Seiska: Entinen NHL-vaimo Helena Koivu ulosotossa - "Ei tarvitse hävetä mitään"
Helena Koivun ulosottorekisteristä paljastui viisi merkintää kahden viime vuoden ajalta. Suurin osa niistä on päättynyt varattomuusesteeseen eli hänellä ei ole ollut ulosmitattavaa omaisuutta. Yksi merkintä on maksettu, ja loput sulkeutuneet maksukyvyttömyyden vuoksi. Velat liittyivät muun muassa kiinteistöveroihin ja oikeudenkäyntimaksuihin. Helena ei halunnut kertoa tuloistaan, mutta korosti, ettei kyse ole talouskriisistä. Hän kertoo velkojen johtuneen osoitteenmuutoksista, avioerosta ja elämänmuutoksista. Samalla hän on ollut oikeudessa riitelemässä exänsä Mikko Koivun kanssa lasten huoltajuudesta ja kiinteistöasioista. Nyt Helena vakuuttaa, että kaikki on hoidettu, luottotiedot ovat kunnossa ja elämä "järjestymässä".
Miten tässä nyt näin kävi? Ennen oltiin jääkiekkoilijan vaimo ja elettiin jetset-elämää Minnesotassa, nyt pyöritään ulosotossa ja selitellään osoitteenmuutoksia Seiskalle. Kun menee hyvin, ollaan hiljaa mutta kun menee huonosti, vedotaan "monikerroksiseen elämäntilanteeseen". Onko tämä taas sitä "vahvan naisen selviytymistarinaa", jolle pitäisi taputtaa? Vai voiko ihan rehellisesti sanoa, että jos velat menee ulosottoon viisi kertaa kahdessa vuodessa, niin ei ne ole vain "inhimillisiä tilanteita"? Kertokaa rehellisesti: pitäisikö jonkun kantaa vastuu vai riittääkö nykypäivänä se, että sanoo "tein kaikkeni"?
Kommentit (657)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Saku ja Aatos tähän kuuluvat? He eivät ole millään tavalla sukua Kippereille eikä heillä ole edes puheyhteyttä Helenaan.
Saku ja Aatos ja muut Koivut kuuluvat Helena Koivun elämään monellakin tapaa sillä Helena ja Mikko Koivun lapset ovat sukua kaikille Koivuille. Ainoa joka ei ole sukua näille on Mikon uusi vaimo. Vaikka hän kovasti haluaa leikkiå äitiä
Helena ei kuulu millään lailla Koivujen sukuun. On eronnut jo vuosia sitten mutta sitä ei itse tajua. Varmaan Koivujen sukua nolottaa suuresti kun käyttää Koivujen sukunimeä. Vankilatuomio odottaa amerikassa ja oikeudenkäynti varkaudesta tulossa. Pitäisi velvottaa vaihtamaan sukunimensä venäläistaustaiseksi kipperiksi.
Koivu hän on eikä Kipper. Koita nyt päästä yli tästä. Tuire?
En ole Tuire. Helena on KIPPER forever. Hänen lapsensa ovat Koivuja. Miksi Helena ei mennytkään naimisiin Troyn kanssa, kun hääpukukin oli jo hankittu? Eikö Troy huolinutkaan Helenaa, kun rahahana tyrehtyi? Nyt Hellun sukunimi olisi Heskett tai joku vastaava.
Troy- jankkaaja ja Tirstirsk- hihittelijä ja Kipper- hullu jne kaikki samasta lähteestä klo 7-23 vauvalla. Toistoa toistoa ha jankuttamista. Onko sulla muita elämässä kuin Helena?
Vierailija kirjoitti:
TPS johtaa liigaa. Joku aikaisemmin epäili Mikon kykyä toimia valmentajana.
Ai Mikonko ansiosta näin? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Koettaa. Et vieläkään osaa suomea. Jelena Kipper hän on.
Idiootti ei itse osaa suomen kieltä. Koetta joo. Naurettava länkyttäjä olet.
Päivä koittaa.
Ihminen koettaa.
Jäät aina kiinni tästä typeryydestä, tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Saku ja Aatos tähän kuuluvat? He eivät ole millään tavalla sukua Kippereille eikä heillä ole edes puheyhteyttä Helenaan.
Saku ja Aatos ja muut Koivut kuuluvat Helena Koivun elämään monellakin tapaa sillä Helena ja Mikko Koivun lapset ovat sukua kaikille Koivuille. Ainoa joka ei ole sukua näille on Mikon uusi vaimo. Vaikka hän kovasti haluaa leikkiå äitiä
Helena ei kuulu millään lailla Koivujen sukuun. On eronnut jo vuosia sitten mutta sitä ei itse tajua. Varmaan Koivujen sukua nolottaa suuresti kun käyttää Koivujen sukunimeä. Vankilatuomio odottaa amerikassa ja oikeudenkäynti varkaudesta tulossa. Pitäisi velvottaa vaihtamaan sukunimensä venäläistaustaiseksi kipperiksi.
Koivu hän on eikä Kipper...
Ei kuulu sukuun. Hän on ex vaimo. Lasten äiti. Mutta sukuun hän ei kuulu. Erikoista pitää niin kauhean miehen mitä väittää ex miehensä olevan,tämän sukunimen. Miksi? Siksi että on niin tyhmä. Luulee sen tuovan vielä jotakin glamouria hänelle. Ei tuo...
Ei kukaan ole väittänyt että Helena kuuluu Koivujen sukuun. Typerys. Lapset kuuluvat, nyt ja aina, molempiin sukuihin. Sekä Koivujen että Kipperien. Suomalais-virolaisia ovat. Onneksi heillä on rakastava äiti ja iloinen suku Virossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivä koittaa.
Ihminen koettaa.
Ai näin: koeta nyt päästä yli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivä koittaa.
Ihminen koettaa.
Jos joku on tollo niin siinä se yrittää päteä tolloista tolloin.
Nyt koulun penkille siitä ja kielioppia lukemaan.
Ei todellakaan sanota koeta päästä yli vaan KOITA PÄÄSTÄ YLI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TPS johtaa liigaa. Joku aikaisemmin epäili Mikon kykyä toimia valmentajana.
Ai Mikonko ansiosta näin? 🤣
Kunnia sille, jolle se kuuluu eli Mikolle. Ansaitsee palkankorotuksen.
Mestiksen johdossakin on turkulaisseura Tuto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivä koittaa.
Ihminen koettaa.
Ei, vaan koita päästä yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivä koittaa.
Ihminen koettaa.
Et osaa lukea edes omaa linkkiäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivä koittaa.
Ihminen koettaa.
Aina? Paljastit oman typeryytesi. Olisit edes hiljaa kipperijankuttaja. Mutta kun et pysty. Suu paapattaa koko ajan kuin hernekeittoa syöneen perse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivä koittaa.
Ihminen koettaa.
Typerys olet. 😂
On mulla elämässä Leponex. Lokakuu lokakuu No can do!!!!!!!
Hellun maine Suomessa on niin huono, että lasten kuvat julkisessa instassa pitää jättää julkaisematta. Lasten yksityisyyden säilyminen on vanhempien vastuulla ja heidän vastuullaan on myös seurata, että kukaan muukaan ei niitä julkaise. H kulkee heikolla jäällä koko ajan kaikissa asioissa, pian rysähtää! Muut pistävät hänet ruotuun, ja ilkeä virolainen palaa kotimaahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti jankuttaja hohhoijaa
Niin just! Mäkin oon kurkkuani myöten täynnä tota jankuttajaa joka ei kommentoi otsikon aiheesta vaan joka kommenttiin jossa Helenaa ei palvota vastaa lapsellisilla nälvimisillä.
Jankuti jankuti jankutat taas lisää jankuttaja, hyvä kun olet kurkkuasi myöten täynnä niin voitkin olla sitten vähän aikaa nälvimättä lapsellisesti ja olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainen on naiselle susi. Tämä palsta täynnä toisia naisia haukkuvia naisia. Kukaan mies ei koskaan kerää tämmöistä keskustelua itseensä missä yksipuolisesti haukutaan. Aika mielenkiintoinen arvopohja tämän taustalla.
Tämä keskustelu pohjautuu Helena Kipperin arvoihin. Olen nähnyt Helenan vuosien aikana haukkuvan ex-miestään ja muitakin mitä törkeimmillä tavoilla ja vieläpä julkisesti. Helena on mitätön ja paha ihminen. Painukoon takaisin Viroon.
Yrität ja onnistut itse olemaan paljon törkeämpi ja pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivä koittaa.
Ihminen koettaa.
Jos joku on tollo niin siinä se yrittää päteä tolloista tolloin.
Nyt koulun penkille siitä ja kielioppia lukemaan.
Ei todellakaan sanota koeta päästä yli vaan KOITA PÄÄSTÄ YLI.
Todellakin kieliopillisesti koeta päästä yli on oikein, koita päästä yli väärin. Sanot sinä mitä sanot. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Hellun maine Suomessa on niin huono, että lasten kuvat julkisessa instassa pitää jättää julkaisematta. Lasten yksityisyyden säilyminen on vanhempien vastuulla ja heidän vastuullaan on myös seurata, että kukaan muukaan ei niitä julkaise. H kulkee heikolla jäällä koko ajan kaikissa asioissa, pian rysähtää! Muut pistävät hänet ruotuun, ja ilkeä virolainen palaa kotimaahansa.
Hänen maineemsa on vielä surkeampi Virossa.
Täällä joku taivastelee kuinka joku toinen jaksaa roikkua ketjussa joka päivä 7-23. Mistäpä sen tietää kuka ja kauanko täällä milloinkin on. Enemmän ihmettelen sitä joka on ottanut elämätehtäväkseen puuttua lähes joka kommenttiin jossa ei ylistetä/kritisoidaan Helenaa ja haukkuu&pilkkaa muita kommentoijia. Tämä on kuitenkin ketju Helena Koivusta ja siksi hänestä puhutaan, ei ole tarkoituksenmukaista rienata muita ketjulaisia. Miksi joku sitä tekee, miksi Helena on hänelle henkilökohtaisesti niin tärkeä että käy kuin hyeena niiden kimppuun joiden kokee loukkaavan Helenan kunniaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivä koittaa.
Ihminen koettaa.
Typerys olet. 😂
Mikä sinua vaivaa? Väität faktaa vastaan, laitat todisteeksi linkin joka osoittaa sinun itsesi olevan väärässä ja kun siitä huomautetaan nimittelet toden sanojaa typerykseksi nauraen niin että ihan vedet valuu silmistä. Oletko omasta mielestäsi viisas ja fiksu?
Ei kuulu sukuun. Hän on ex vaimo. Lasten äiti. Mutta sukuun hän ei kuulu. Erikoista pitää niin kauhean miehen mitä väittää ex miehensä olevan,tämän sukunimen. Miksi? Siksi että on niin tyhmä. Luulee sen tuovan vielä jotakin glamouria hänelle. Ei tuo. Pilasi kaiken järkyttävältä vainoamisella sekä tuloksilla.