Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juteltu muutama viikko yhden naisen kanssa Tinderissä. Pyysin eilen treffeille ja nainen ghostasi täysin. Mikä naisia vaivaa?

Vierailija
28.06.2025 |

Juteltu tosiaan muutama viikko. Juttu luistaa, nainen on ihan hyvän näköinen, hoikka, ei lapsia/tatuointeja jne. Pyysin sitten hänet asunnolleni viettämään perjantai iltaa. Asun omakotitalossa. Ohjelmassa olisi ollut kokkailua, punaviinin nauttimista ja vapaa-ehtoinen sauna (sanoin että jos et halua niin ei tarvitse). Noh, nainen luki viestit eilen, mutta sen jälkeen ei mitään vastausta. Koitin kysyä, että oletko tulossa, luki nekin, mutta ei vastausta, eli klassinen ghostaus. Mikä hitto näitä naisia vaivaa? Oliko tuo saunomisen ehdottaminen (huom vapaaehtoisesti) liikaa? 🙄 Voi hellan lettas. Aikuinen nainen kyseessä. Käsittämätöntä.

M31

Kommentit (215)

Vierailija
41/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin ghostannut minäkin. On oksettavaa pyytää ensitreffeille kotiin ja vielä vihjailla saunomista. Ukon osakkeet droppas heti pakkaselle.

Kun naiselle tulee se kuuluisa "ick" miehestä, niin siitä ei enää pääse takaisin entiseen vaikka mitä yrittäisi. 

Ick:llä tarkoitat raiskaajaviboja?

Ihan mitä tahansa. Mies on vain ällöttävä.

Vierailija
42/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteissaunaako olit ajatellut? Ja mitä odotit siltä saunomiselta? Ehkä hän ahdistui, että sinulla on tositoimet mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt liikaakin ap:n kaltaisiin miehiin. Ihan kiva jutella, mutta miehen suurin mielenkiinto tuntuu olevan ulkoisissa/pinnallisissa asioissa (hyvännäköinen, hoikka, ei tatuointeja...). Ap:aan ei sanallakaan kuvaillut juttukumppaniaan muuten kuin ulkoisilla avuilla. Jos minulla on aikaa ja juttu luistaa, niin saatan jäädä juttelemaan tällaisenkin miehen kanssa ja ehkä katson, muuttuuko mielikuvani hänestä, mutta yleensä ei muutu ja homma menee ajanvietteeksi. Sitten kun vielä mies alkaa viimein ehdotella tapaamista hänen luonaan ja mainitsee vielä saunomisenkin (olkoonkin ns. vapaaehtoinen), homma alkaa haista todella vahvasti seksin vonkaamiselle. Tässä kohtaa loppuu itseltä yleensä viimeinenkin mielenkiinnon ripe.

Niin ja se ghostaus....olen samaa mieltä, että ghostaaminen ei ole kivaa. Mutta kokemuksesta voin sanoa, että harva ottaa hyvin vastaan torjuntaa eikä sitä paskaa viitsi ottaa niskaansa. Fiksuille olen aina laittanut viestin, että kiitos tutustumisesta, mutta taidetaan olla liian erilaisia. Pinnalliset tyypit on helpointa ghostata.

Vierailija
44/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on provo. Mutta jos ei, niin oletpa aika ääliö. Miksi nainen haluaisi tavata ensimmäisen kerran sinun luonasi? Jos treffeille haluat niin ehdota sitten jotain kunnollista treffipaikkaa, kotona kyllä ehtii kykkiä myöhemminkin suhteen aikana ja osa naisista ei kovin herkästi tuntemattoman miehen kotiin lähde ensitreffeille. Mutta tämän varmasti jo tiesitkin, kunhan halusit päästä moittimaan naisia.

Vierailija
45/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää se, että ap on laittanut iäkseen 31v, kun sen jutut kuulostaa ihan joltain Reijo 59veeltä. Mutta eiköhän tää ihan provo vain ollutkin.

Vierailija
46/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin NAISIA, ap?

Ei tainnut olla ensimmäinen nainen kenelle hän lähetti saman kutsun! 

Vierailija
47/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka tapaamispaikka ei ole kummankaan koti. Paikka voi olla kahvila tai jos oot niin pihi, ettet halua kahvilaan, niin  kävelytreffit julkisella paikalla. Ja kyllä, saunan ehdottaminen eka tapaamiskerralla on liikaa.

Vierailija
48/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella naisella on heikko omatunto ja pelkäävät näyttäytyä miehen edessä alasti. Loppupeleissä tuollainen nainen on tylsä sängyssä, joten en pitäisi pahana menetyksenä.

Tapsa44

Ai suomalaisen miehen edessä? Pidätkö teikäläisiä jonain kreikkalaisina jumalina, joiden edessä meidän naisten pitäisi vapista? Jo on pojalla fantasiat.

Ja ihan vaan tiedoksi sullekin, että harvoin olen törmännyt mieheen, joka tietäisi mitä sängyssä kuuluu tehdä...muullekin kuin itselleen.

Vierailija
49/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin jonkun kenenlie kotiin?

Ei missään nimessä. 

Tapaa julkisella paikalla naisia. 

Olet katsonut liikaa true crime dokumentteja netflixistä. Ei tuossa ole mitään vaaraa mennä tavallisen suomimiehen asunnolle treffeille.

Mika41

Nimenomaan on vaaraa. Valtaosa suomalaisnaisten kohtaamasta väkivallasta tapahtuu nimenomaan yksityisasunnoissa. Tämä on perustietoa, eikä kenenkään naisen tulisi antaa mahdollisuuksia miehille joilla ei ole sen vertaa yleissivistystä. 

Vierailija
50/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Printtaa tämä seinällesi isolla fontilla:

NAINEN EI OLE PILLU-WOLT.

Kukaan ei sulle lämpene niin kauan kuin kohtelet kaikkia naisia maksullisina. Ikävää jos kaikki elämäsi naiset on olleet sellaisia. Se kertoo enemmän sinusta kuin naisista.

Vierailija
51/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella naisella on heikko omatunto ja pelkäävät näyttäytyä miehen edessä alasti. Loppupeleissä tuollainen nainen on tylsä sängyssä, joten en pitäisi pahana menetyksenä.

Tapsa44

Ja sinä olet ääliö, joka ei tiedä sanojen omatunto ja itsetunto merkityseroa.

Vierailija
52/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää se, että ap on laittanut iäkseen 31v, kun sen jutut kuulostaa ihan joltain Reijo 59veeltä. Mutta eiköhän tää ihan provo vain ollutkin.

Valitettavasti ei ole ikään sidottua

Vierailija
53/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata olettaa, että Tinderissä olevat naiset ovat kaikki ihan täysijärkisiä. 

Mä olin aktiivinen Tinderissä 2019-2022. Siellä tuli vastaan tosi monia henkisesti hyvin sairaita naisia: narsisteja, patologisia valehtelijoita yms.

Tapasin avovaimoni ystävien kautta 2023. Olen 100 prosenttisen varma, että en olisi ikinä löytänyt kumppania tinderistä, jos siellä ihmiskaatopaikassa olisin jatkanut.

Okei, no miksi te miehet sitten menette sinne Tinderiin, tai olette siellä? Menkää, hus, pois sieltä,  ja äkkiä!!!!

Niinhän minä teinkin. Luetko sinä edes viestejä, mihin vastaat?

Vierailija
54/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraan täysin tuntemattoman ihmisen luo??! Oletko vajaa, ap?

Olen.

Ap

Vierailija
55/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin mennä miehen luo syömään kun olen ensin tuntenut hänet vähintään puoli vuotta ja tavannut joka päivä. Siltikin olisin varuillani joka hetki ja kättä pitempää sukanvarressa.

Vierailija
56/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut on nyt lisätty internetin sivustolle Paskat Tinder-deitit kategoriaan HYYPIÖ.

Vierailija
57/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin NAISIA, ap?

Ei tainnut olla ensimmäinen nainen kenelle hän lähetti saman kutsun! 

Noille taunoille nauretaan useassa Insta-ryhmässä. Äijät lähettää samat copy-pastet joka naiselle. Menee pikkasen idiootin puolelle sen miehen älykkyys ja vuorovaikutustaidot. Kuvitteleeko ne, ettei niiden ääliönmaine leviä netissä? On kokonaisia sivustoja, joihin voi listata huonot kokemukset ja niiden aiheuttajat, mutta enpä kerro tässä ettet mene ulisemaan sinne, ap.

Vierailija
58/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun nuija. 

-m

Vierailija
59/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa olisi ghostannut. Hyi!

Nainen olisi voinut ilmoittaa, ettei sovi. Miksi ghostata? Se on sivistymätöntä.

Jos joku ei tosiaan piittaa sen vertaa naisen turvallisuudesta ja mukavuudesta, että ehdottaa ekoja treffejä omaan kotiin, oletan ettei hän myöskään ota torjuntaa hyvällä vastaan. Perustason luottamus edellyttää asiallisuutta kummaltakin osapuolelta. 

Vierailija
60/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on tänään se vaalea farmariasu niin se pudottaa iästään pois jopa 30 vuotta.