Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemisten vanhempien akateemiset tyttäret, joilla on hyvätuloinen mies, TÄNNE! Meille on oma ketju tässä!

Vierailija
27.03.2007 |

Päätin perustaa meille oman ketjun. :) Kertokaa itsestänne! Olen 29 v., isäni on ortopedi ja äitini sisätautilääkäri. Itse olen koulutukseltani OTK, tosin en ole ehtinyt tehdä töitä koska jäin äippälomalle suoraan valmistumisen jälkeen. Myös mieheni on juristi ja hänellä on hyvät tulot. Vietin lapsuuteni Westendissä, nykyään asustelemme kantakaupungissa, mutta rakennamme taloa Espooseen. :)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun mies jäi koti-isäksi. Minä luon uraa ja elätän perhettä. t. Ekonomimami

Vierailija
42/44 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tuo hyvätuloinen mies viittaa siihen, että ne jotka on ottaneet itselleen huonosti koulutetun, kunnianhimottoman vässykän, eivät kelpaa tänne. Kotona lapsia hoitava mies ei mielestäni voi olla vässykkä, koska läheskään kaikkien miesten itsetunto ei todellakaan kestä sitä, että nainen tuo leivän pöytään. :)

t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ei ees naurata...

Vierailija
44/44 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni on dip ins. Hänen isä on akateeminen, ja äiti oli hienostoperheestä. (mummoni isoisä oli koulun rehtori 1700 luvulla)

äitini isä on dip ins. Hänen äiti KTM.

äitini ei kasvanut hienostoperheessä. Isä kuoli kun hän oli 13 ja sodän jälkeisessä suomessa mummoni elätti yksin 5 lasta. Kaikki heistä on akateemisiä. äitini kuitenkin ei tenyt tyotä vaan oli kotirouvana

lapsuuteni.

Isäni ei myoskään kasvanut hienostoperheessä. Lapsia oli 7 joten aika varattomia he silloin 40-50 luvun suomessa olivat. Joutuivat Karjalasta vielä evakkoon. Toisaalta isoisäni ei kaatunut sodassa ja heillä oli jopa 2 lehmääkin.

Minä kasvoin välillä ulkomailla. Olen expattien lapsi.

Alennuus kompleksi minulla on. Olin koulukiusattu ja olitiin varattomia. Isäni on juoppo.

Tienaan enemmän kuin mieheni.

Joten varmaan olen pudonnut sen takia. Tai sen että äitini halusi olla kotirouva - se oli silloin ihan hyväksyttävä ammatti.

Hienot tavat minulla on. Ja puhun huonoa suomea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan