Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin asiaton käytös

Vierailija
07.03.2024 |

Yksi työyhteisössämme on alkanut piikittelemään meitä muita. Yhtenä päivänä hän tuli sanomaan minulle ilkeästi yhdestä asiasta, joka hoidetaan kerran viikossa. Asiasta olen tietoinen, mutta hän alkoi vaatimaan minua tekemään asian heti, vaikka minulla oli monta hommaa kesken. Tähän joutui kollegani puuttumaan, että asiaa ei ole nyt mahdollista hoitaa. Hän kimpaantui ja alkoi sättiä meitä molempia.

Nyt taas uusi juttu. Hänelle oli ilmoitettu eräs asia ja sitten alkoi piikittelemään, että tieto ei muka ole kulkenut. Hänelle sanottiin, kuinka asia on. Sanoi meille, että asiasta ei tule jutella enempää. Silti otti yhden työntekijän "puhutteluun", kuinka hänen olisi pitänyt tulla henkilökohtaisesti tulla vielä ilmoittamaan asiasta, joka oli jo ilmoitettu. 

Aivan kamalaa käytöstä. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun pomon puhutteluun. 

Vierailija
2/11 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus ko. henkilön esihenkilölle, omalle esihenkilöllesi (jos eri), työsuojeluvaltuutetulle ja luottamusmiehelle. Mielellään kaikille samalla sähköpostilla. Ilmotukseen maininta, että ko.  henkilölle on kerrottu, että hänen käytöksensä ja toimintansa on väärin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että mun työpaikalla on aina joku se kiusaaja. 

Vierailija
4/11 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullosta pikkupäällikkönilkiltä, ne tekee kaikille pahan olon. Meilläkin oli yksi tuollainen.

Vierailija
5/11 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tulee vaatimaan tekemään töitä, joita ei ole mahdollista heti hoitaa. 

Vierailija
6/11 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama on kerrostalossa 2 asukasta.Jotka luulevat omistavat vuokra kerrostalon.

Vierailija
7/11 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää niitä puhelimianne. Niillä voi tallentaa kuvaa ja ääntä.

Vierailija
8/11 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän se johtaa, kun ei ole mahdollista irtisanoa pärstäkertoimen perusteella. Työntekijän ottamista täytyy harkita todella tarkkaan, koska vakituisen työpaikan saatuaan mikä tahansa ilkeily on mahdollista, jos vain tekee sen elein ja ilmein. Kokonaisen työpaikan kiusaaminen on mahdollista. Ilmeilyistä ja äänensävyistä ei voi antaa potkuja eikä varoituksia.

Ota esimieheen yhteyttä muiden työkavereidesi kanssa, ehkä tuosta voi antaa varoituksen ja se auttaa. Mutta voi olla että tämä tyyppi alkaa väittää, että häntä kiusataan. Näitä jupakoita ratkoessa se esimiehen aika kuluu rattoisasti. Sen sijaan että voisi sanoa kiusanhengelle yhden varoituksen jälkeen, että kerää tavarasi ja lähde menemään. Tuollaiset yleensä tietävät oikeutensa tarkkaan!

Vierailija
9/11 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esihenkilön kommentti oli, että mun pitäisi sanoa itse asiasta kyseiselle tyypille. Kollegat myötäili, että se vaan on tollainen tuo henkilö

Vierailija
10/11 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla ei tarvitse tuollaista sietää. 

Vierailija
11/11 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esihenkilö hoitaa asian. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan