Lakkasitko syömästä leikkeleitä, kun suositus tuli?
Kommentit (132)
Kyllä!
nykyään käyttö todella vähäistä
Syön entistä enemmän.
Olen siten henkisesti rakennettu, että kun minulle yritetään syöttää väkipakolla punavihreää punikkipropagandaa nousee minussa kapinamieli tappiin välittömästi.
Kysehän siis ei ollut lainkaan ravaintosuosituksista vaan punavihreiden naisten suorittmasta aivopesusta ja paskapropagandasta.
En ole vähentänyt ainakaan tietoisesti. Vajaat pari kiloa menee leikkeleitä viikossa.
Vierailija kirjoitti:
en tietenkään lopettanut
ja kannattaa vähän miettiä mitä medioiden propagandaa uskoo
No onhan tällä palstalla järkeviäkin ihmisiä ,joille ei aivopesu tehoa. Olen siis samaa mieltä kanssasi noista suosituksista . Omiakin aivoja saa ja pitää käyttää
Vierailija kirjoitti:
Joo siirryin tonnikalapasteijaan ja juustoon.
Mistä rasvasta ne pasteijat on tehty , palmuöljyä, rypsiöjyä vai oikeaa voita ?
Lakkasin syömästä jo 32 vuotta sitten.
Töissä kun leipiä teen ja leikkeleitä laitan leiville, ihmettelen kuka niitä pierunhajuisessa kaasussa olevia limaklimppejä syö 🤢
Aika vähän syö ja aiemminkin vähän. Olen aina katsonut lisäaineluetteloa kaikista tuotteista
Kypsennän myös itse lihaa leikkeleeksi joskus. Kalaa myös leivälle
Lakkasin syömästä leikkeleitä kun lopetin leivän syönnin. Nyt syön vain puhdasta lihaa.
Itseasiassa niihin aikoihin taisin lopettaa. Satunnaisesti jotain mutta ei muutenkaan ole tehnyt mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tietenkään lopettanut
ja kannattaa vähän miettiä mitä medioiden propagandaa uskoo
No onhan tällä palstalla järkeviäkin ihmisiä ,joille ei aivopesu tehoa. Olen siis samaa mieltä kanssasi noista suosituksista . Omiakin aivoja saa ja pitää käyttää
Niin että tavis elämänkoululainen tietä enemmän kun tutkijat, joopa joo 🙄 Kun se aivokapasiteeti ei näytä riittävän monella
kyllä. En tosin sitä ennenkään syönyt leikkeleitä kuin harvoin
Lakkasin syömästä leikkeleitä, sekä muutakaan lihaa v.1998.
En ihan heti. Vasta kun luin aiheeseen liittyviä kommentteja, totesin että tuohon porukkaan en muuten halua kuulua. Parantuneet veriarvot ovat toki iloinen lisäbonus.
Vierailija kirjoitti:
En. Ihan sama, mitä suosituksia milloinkin tulee. Joskus joku ruoka on suositusten mukaan vaarallista ja sitten taas sitä pitääkin syödä, että pysyy hengissä.
Joo, hyvänä esimerkkinä kanamuna.
Vierailija kirjoitti:
Syön entistä enemmän.
Olen siten henkisesti rakennettu, että kun minulle yritetään syöttää väkipakolla punavihreää punikkipropagandaa nousee minussa kapinamieli tappiin välittömästi.
Kysehän siis ei ollut lainkaan ravaintosuosituksista vaan punavihreiden naisten suorittmasta aivopesusta ja paskapropagandasta.
Vai sellainen aivokapasiteetti sinulla on, jatka vaan : Et vielä kirjoittamaankaan ole oppinut
En oo syöny vuosikausiin. Possun sisäfilee uuniin ja siitä oon leikannu sopivia siivuja jos tekee mieli laittaa lihaa leivän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Syön entistä enemmän.
Tuo on ihan normaali reaktio uhmaikäisellä.
En, lisäsin kulutusta.