On toi Vappu Pimiä melko ökyilijä.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee uv-säteily hyvää kalkkilaivan erkille eikä tiltallekaan, jengi punaisena kun mansikat konsaan.
Miten sinuun vaikuttaa kun päätäsi auot? Ei mitenkään.
Kaiva nyt ne hiekat sieltä vaginastasi, niin olosi helpottuu.
Hahhaa, jotain tällastahan Vappu seuraajalleen kommentoi. Miten se menikään ihan tarkasti?
Ja kyse oli jostain sämpylöistä. Iloinen ja kiva Vappu hyökkäilemässä seuraajien kimppuun somessa.
Pirteä nainen tuo Vappu. Vaikuttaa olevan oma itsensä, ei esitä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
On muissakin maissa kateutta, eikä vain Suomessa, mutta Suomessa se on erilaista. Muissa maissa kateus kannustaa ihmistä eli syntyy ajattelu, että minäkin haluan ja minä pystyn. Suomessa se toimii niin, että halutaan kateuden kohteelta pois se mitä tällä on tai äärimmillään toivotaan pahaa kateuden kohteelle.
Niin on joka maassa ja erityisen paljon Ruotsissa, Virossa ja Usassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös skippan kaikki lomakuvat tällä hetkellä siitä luksuslomasta.
Luksusloma? Ovat perhelomalla Rodoksella. Vapun miehellä olisi varaa oikeaan luksukseen.
Ihana on ollut seurata aurinkokuvia.
Juuri näin. Itse olen ollut perheeni kanssa samassa hotellissa enkä kokenut sitä luksukseksi. Tavallinen perheloma, johon kahden työssäkäyvän rahar riittivätparemmin kuin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös skippan kaikki lomakuvat tällä hetkellä siitä luksuslomasta.
Luksusloma? Ovat perhelomalla Rodoksella. Vapun miehellä olisi varaa oikeaan luksukseen.
Ihana on ollut seurata aurinkokuvia.
Juuri näin. Itse olen ollut perheeni kanssa samassa hotellissa enkä kokenut sitä luksukseksi. Tavallinen perheloma, johon kahden työssäkäyvän rahar riittivätparemmin kuin hyvin.
Ja lisäksi olivat yhteistyömatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse en henkilökohtaisesti kehtais vähän yli 100.000€ tuloilla elvistellä. Ja käteen jää reilu 50.000€. Ei voi ees rikkaaksi kutsua.
Ei Vappu ole edes elvistellyt. Ja käteen jää kyllä paljon enemmän ja 20 000 ei ole vähän yli
Ei yllätä jos mies vilkuilee muualle. Mies ei ole tyytyväinen naiseen, joka on tunkenut itsensä tykö. Vappu on juuri niitä naisia. Kauhea kälätys ja elämän esittely, vaikka voisi nauttia puitteistaan ihan hiljaa, mutta kun pitää näyttää muille.
Munkin mielestä Vappu on vähä pimiä...
Vierailija kirjoitti:
Oon tämän laittanut tänne ennenkin mutta Vapun mies katselee estoitta muita naisia, on katsellut minua myös Kuopion yössä. Ei ne asiat ja parisuhteet todellakaan ole aina sitä miltä näyttävät.
Varmasti Teemu arvostaa Vappua ja heillä ok suhde mutta myös varjopuolensa.
Enkä ihmettele kun Vappua seuraa. Tulee vaikutelma tyrkystä väkisin huomiota kerjäävästä hölöttäjästä ja turhan naurajasta. Erkki ja me Metsolat jutut on niin kuluneita ja mukahauskoja.
Hienojen lomakuvien jakaminen on puuduttavaa ja tyylitöntä. Lomakuvien fiilistä on kiva jakaa sellaisen perheen kanssa joka on säästänyt ja päässyt lomalle kun kauan haaveillut. Ei Vapun perheen kanssa jotka ramppaavat etelässä viisi kertaa vuodessa.
Ketä edes kiinnostaa jotkut lomakuvat, oli ne kenen tahansa. Lomakuvien jakaminen on melko säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vappu yrittää pussailukuvilla nyt todistaa, että suhde Teemuun kukoistaa ja voi hyvin. Jos se oikeasti voisi hyvin, ei tarvitsisi todistella yhtään mitään kenellekään.
Juuri näin.
Hahhaa, jotain tällastahan Vappu seuraajalleen kommentoi. Miten se menikään ihan tarkasti?