Juteltu muutama viikko yhden naisen kanssa Tinderissä. Pyysin eilen treffeille ja nainen ghostasi täysin. Mikä naisia vaivaa?
Juteltu tosiaan muutama viikko. Juttu luistaa, nainen on ihan hyvän näköinen, hoikka, ei lapsia/tatuointeja jne. Pyysin sitten hänet asunnolleni viettämään perjantai iltaa. Asun omakotitalossa. Ohjelmassa olisi ollut kokkailua, punaviinin nauttimista ja vapaa-ehtoinen sauna (sanoin että jos et halua niin ei tarvitse). Noh, nainen luki viestit eilen, mutta sen jälkeen ei mitään vastausta. Koitin kysyä, että oletko tulossa, luki nekin, mutta ei vastausta, eli klassinen ghostaus. Mikä hitto näitä naisia vaivaa? Oliko tuo saunomisen ehdottaminen (huom vapaaehtoisesti) liikaa? 🙄 Voi hellan lettas. Aikuinen nainen kyseessä. Käsittämätöntä.
M31
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Monella naisella on heikko omatunto ja pelkäävät näyttäytyä miehen edessä alasti. Loppupeleissä tuollainen nainen on tylsä sängyssä, joten en pitäisi pahana menetyksenä.
Tapsa44
Mies joka ei ymmärrä sanojen omatunto ja itsetunto eroja ei kyllä ole monenkaan naisen makuun.
N46
Ei kannata olettaa, että Tinderissä olevat naiset ovat kaikki ihan täysijärkisiä.
Mä olin aktiivinen Tinderissä 2019-2022. Siellä tuli vastaan tosi monia henkisesti hyvin sairaita naisia: narsisteja, patologisia valehtelijoita yms.
Tapasin avovaimoni ystävien kautta 2023. Olen 100 prosenttisen varma, että en olisi ikinä löytänyt kumppania tinderistä, jos siellä ihmiskaatopaikassa olisin jatkanut.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata olettaa, että Tinderissä olevat naiset ovat kaikki ihan täysijärkisiä.
Mä olin aktiivinen Tinderissä 2019-2022. Siellä tuli vastaan tosi monia henkisesti hyvin sairaita naisia: narsisteja, patologisia valehtelijoita yms.
Tapasin avovaimoni ystävien kautta 2023. Olen 100 prosenttisen varma, että en olisi ikinä löytänyt kumppania tinderistä, jos siellä ihmiskaatopaikassa olisin jatkanut.
Niin, että vika olikin nyt tässä naisessa joka ei halunnut lähteä ensitapaamisella miehen kotiin? Ei hyvää päivää. Nainenhan tässä nimenomaan oli se täysijärkinen ja mies joka ehdottaa ensimmäistä tapaamista hänen kotiinsa on se vähäjärkinen.
Enpä minäkään olisi enää kiinnostunut, jos eka tapaamisella saunomista ehdotellaan.. kahville, kävelylle, syömään ulos tms.. ja sit jos kemiat kohtaa voisin jo kyläillä mut en vieläkään heti saunomaan lähtis .
Tämä aloitus on btw ollut ennenkin. Ei tämä urpo missään treffeillä käy. Saunoo vain yksinään ja provoilee.
Vieraan täysin tuntemattoman ihmisen luo??! Oletko vajaa, ap?
Vierailija kirjoitti:
Jos et jatkossa ehdottaisi sun luo tulemista ekoilla treffeillä. Antaa useimmille naisille todella huonon fiiliksen. Itse en ikinä ehdota kummankaan luo menemistä. Nainen tekee kyllä sen aloitteen sitten kun siltä tuntuu. Täytyy antaa tilaa. Eikä ekojen treffien tarvi sisältää myöskään alkoholia.
Juuri näin. Naisilla on erinomainen rytmitaju, eli kannattaa antaa naisen tehdä aina aloite. Ja aina ekat treffit julkiselle paikalle. Kannattaa myös huomata se, että jos nainen pitää miestä tosi potentiaalisena kumppanina, voi mennä kauemmin seksialoitteeseen. Se ei siis välttämättä tarkoita kemian puuttumista, vaan voi olla juuri päinvastoin, jos ollaan monesti treffeillä ja mitään ei tapahdu.
Naisen taholta tuleva ghostaaminen on yleensä merkki miehelle, että käyttäytymistä tulee muuttaa. Ja pinnallinen muutos ei välttämättä riitä, kannattaa pyrkiä näkemään maailma kauniina, ihmiset arvokkaina ja käyttäytymään kaikkia kohtaan hyvin.
M53
Naisella huonot käytöstavat. Hyvin yleistä nykyään.
Miehen kannattaa ehdottaa ensimmäistä tapaamista, kyllä. Mutta älä kotiin kutsu. Kotona vierailu on kiva tapa treffata, mutta ei ekalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella naisella on heikko omatunto ja pelkäävät näyttäytyä miehen edessä alasti. Loppupeleissä tuollainen nainen on tylsä sängyssä, joten en pitäisi pahana menetyksenä.
Tapsa44
Mies joka ei ymmärrä sanojen omatunto ja itsetunto eroja ei kyllä ole monenkaan naisen makuun.
N46
Sekaisin menee nykyään usein myös omakuva ja minäkuva :-D
Vierailija kirjoitti:
Olisin ghostannut minäkin. On oksettavaa pyytää ensitreffeille kotiin ja vielä vihjailla saunomista. Ukon osakkeet droppas heti pakkaselle.
Kun naiselle tulee se kuuluisa "ick" miehestä, niin siitä ei enää pääse takaisin entiseen vaikka mitä yrittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Tapsa44
Tapsuli, kukaan täysijärkinen nainen ei lähde tuntemattoman, Tinderissä tai muualla tapaamansa miehen kotiin syömään ja saunomaan tai tekemään ihan mitä tahansa muuta.
Miesten suurin pelko Tinderissä on, että vahingossa mätsäävät ruman ja läskin rillipää yh:n kanssa. Naisten suurin peko on , että saat perääsi stalkkerin tai joudut treffeille hullun raiskaaja-murhaajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ghostannut minäkin. On oksettavaa pyytää ensitreffeille kotiin ja vielä vihjailla saunomista. Ukon osakkeet droppas heti pakkaselle.
Kun naiselle tulee se kuuluisa "ick" miehestä, niin siitä ei enää pääse takaisin entiseen vaikka mitä yrittäisi.
Ick:llä tarkoitat raiskaajaviboja?
Vierailija kirjoitti:
Okei, no miksi te miehet sitten menette sinne Tinderiin, tai olette siellä? Menkää, hus, pois sieltä, ja äkkiä!!!!
Melko mäntti olet jos kuvittelet, että naiset juoksee helmat korvissa tuntemattoman miehen kotiin raiskattavaksi. Sä tilasit pillua woltilla eikä naiset ole pilluwolt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa olisi ghostannut. Hyi!
Nainen olisi voinut ilmoittaa, ettei sovi. Miksi ghostata? Se on sivistymätöntä.
Koska suurin osa miehistä ei kestä, jos niille sanoo ei. Alkaa vänkääminen, inttäminen, naisen haukkuminen, jopa uhkailu ja stalkkaaminen. On turvallisempaa ghostata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin jonkun kenenlie kotiin?
Ei missään nimessä.
Tapaa julkisella paikalla naisia.
Olet katsonut liikaa true crime dokumentteja netflixistä. Ei tuossa ole mitään vaaraa mennä tavallisen suomimiehen asunnolle treffeille.
Mika41
Vapautta odotellessa, vai mitä Michael Penttilä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapsa44
N46
Sekaisin menee nykyään usein myös omakuva ja minäkuva :-D
No, kun nämä urpot on lukeneet viimeksi aapista, niin eihän ne äidinkielensä sanoja tunne. Siksi usein mainitsen näistä 200 sanan käsitevarastolla sinnittelevistä persujunteista. Se voi olla yläkanttiinkin, 200 sanaa. Normaali, lukeva ihminen hallitsee suvereenisti jopa satoja tuhansia sanoja merkityksineen.
Nainen olisi voinut ilmoittaa, ettei sovi. Miksi ghostata? Se on sivistymätöntä.