Juteltu muutama viikko yhden naisen kanssa Tinderissä. Pyysin eilen treffeille ja nainen ghostasi täysin. Mikä naisia vaivaa?
Juteltu tosiaan muutama viikko. Juttu luistaa, nainen on ihan hyvän näköinen, hoikka, ei lapsia/tatuointeja jne. Pyysin sitten hänet asunnolleni viettämään perjantai iltaa. Asun omakotitalossa. Ohjelmassa olisi ollut kokkailua, punaviinin nauttimista ja vapaa-ehtoinen sauna (sanoin että jos et halua niin ei tarvitse). Noh, nainen luki viestit eilen, mutta sen jälkeen ei mitään vastausta. Koitin kysyä, että oletko tulossa, luki nekin, mutta ei vastausta, eli klassinen ghostaus. Mikä hitto näitä naisia vaivaa? Oliko tuo saunomisen ehdottaminen (huom vapaaehtoisesti) liikaa? 🙄 Voi hellan lettas. Aikuinen nainen kyseessä. Käsittämätöntä.
M31
Kommentit (215)
Olet ehkä mielessäsi kuvitellut tilanteen tai katsonut jonkun leffan, jossa toisilleen entuudestaan tuntemattomat päätyy mukavasti kokkailemaan yhdessä viinin ääressä, sitten tunnelma lämpeneekin ja voidaan pujahtaa saunan puolelle jatkamaan. Tiedoksesi, että todellisuus ei ole tällainen. Useimmat (normaalit) naiset ja varmasti miehetkin haluavat tutustua ennen mitään tällaisten kuvioiden miettimistä edes teoriassa. Sen taisitkin jo huomata ja sekös harmittaa.
Ei kannata ottaa itseensä. Jatka ihmeessä ehdotteluja - sitten kun kohdalle osuu nainen, joka etsii yhden illan juttua, niin kyllä hän sitten tulee. Valtaosa ei vaan jaksa vastailla näihin ehdotteluihin asiallisesti "kiitos, mutta ei kiitos", joten kannattaa asennoitua jo alunperin niin, että heität ilmoille ehdotuksen, ja nainen sitten tarttuu siihen, jos häntä kiinnostaa, mutta jos ei kuulu enää mitään, niin vastaus on "ei". Jos kerran etsitte ihan eri asioita, niin mitä väliä sulle sillä on, jos et saa vastausviestiä?
Vierailija kirjoitti:
ICK = YÖK.
Nyt urpoilla on jo 201 sanan sanavarasto.
Vaikka olisin lukutaidoton urpo, en lähtisi hirveästi keulimaan sanavaraston laajenemisella, jos opin hyödyttömän anglismin vauva-palstalta.
5/5 - hyvä teksti, kuvastaa just joidenkin miesten ajattelua.
Viiniä ja saunomista? Voi hellan lettas vaan. Voiko enää näkyvämmin tulla tarkoitusperät esille. Ei ole edes vonkaamista vaan vonkaamista ihan hiton halvalla tyylillä.
Suomalaiset miehet eivät osaa viedä naisia treffeille. Heille treffit on sauna, jotain halpaa ruokaa kotona, netflix. Boooring.
🇺🇦🇮🇱
Heh, minulle kerran ehdotti yksi mies vastaavaa - viiniä ja mansikoita hänen luonaan. Eli seksiä siis. Erikoisinta tässä oli se, että hän ei edes tiennyt, minkä näköinen olen, koska kyseessä oli palsta, jossa ei ollut kuvia. Olisin voinut olla ihan mitä tahansa, mutta hän oli kuitenkin valmis seksiin. Kuvastaa täysin joidenkin miesten ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa itseensä. Jatka ihmeessä ehdotteluja - sitten kun kohdalle osuu nainen, joka etsii yhden illan juttua, niin kyllä hän sitten tulee. Valtaosa ei vaan jaksa vastailla näihin ehdotteluihin asiallisesti "kiitos, mutta ei kiitos", joten kannattaa asennoitua jo alunperin niin, että heität ilmoille ehdotuksen, ja nainen sitten tarttuu siihen, jos häntä kiinnostaa, mutta jos ei kuulu enää mitään, niin vastaus on "ei". Jos kerran etsitte ihan eri asioita, niin mitä väliä sulle sillä on, jos et saa vastausviestiä?
Tämä just. Etsitte eri asioita.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Alat ghostaan takas. Nyt sen opit noviisi.
Ja hanki jonkun komean ulkkarimiehen kuvat niin takuulla innolla kirjoittavat viikkokausia. Lähettävät jopa kymppitonneja.
Samalla mitalla vaan takaisin näille muikkeleiile.
Nainen ei uskaltanut paikalle koska pelkäs että mt ongelmansa paljastuis
Minua kiinnostaisi tieää, mitä olisi tapahtunut, jos nainen olisi vastannut 'Kiitos, mutta en ole tulossa'. Satanen vetoa, että ap olisi ensin suuttunut ja sitten ghostannut itse.
Kaffebulla kirjoitti:
Suomalaiset miehet eivät osaa viedä naisia treffeille. Heille treffit on sauna, jotain halpaa ruokaa kotona, netflix. Boooring.
Kyllä. Ja sitten tämän mielikuvituksettoman ja rahallisesti vaatimattoman panostuksen tuloksena pitäisi olla aikuisviihdetason akrobatiaa, joka sekin keskittyy miehen nautintoon. Kiitos, mutta minä en ehdi. Lauantaina katselen maalin kuivumista ja sunnuntaina leikkaan nurmikon kynsisaksilla.
Jos ei olisi ollut saunaa, niin olisiko sinulla sitten kuitenkin ollut jotain intiimimpää mielessä? Miksi pitää erikseen mainita, ettei sauna ole pakollinen? No ei tietenkään ole. Vai sinäkö sen päätät?
Mä olen jo vanha akka enkä tiedä mitään nykypäivän deittietiketistä, mutta tuo ghostaaminen ei oikein mahdu aivoihini. Jos on vaivautunut kirjoittelemaan jonkun kanssa suht aktiivisesti, niin miksei voi kirjoittaa ystävällistä asiallista viestiä: kiitos kutsusta, mutta periaatteeni on etten mene yksityisasuntoon tuntemattoman luo. Toinen osapuoli voi ottaa opikseen, ehkä päädytään vielä treffeille tai ainakin vastapuolella on mahdollisuus toimia seuraavalla kerralla toisin.
Se nainen on pelkuri. Unohda se.
Nainen ties ettei oo yhtä laadukas ja tasokas niin poistui häntä koipien välissä. Näin mä aina aattelen kun joku nainen ghoustaa
Vierailija kirjoitti:
Nainen ties ettei oo yhtä laadukas ja tasokas niin poistui häntä koipien välissä. Näin mä aina aattelen kun joku nainen ghoustaa
Näin se varmasti on. Laadukkaimmat miehet jäävät vaille seuraa. Pidä tuo!
Vierailija kirjoitti:
Tai käydä niin, että naiselle selvisi ettei se mies ole valmis panostamaan tapaamiseen yhtään. Meni maku.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo vanha akka enkä tiedä mitään nykypäivän deittietiketistä, mutta tuo ghostaaminen ei oikein mahdu aivoihini. Jos on vaivautunut kirjoittelemaan jonkun kanssa suht aktiivisesti, niin miksei voi kirjoittaa ystävällistä asiallista viestiä: kiitos kutsusta, mutta periaatteeni on etten mene yksityisasuntoon tuntemattoman luo. Toinen osapuoli voi ottaa opikseen, ehkä päädytään vielä treffeille tai ainakin vastapuolella on mahdollisuus toimia seuraavalla kerralla toisin.
"Jos on vaivautunut kirjoittelemaan jonkun kanssa suht aktiivisesti, niin miksei voi kirjoittaa ystävällistä asiallista viestiä"
Normaali ihminen toimisi noin. Mutta tinderin käyttäjäkuntaan kuuluu paljon porukkaa joilla ei ole mitään käsitystä siitä, miten normaalit ihmiset käyttäytyvät.
ICK = YÖK.
Nyt urpoilla on jo 201 sanan sanavarasto.