On toi Vappu Pimiä melko ökyilijä.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Vappu menee Monacoon, Monacosta tulee Kontula.
Kun sinä aikaiset suusi niin perse näkyy.
Aukaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pimiä. Onkohan hoidossa aina välillä?
Vistysi perusteella se pimee olet itse.
Vastauksesi. Miksi ihmiset ei osaa kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee uv-säteily hyvää kalkkilaivan erkille eikä tiltallekaan, jengi punaisena kun mansikat konsaan.
Miten sinuun vaikuttaa kun päätäsi auot? Ei mitenkään.
Kaiva nyt ne hiekat sieltä vaginastasi, niin olosi helpottuu.
Se luksusloma oli yhteistyö. Eli evät ole itse maksaneet!
Mikä Vappu on ees koulutukseltaan? Kyllä he lomailevat Vapun miehen rahoilla. Vapun 100.000€ tulot nyt ei paljoon riitä. Sillä vuositulolla ei tuollaista elämää vietetä.
Olisipa Ella Kanninen ja Mikko Leppilampi TTK juontajat. Marco B. myös sopisi. Ennen ohjelma oli parempi. Vapun hörötykset ja Erkun toistelut on jo niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Atrium Palacen hintoja katsoin, pakettimatka 2000-3000 viikko kahdelle hengelle, ei se nyt mikään ökyhinta ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisia lomia anneta yhteistyönä, korkeintaan ovat saaneet hyvän alennuksen. Heillä on varaa myös omilla varoillaan helposti lomailla usein 5 tähden kohteissa.
Vapun naamaa saadaan katsella kun tulee muitakin hänen juontamiaan ohjelmia. Kataja ja Saariluoma ovat myös paljon esillä näissä juonto ohjelmissa mutta jostain syystä he eivät ärsytä. Janne Katajasta ihan tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateuskortin käyttö vapun tapauksessa on tosi noloa ja köyhää. Ei ole mitään syytä kadehtia elämää, jossa kynsin hampain pidetään kiinni julkisuudesta, kuvataan itseä kaiken aikaa someen ja yritetään pitää läskit kuosissa ja näyttää hyvältä, Wannabe Kardashian.
Jossain luki että Vappu painaa 62 kg, en ikinä usko tätä. Kyllä reilu 70kg.
On aika saman kokoinen kuin mä, pikkasen lyhyempi, mä painan 63. Eli varmaan ihan paikkansa pitää.
Saman painoinen ja pituinen kuin minä ja olen paljon laihempi. Eli Vappu painaa varmasti enemmän tai sitten hänellä kevyet luut, eikä siltä näytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateuskortin käyttö vapun tapauksessa on tosi noloa ja köyhää. Ei ole mitään syytä kadehtia elämää, jossa kynsin hampain pidetään kiinni julkisuudesta, kuvataan itseä kaiken aikaa someen ja yritetään pitää läskit kuosissa ja näyttää hyvältä, Wannabe Kardashian.
Jossain luki että Vappu painaa 62 kg, en ikinä usko tätä. Kyllä reilu 70kg.
On aika saman kokoinen kuin mä, pikkasen lyhyempi, mä painan 63. Eli varmaan ihan paikkansa pitää.
Saman painoinen ja pituinen kuin minä ja olen paljon laihempi. Eli Vappu painaa varmasti enemmän tai sitten hänellä kevyet luut, eikä siltä näytä.
Joopa joo. Muistan kun joskus teineinä sanottiin että on niin painavat luut, siksi painaa 10kg enemmän kuin muut - se nyt vaan ei mee ihan niin. Ei se luurangon paino vaihtele juuri yhtään samankokoisilla ihmisillä.
Aloittaja ja peesaajat ovat niitä ihmisiä, joiden mielestä jonkun pärjääminen on aina köyhiltä,pois. Menestys ja varakkuus on aina köyhän selkänahasta, vaikka se köyhä olisi työtön tai luuseri.Tämä on sukua sille väitteelle, että kaikki on orpopurran vika, ja että ne ilkeyttään leikkaavat ja nauttivat kun köyhä kärsii. Pimiäkin on tavallisesta duunariperheestä, ja itse taivannut tiensä. Kannattaa mieluummin noataa hattua hänelle. Tehkää sama perässä, diunarien lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimiän miehen Teemun tulot oli viimeksi
1 106 574 ja Vapun 120.000. Eli himpun verran eroa ja päivän selvää kenen rahoilla noita lomia ja illallisia tehdään. Tuollainen 120.000 ja verot pois niin ei Hesas riitä kuin ihan normi elämää ja laskujen maksuun.
Joo kaikki aina luulee että se Vappu on joku miljonääri ja ansainnut sen omalla työllään, aina unohdetaan mainita että siellä taustalla on miljönääri aviomies, jonka tuloilla eletään tota luksuselämää.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ja peesaajat ovat niitä ihmisiä, joiden mielestä jonkun pärjääminen on aina köyhiltä,pois. Menestys ja varakkuus on aina köyhän selkänahasta, vaikka se köyhä olisi työtön tai luuseri.Tämä on sukua sille väitteelle, että kaikki on orpopurran vika, ja että ne ilkeyttään leikkaavat ja nauttivat kun köyhä kärsii. Pimiäkin on tavallisesta duunariperheestä, ja itse taivannut tiensä. Kannattaa mieluummin noataa hattua hänelle. Tehkää sama perässä, diunarien lapset.
Duunarin tulot Vapulla on edelleen! Hänen mies on se joka tienaa! Nää verotiedot on ihan julkisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 106 574 ja Vapun 120.000. Eli himpun verran eroa ja päivän selvää kenen rahoilla noita lomia ja illallisia tehdään. Tuollainen 120.000 ja verot pois niin ei Hesas riitä kuin ihan normi elämää ja laskujen maksuun.
Joo kaikki aina luulee että se Vappu on joku miljonääri ja ansainnut sen omalla työllään, aina unohdetaan mainita että siellä taustalla on miljönääri aviomies, jonka tuloilla eletään tota luksuselämää.
No on ansainnut omalla työllään. Hänen firmansa liiketulos viideltä viime vuodelta on 1,467 miljoonaa euroa eli tuosta on jo kaikki kulut otettu pois. Ihan hemmetin hyvää tulosta tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu ei ole maksanut itselleen palkkaa vaan. Hänen yhtiöllään on erittäin hyvä liikevoitto vuosittain. Ei ole Vapulla omasta rahasta pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunarin tulot Vapulla on edelleen! Hänen mies on se joka tienaa! Nää verotiedot on ihan julkisia.
Tilikauden tulos, € 208 000 - 338 000 - 349 000 - 262 000 - 310 000 Hemmetin hyvä on duunarin firman tulos joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vappu on itse sanonut, ettei nosta tuon enempää palkkaa firmastaan. Ne miljoonat ovat firman tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen, nolo ja tyylitön uusrikas nousukas. Iski aikanaan kultasuoneen ja nyt flexaa maiccarin ökykultapossuna.
No ei yhtään, päinvastoin, on hauska ja hyvä juontaja. Hänen yhtiönsäkin menestyy hyvin.
Taustoja on kuitenkin erilaisia, kutsutaan niitä sitten miksi hyvänsä. Helposti kyllä näkyy, mistä taustasta on lähtöisin.