Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juteltu muutama viikko yhden naisen kanssa Tinderissä. Pyysin eilen treffeille ja nainen ghostasi täysin. Mikä naisia vaivaa?

Vierailija
28.06.2025 |

Juteltu tosiaan muutama viikko. Juttu luistaa, nainen on ihan hyvän näköinen, hoikka, ei lapsia/tatuointeja jne. Pyysin sitten hänet asunnolleni viettämään perjantai iltaa. Asun omakotitalossa. Ohjelmassa olisi ollut kokkailua, punaviinin nauttimista ja vapaa-ehtoinen sauna (sanoin että jos et halua niin ei tarvitse). Noh, nainen luki viestit eilen, mutta sen jälkeen ei mitään vastausta. Koitin kysyä, että oletko tulossa, luki nekin, mutta ei vastausta, eli klassinen ghostaus. Mikä hitto näitä naisia vaivaa? Oliko tuo saunomisen ehdottaminen (huom vapaaehtoisesti) liikaa? 🙄 Voi hellan lettas. Aikuinen nainen kyseessä. Käsittämätöntä.

M31

Kommentit (215)

Vierailija
81/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipalstat ovat täynnä naisia, jotka jänistävät kun oikeasti pitäisi tavata.

Vierailija
82/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama provo on ollut täällä ennenkin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alat ghostaan takas. Nyt sen opit noviisi. 

Ja hanki jonkun komean ulkkarimiehen kuvat niin takuulla innolla kirjoittavat viikkokausia. Lähettävät jopa kymppitonneja. 

Samalla mitalla vaan takaisin näille muikkeleiile.

Miksi siis elät toimeentulotuella, vaikka mielestäsi rahantuloa ei voi estää hyvännäköisenä ulkkarina :D

Vierailija
84/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama provo on ollut täällä ennenkin 

Ei yllätä, samat hullut kiertää kehää ja jankkaa samoja juttujaan. 

Vierailija
85/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää oot tylsä, epävarma, mielenkiinnoton valkoinen asuntolainainen valkoinen mies. Naisia ei sun omakotitalo kiinnosta.

Ei ne naiset kiinnostu noilla specseillä susta. Pitää olla jotain särmää, seikkalua, elämystä. Salaperäisyyttä. Kyllä sää tiedät.

Esimerkiksi tuossa "ei oo pakko saunoa jos et halua" lauseessa ei ole kyse itse asiasta, eli saunomisesta. Kyse on siitä että sä paljastat liikaa: nimittäin sun sisäisen epävarmuuden. Koska naisten kanssa, sun kuuluu olla se, joka johtaa tilanteita tai kävelee pois.

Noin. Kerroin mitkä ovat ongelmasi. Paitsi että, laita ensin itse oma itsesi kuntoon. Et sää mitään naista tartte ennen sitä 

Vierailija
86/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella naisella on heikko omatunto ja pelkäävät näyttäytyä miehen edessä alasti. Loppupeleissä tuollainen nainen on tylsä sängyssä, joten en pitäisi pahana menetyksenä.

Tapsa44

Onko se ihme kun  jatkuvasti arvostellaan.Katsokaa noita epävarmoja ankkahuuli tukkajatke klooneja.Terve nainen on paljon muuta kuin se ulkonäkö ja alapää,mutta tätä ei miehet arvosta.

Vierailija
87/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo vanha akka enkä tiedä mitään nykypäivän deittietiketistä, mutta tuo ghostaaminen ei oikein mahdu aivoihini. Jos on vaivautunut kirjoittelemaan jonkun kanssa suht aktiivisesti, niin miksei voi kirjoittaa ystävällistä asiallista viestiä: kiitos kutsusta, mutta periaatteeni on etten mene yksityisasuntoon tuntemattoman luo. Toinen osapuoli voi ottaa opikseen, ehkä päädytään vielä treffeille tai ainakin vastapuolella on mahdollisuus toimia seuraavalla kerralla toisin.

Kun muutamia kertoja olisit sinäkin saanut h*oritteluja ja raivopurkauksia lähetettyäsi kohteliaan 'kiitos, mutta ei kiitos" -viestin, niin et enää kilttinä kynnysmattona jaksaisi näitä purkauksia vastaanottaa, vaan veisit vastapuolelta tilaisuuden edes tehdä sellaisen.

Vierailija
88/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto näitä saunavonkaajia. Ensin vähän alkoholia ja sit pesulle, just joo. Siinäpä jokaisen naisen unelmatreffit. Känninen äijä vonkaamassa saunaan.

Vierailija
89/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät aina käsitä kuinka vaarallinen paikka maailma on naisille. Eräs mies pyysi minua ensitreffeille ajelemaan. Autostahan olisi kauhean vaikea päästä veke jos kuski paljastuisi sarjamurhaajaksi ja ajaisi syrjäkylille.

Valitettavasti usein unohtuu kuinka paljon väkivaltaa naiset kokee..

Vierailija
90/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi tuossa "ei oo pakko saunoa jos et halua" lauseessa ei ole kyse itse asiasta, eli saunomisesta. Kyse on siitä että sä paljastat liikaa: nimittäin sun sisäisen epävarmuuden. Koska naisten kanssa, sun kuuluu olla se, joka johtaa tilanteita tai kävelee pois.

Meinaatkos, että jos asian ilmaisee niin, että "mun luona sitten kaikki saunoo, ei mutinoita", niin naiset sankoin joukoin kiinnostuvat? Just ne "tilanteita johtavat miehet" ovat rasittavia - eivät yhtään huomioi sitä, mitä toinen haluaa, vaan odottavat vain toisen mukautuvan HÄNEN tahtoonsa.

Vierailija
91/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vihaghoustas.Saanu niin monet pakit miehiltä että päätti olla se eka joka antaa pakit.

Vierailija
92/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sää oot tylsä, epävarma, mielenkiinnoton valkoinen asuntolainainen valkoinen mies. Naisia ei sun omakotitalo kiinnosta.

Ei ne naiset kiinnostu noilla specseillä susta. Pitää olla jotain särmää, seikkalua, elämystä. Salaperäisyyttä. Kyllä sää tiedät.

Noin. Kerroin mitkä ovat ongelmasi. Paitsi että, laita ensin itse oma itsesi kuntoon. Et sää mitään naista tartte ennen sitä 

News flash: moni nainen juuri haluaa nimen omaan valkoisen miehen jolla on omakotitalo. Vai koetko, että mustan, joka asuu salaperäisesti vuokralla? Saunomisjuttukaan ei naisten kanssa mene ollenkaan noin. Saunominen naiselle on tapahtuma, jossa otetaan vaatteet pois eikä sitä ole asiallista ottaa puheeksi ollenkaan ensimmäisten kolmien treffien aikana, ellei kyse ole uimahallin saunasta. Mitään epävarmaa kuvaa tuosta ei tule vaan liiankin itsevarma, kun kuvittelee liikoja. 

Nainen

Vierailija
93/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Suomalaiset miehet eivät osaa viedä naisia treffeille. Heille treffit on sauna, jotain halpaa ruokaa kotona, netflix. Boooring.

Itse asiassa oikean ja kiinnostavan ihmisen seurassa tuo ei ole yhtään borig - ei edes silloin, vaikka sauna ei lämpenisi kunnolla sähkökatkon takia tai vaikka netflixin sijaan katsottaisiin ostoskanavaa. Oikean ihmisen seurassa viihtyy kyllä. Mutta ap:n tapauksessahan ei vielä tiedetä, halutaanko edes tutustua, saati että tiedettäisiin, onko toinen oikea ihminen, ja silloin on tietysti ihan väärä hetki alkaa olettaa, että toinen haluaisi tulla saunomaan.

Vierailija
94/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin miehet, valitkaa näistä vastaajista mieleisenne.😁

Vierailija
95/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että Netflix ja chill tarkoittaa seksiä! Googlatkaapa vaikka..

Vierailija
96/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin miehet, valitkaa näistä vastaajista mieleisenne.😁

Mikäs eunukki se siellä inisee?

Vierailija
97/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo vanha akka enkä tiedä mitään nykypäivän deittietiketistä, mutta tuo ghostaaminen ei oikein mahdu aivoihini. Jos on vaivautunut kirjoittelemaan jonkun kanssa suht aktiivisesti, niin miksei voi kirjoittaa ystävällistä asiallista viestiä: kiitos kutsusta, mutta periaatteeni on etten mene yksityisasuntoon tuntemattoman luo. Toinen osapuoli voi ottaa opikseen, ehkä päädytään vielä treffeille tai ainakin vastapuolella on mahdollisuus toimia seuraavalla kerralla toisin.

Onko naisilla muka joku velvollisuus opettaa ja kasvattaa aikuisia miehiä, jotka eivät osaa sosiaalisia käyttäytymistapoja? Ei minua ainakaan kiinnosta huolehtia siitä, että mies "ottaa opikseen" tai "toimii seuraavalla kerralla toisin". Toimikoon minun puollestani ihan samalla lailla vaikka maailman tappiin.

Ja sitä paitsi eihän noissa saunaan kutsujissa siitä ole kyse, että ei vaan osattaisi treffietikettiä, vaan kyse on siitä, että etsitään seksiä - todennäköisesti yhden illan juttua - ja koska sitä ei sanota ääneen, puhutaan "saunomisesta". Miksi mies haluaisi ensi kerralla toimia toisin? Ei hän halua kahvilatreffeille tai kiertelemään museoita, vaan hän haluaa panon. Joten hän toimii siinä mielessä täsmälleen oikein, kun ehdottaa sitä niin suoraan kuin Tinderissä voi - siellähän voi saada bannia, jos avoimesti etsii panoja. Siksi on pakko puhua koodikielenä "saunomisesta".

Vierailija
98/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun muutamia kertoja olisit sinäkin saanut h*oritteluja ja raivopurkauksia lähetettyäsi kohteliaan 'kiitos, mutta ei kiitos" -viestin, niin et enää kilttinä kynnysmattona jaksaisi näitä purkauksia vastaanottaa, vaan veisit vastapuolelta tilaisuuden edes tehdä sellaisen.

Jos ghostaaminen on sun mielestä täysin hyväksyttävää käytöstä, niin ok, sitten asia on niin. Mikäs siinä. 

Oletan että et kuitenkaan ole sentään niin tekopyhä, että valitat jos joku muu ghostaa puolestaan sinut?

Vierailija
99/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät aina käsitä kuinka vaarallinen paikka maailma on naisille. Eräs mies pyysi minua ensitreffeille ajelemaan. Autostahan olisi kauhean vaikea päästä veke jos kuski paljastuisi sarjamurhaajaksi ja ajaisi syrjäkylille.

Valitettavasti usein unohtuu kuinka paljon väkivaltaa naiset kokee..

Tai pyytää kotiin ja lukitsee sut kymmeneks vuodeks kellariin seksiorjaksi.

Vierailija
100/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on hyvän näköinen niin ei sitä treffeille saa vaikka viestittelisikin. Jos ei ghostaa heti niin vähintään keksii kaikenlaisia nerokkaita tekosyitä mutta jatkaa silti viestittelyä, kun on laadukkaampia uroksia jonossa edellä jotka haluaa tsekata ensin ja pitää rumilukset löysän narun päässä.

Mistä tiedätte vaik se ois naapurin "Jorma", joka kiusaa tekee noin ?

Ja kyllä nainen lähtee treffeille, kun on aihetta, eli mies kunnollinen !

JA ÄLÄ YLEISTÄ NAISIA HAUKKUMALLA, SIKS SUN KANS EI MENNÄ TREFFEILLE.