa siittimensä, vetää esinahan taakse et saan nuoltu limat
esinahan alta. Vaimo istuu kasvoilleni et alfan sperma valuu suuhuni, ei päästä pois ennenkuin kaikki nielty.
Vaimoni ja alfa suunnittelevat yhteistä lasta, en voi estää annan sen tapahtua, olen täysin alistettu mut
haluan pitää vaimoni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaihtelee kovastikkin aisuruen välillä.
Itse pidän siitä, että aisuri ohjaa kullini vaimonsa, nuolee pillua samalla, kun kulkini soutaa. Voi katsella, koskea ihan miten sovitaan.
M tku
Mihin tuossa naista tarvitaan, kun miehet voi hoidella toisensa? Suuri osa aisureista haluaa nähdä alastomia miehiä ja kosketella niitä! Moni aisuri pitää ehtona sitä, että saa kosketella vierasta miestä! Eli kenen nautintoon se nainen houkutellaan?? Jos ei uskalla olla kunnolla homo, niin hommataan vieras mies, jota äijä saa hiplailla, tai vähintään olla vieressä huohottamassa ja runkkailemassa!
Näitä bi- aisureita siis piilohomoja löytyy streitti heteromiehille haitaksi asti.
Luikkivat jostakin verhojen raosta koskettelemaan lääppimään persettä puristelemaan ja palleja hiplaamaan.
Yhtäkin vetäsin suoraan päin pläsiä kun tuli ilman lupaa ja suostumusta ihoon kiinni.
Ei ole ensimmäinen kerta kun nämä homppelihiipparit yrittävät käydä naiseeni kiinni ilman lupaa..
Seksiklubilla pitää kuulemma hyväksyä miehinen kosketus.
Mikäli valitat tai se ahdisteleva homppelihiippari valittaa kun hänen tarpeitaan ei huomioitu niin kas...
Lumiukkona olet pihalla ja häirikkö jatkaa pili pystyssä sekailujaan
Vierailija kirjoitti:
Lopulta nämä aisurivässykät haluaa imeä alfauroksen kullia ja saada parrua perseeseensä. Uikuttavat onnesta kun sinne saakka päästään. Alkuun nauttivat siitä kun vaimoa saa parrua ja palaa tyydytettynä, mutta salaa jo ensimetreillä fantasiana on saada samat kyydit alfalta. Noin se vaan menee.
Mikä rooli näillä fantasioinnellasi miesten välisestä seksistä on omassa elämässäsi?
Aito alfa ei pane uroksia🤭
Moni sotkee nämä b- rapun takaåihan pojat aitoihin heteroAlfoihin
Minä olen ilmeisesti vanhanaikainen mies. Jos kuvittelen näkevän naiseni toisen miehen kanssa jalkani alkavat vetämään kohti liiteriä ja kirvestä.
Luulen, että tällainen mies ei nykyään enää sovellu naisille. Vaikka olisi kuinka hyvä mies muuten, täytyy suvaita naisensa pelehtiminen muiden kanssa.
Opettele Jali kiljoittamaan ensin ja tule sitten keltomaan mitä aisuli tekee!