Lakkasitko syömästä leikkeleitä, kun suositus tuli?
Kommentit (132)
En lakannut. Osaan itse lukea ravinnosta enkä usko vain ilmasto ja viherhömppä edellä tehtyjä mielipiteitä, jotka on verhottu suosituksiksi.
En lakannut
syön hyvin vähän jabkolesterolin kannalta parempi kuin juusto kunnvalitsee oikein
Syön 3mea leikkelettä joka leivän päällä.
Vierailija kirjoitti:
En lakannut. Osaan itse lukea ravinnosta enkä usko vain ilmasto ja viherhömppä edellä tehtyjä mielipiteitä, jotka on verhottu suosituksiksi.
Ei pitäisi sekoittaa politiikkaa ja ravintosuosituksia, nyt ei sitten ole uskottavia suosituksia lainkaan. Onneksi osaan päättää itse mitä syön ja mitä en.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kolmemea leikkele?
En ole tosiaan ostanut leikkeleitä varmaan vuoteen. En syö leipääkään usein.
Vaihdoin pötkölauantaimakkaraan ja meetvurstiin. Näistä voi myös sahata paksumpia siivuja.
Voin leikkele sanan sijaan käyttää termiä sahe.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin pötkölauantaimakkaraan ja meetvurstiin. Näistä voi myös sahata paksumpia siivuja.
Voin leikkele sanan sijaan käyttää termiä sahe.
"Saisinko 300 grammaa Gotleria kiitos", "palana vai siivuna?", "no laita yhtenä siivuna"...
Oatan joskus koiralle erikoisherkkukoulutusnamiksi keittokinkkua. Itse en ole koskaan niitä syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kolmemea leikkele?
Ihan on suomea hyvää.
En lakannut, koska en ole koskaan aloittanutkaan makkarasiivujen tmsn syöntiä. Olen juustoihmisiä.
No tämä suositus ei lopulta perustunutkaan terveyteen vaan ilmastopaneelin mietintöön. THL tuhosi kerralla oman uskottavuutensa, olisi kannattanut pitää nämä asiat erillään.