Naapurit yrittävät savustaa minut ulos kodistani
Olen asunut tässä talossa vuodesta 1986. Olen alkuperäisasukas, maksanut vastikkeeni ajallaan, hoitanut pihan kukat monta kesää yksin, ja tunnen jokaisen tiilen talon seinässä. Mutta nyt minusta tuntuu, että minua yritetään savustaa ulos. En ole enää varma, ketkä tähän osallistuvat, mutta epäilen vahvasti ainakin kahta naapuria toisesta kerroksesta ja ehkä myös taloyhtiön hallituksen puheenjohtajaa. Naapurit ovat koonneet oikean vainoamisringin, ja liittoutuneet joukolla minua vastaan. Syy on täysin tuntematon, sillä en ole koskaan aiheuttanut täällä mitään häiriötä, toisin kuin eräät muut asukkaat kuten esim. toisessa rapussa oleva huumeidenmyyntiasunto, josta kukaan ei tunnu häiriintyvän.
Kaikki alkoi pienistä asioista. Joku siirsi postiluukustani asunnon sisältä lehdet toisen asunnon luukkuun ilmeisesti yleisavainta käyttäen. Ajattelin ensin, että vahinko. Mutta sitten ovikranssi katosi. Toisella viikolla joku kaatoi vettä parvekkeelleni, täysin selkeällä säällä. Kerran huomasin, että jääkaapin sisältö oli eri järjestyksessä kuin olin sen jättänyt. En tietenkään voi todistaa sitä, mutta minä muistan tarkkaan, missä mikäkin oli!
Eräs naapuri tuli kerran hississä vastaan ja sanoi "ei täällä enää kenellekään eläkepäivien rauhaa ole tarjolla". Mitä tuo tarkoittaa? Olen täysin varma, että hän halusi minun kuulevan sen. Enkä ole ainoa: eräs ystäväni (joka tosin ei enää muista nimiä niin hyvin) sanoi, että häntäkin on joskus tuijotettu pahasti, kun on käynyt luonani.
Ovikelloni soi öisin, eikä ketään näy. Pari kertaa on jätetty outo muovipussi rappukäytävään oveni viereen tyhjä, mutta haisee kemikaaleilta. Ja vaikka ilmoitustaululle ei saa laittaa yksityisiä viestejä, joku oli liimannut sinne lapun, jossa luki oma koti ei ole ikuisuuspaikka. Huoltoyhtiön mies sanoi, ettei tiedä kuka sen laittoi, mutta kyllä hän tietää. Hän vain peittelee.
Olen kirjoittanut ylös päivämääriä ja tapahtumia. En tiedä pitäisikö soittaa poliisille vai lakimiehelle. En ole mikään hullu vaikka välillä tuntuu, että he yrittävät juuri sen minusta tehdä. Sairastan kyllä verenpainetta ja joskus muisti pätkii, mutta ei se tarkoita, että olisin kuvitellut tätä kaikkea. Minulla on vielä järki päässä.
Mitä voisin tehdä? Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Onko olemassa joku taho, joka auttaa tällaisissa tilanteissa, kun oma koti ei tunnu enää turvalliselta?
Kiitollinen jokaisesta vastauksesta. Minulla ei ole lapsia tai omaisia, joille voisin puhua tästä. En aio luovuttaa koska tämä on minun kotini!
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tällaista kyllä tapahtuu, myös omassa taloyhtiössäni. Itse olen myymässä asuntoni pois juurikin kiusaamisen vuoksi. Jos yhtiö on Kiinteistöliitossa, neuvon kysymään isännöitsijältä yhtiön asiakasnumeron. Kiinteistöliitosta saa ilmaista neuvontaa.
Uskon, kerrostaloissa just hulluin sakki, ei ikinä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vainoaminen kerrostaloissa on yleistä. Tilanne usein eskaloituu ja seuraava askel saattaa olla esim. mikroskooppisten kameroiden ujuttaminen asuntoon putkiston kautta tai vaarallisen säteilyn kohdistaminen uhrin asuntoon.
Venäjälläkö asut?
Vierailija kirjoitti:
Vainoaminen kerrostaloissa on yleistä. Tilanne usein eskaloituu ja seuraava askel saattaa olla esim. mikroskooppisten kameroiden ujuttaminen asuntoon putkiston kautta tai vaarallisen säteilyn kohdistaminen uhrin asuntoon.
Kohtalotovereiden kannattaa tutustua Facebook-ryhmään New World Order:in vainon kohteiden verkko (targeted individuals)
https://www.facebook.com/groups/1763926883865041
Hyvin monille ryhmän jäsenille on jokapäiväistä, että naapurit lasauttelevat sähkömagneettisella säteilyllä tai lähettävät pistorasian kautta homokaasua. Ilmeisesti eri maiden tiedustelupalveluilla ja joillakin uskontokunnilla on ollut syynsä sekaantua tähän toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli aloittaja aito tai ei mutta tämänlaista aivan pimeää "hiostamista" kyllä tapahtuu talonyhtiöissä.
Alapeukuttamassa itse häiriköitä? Miten voi olla pää niin perseessä eikä muka millään usko että kohdistettua häiriköintiä tapahtuu yllättävän usein muiden asukkaiden avulla, yleinen kuvio, taloyhtiössä osakkaat haluavat saada sen yhden vuokralaisen ulos.
No enpä ole 25 vuoden aikana törmännyt kertaakaan ja olen asunut ainakin kymmenessä eri taloyhtiössä. En tiedä missä Narniassa te kiusatut asustelette.
Se on normaalia, että yhtiökokouksissa väännetään joistain asioista. Aika harvinaista olisi, että kaikki on asiasta samaa mieltä. Tuollaista toimintaa rn kuitenkaan tunnista.
Ai? Jännä ajatuskuvio sinulla:Jos MINULLE ei ole tuollaista tapahtunut, niin EI voi muillekaan tapahtua!
No mutta nuohan ovat jo rikoksia? Niiden salaaminen on rikos.
Tästä on todisteita jo 80-luvulta.
Mun kotiin murtaudutaan joka yö, oon varma et ne on yläkerran jätkät
Joskus yks naapuri yritti savustaa minua ulos vuokra asunnosta. Se teki perättömiä ilmoituksia minusta kuten että asunnossani käytetään huumeita ja yöllä on bileitä. Se teki 50 perätöntä ilmoitusta vuokranantajalle ja myös poliisille jotka kävi monta kertaa oveni takana. Kaks kertaa poliisit soitti minulle että tule avaamaan ovi ja kysyin mikä ovi. No mun asunnon ovi sanoi poliisi. Sanoin ettei nyt kerkee koska olen kalassa. Sitten ne oli soittanut huoltoyhtiön avamaan oveni ja kas en ollut kotona niin poliisi soitti mulle ja kysyin missä olen niin huusin että kalassa etkö sä tolvana tajua. Vuokranantaja myös aloitti häätötoimet koska uskoi alakerran vanhaa mummoa. Tein siitä rikosilmoituksen ja se joutui maksaa minulle 11000 euroa korvauksia kotirauhan rikkomisesta ja kaikesta muusta kuten perättömistä ilmoituksista.