On toi Vappu Pimiä melko ökyilijä.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Sattui olemaan kaupallinen yhteistyö tämä loma. Ehkä lennot vaivautui kustantamaan itse.
Minkä tahon kanssa / sponssaama?
Hotellinomistajien. Kummasti Vapulla on ystäviä sielläkin. Kätevää.
Vierailija kirjoitti:
Hotellinomistajien. Kummasti Vapulla on ystäviä sielläkin. Kätevää.
Helpostihan siellä ihmisiin tutustuu, varsinkin jos useamman kerran käy samoilla hoodeilla niin paljon tulee tuttuja.
Miten niin? Minä en edes tiedä mitään hänen asioistaan. Olenko jotenkin outo vai vain normaali ihminen jolla on todellisempia huolia.
Vierailija kirjoitti:
Sattui olemaan kaupallinen yhteistyö tämä loma. Ehkä lennot vaivautui kustantamaan itse.
Toivottavasti maksaa myös verot työstään saamista palkkioista, myös lomastaan siis.
Vierailija kirjoitti:
Sattui olemaan kaupallinen yhteistyö tämä loma. Ehkä lennot vaivautui kustantamaan
Ei kuitenkaan maininnut hotellin nimeä ? Mitä hyötyä hotellille "yhteistyöstä" on ?
Vierailija kirjoitti:
Ei tee uv-säteily hyvää kalkkilaivan erkille eikä tiltallekaan, jengi punaisena kun mansikat konsaan.
Miten sinuun vaikuttaa kun päätäsi auot? Ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti maksaa myös verot työstään saamista palkkioista, myös lomastaan siis.
Tottakai maksaa... Mitä ällistelet????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattui olemaan kaupallinen yhteistyö tämä loma. Ehkä lennot vaivautui kustantamaan
Ei kuitenkaan maininnut hotellin nimeä ? Mitä hyötyä hotellille "yhteistyöstä" on ?
Molempien hotellien nimet oli kyllä tägätty useampaan postaukseen.
Itse tykkään seurata Vappua, on ihanan energinen ja tekee paljon töitä, ainakin sellaisen kuvan saa.
Ihan tavallisen näköisiä lomakuvia tavalliselta lomalta. En minä tuossa mitään ökyilyä havainnut tai että varallisuus olisi mennyt hattuun. Kiva kun näkyvät nauttivat lomastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempien hotellien nimet oli kyllä tägätty useampaan postaukseen.
Itse tykkään seurata Vappua, on ihanan energinen ja tekee paljon töitä, ainakin sellaisen kuvan saa.
Atrium Palace oli mutt mikä muu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun joku joskus laskisi Pimiän hiilijalanjäljen. Nyt on mökille hankittu mönkijä, jolla päryytellään tuntikausia - ja sitten rouva ihmettelee, kun ilmastonmuutos.
Mitä väliä
No, valistuneelle ostajalle sillä on väliä, onko mainoskasvo ollenkaan uskottava.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Kateus, kateus tuo suomalaisten perisynti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisinpa nyt uteliaisuudesta kuvat, kun silmiin sattui Iltalehdestä.
Kyllä täytyy sanoa, että tällä palstalla majailee kateellista väkeä. Mikä ihmeen ökyloma!?
Ihan tuo näyttää tavalliselta keskiluokkaisen lapsiperheen lomalta. Toki Rhodoksellakin voi viettää viiden tähden hotellilomaa, risteillä huvipurrella ja syödä huippuravintoloissa mutta noista kuvista ei näy mitään sentapaistakaan. Lapset on rannalla ja niin poispäin. Niinhän kaikki rantalomalla on.
Ródos / Rodos, ei Rhodos.
Mutta Rohdos (mitä sitte lieneekään, jotain nenäpulveria)auttaa kateuteen ja katkeruuteen.
On muissakin maissa kateutta, eikä vain Suomessa, mutta Suomessa se on erilaista. Muissa maissa kateus kannustaa ihmistä eli syntyy ajattelu, että minäkin haluan ja minä pystyn. Suomessa se toimii niin, että halutaan kateuden kohteelta pois se mitä tällä on tai äärimmillään toivotaan pahaa kateuden kohteelle.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista se on, kun työväenluokkaisista lähtökohdista lähdetään ponnistamaan kohti keskiluokkaa.
Suomessa ei ole mitään luokkajakoa.
Ai melko öky. Hänellä on varmasti 10 Chanelin veskaa eri sateenkaaren väreissä. Yksi laukku kustantaa noin 7000-10 000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista se on, kun työväenluokkaisista lähtökohdista lähdetään ponnistamaan kohti keskiluokkaa.
Aina on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tämän vertaa ymmärrä yhteiskunnasta ja sen rakenteista, kannattaa ehdottomasti palata koulun penkille.