Miksi nuo nuoret juoksevat ympyrää Tuskassa?
😂 Tosi hassun näköistä. Iksi ne eivät kuuntele musiikkia?
T. Heavy-mamma
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinpin perässä kirmaavat. Jos sieltä joku heavynainen lasahtaa kohdalle
Minä olen 200 naistani saanut muualta kuin Tuskasta, vaikka siellä paljon olen viihtynytkin. ;)
h---a se on miesh---akin.
Näin on ja vielä leveilee h.u.o.r.a.a.m.i.s.i.l.l.a.a.n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä soundit päin persettä In Flamesin keikalla.
Siis Ylen striimissä sieltä. Ihan mökää, ei mitään selkeyttä.
Bassoa on ainakin sen verran, että jopa kamerakuvakin heiluu tahdissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinpin perässä kirmaavat. Jos sieltä joku heavynainen lasahtaa kohdalle
Minä olen 200 naistani saanut muualta kuin Tuskasta, vaikka siellä paljon olen viihtynytkin. ;)
h---a se on miesh---akin.
Näin on ja vielä leveilee h.u.o.r.a.a.m.i.s.i.l.l.a.a.n
Nyt incel unille.
en tiedä, mutta pitäähän nuorilla harrastuksia olla
me sivistyneet emme moshaa saati poukkoile päättömästi kuin kanat, käden voimme ehkä nostaa jos viitsitään
Palstainceli ehtii vielä laittaa kissan pihalle ja sitten joutuukin odottamaan taas kahdeksan tuntia, että pääsee ottamaan palstalla naisilta köniinsä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
googlaa moshpit
Ei se minun nuoruudessa ympyrän juoksemista tarkoittanut.
Suomessa virheellisesti kutsuttiin pään/tukan heilutusta moshaukseksi.
Olin joku vuosi sitten Ykän Pubissa minifestareilla ja baarissa soitti Nationan Napalm Syndicate.
Yleisössä oli keski-ikäisiä thrash-faneja, jotka aloittivat villin moshauksen.
Nuori, pitkäpartainen, kaapin kokoinen järkkäri oli kyllä hassu näky kun silmät pyörivät päässä, luuli kai, että alkoi tappelu, eikä tiennyt mitä tehdä.
koska jos juoksisit suoraan, päätyisit kauemmas lavalta tai ehkä jopa festarialueelta ulos, ja se vasta olisi rahan haaskausta
Vierailija kirjoitti:
Palstainceli ehtii vielä laittaa kissan pihalle ja sitten joutuukin odottamaan taas kahdeksan tuntia, että pääsee ottamaan palstalla naisilta köniinsä. :D
Jos ainoa millä päteä on panokertojen määrä niin kai silläkin jonkinlaisen "voiton"tunteen saa. (eri oon)
Helevetin tyhmää ja vajaan näköistä touhua. Ihan helvetin noloa.
No, toki laumassa on kivaa, ymmärrän sen. Voi vaan mölistä ja juosta rinkiä. Jotkut tykkää.
Miksi tätä nyt pitää jauhaa täällä??
Oltiin työporukalla pari vuotta sitten Tuskassa. Sattumaa tai ei, työpaikan kaksi yksinkertaisinta lähti juoksemaan tuohon rinkiin lapsen into naamallaan. Muut, fiksummat, oli sivummalla ja hymyilivät näille ringissä juoksijoille kuin lapsille jotka on päässeet pomppulinnaan.
Uskoisin, että lauma-ajattelulla ja älykkyydellä on joku yhteys. Tai siis ne hylkii toisiaan.
Typerää touhua, ei sovi valkoihoiselle.
Vierailija kirjoitti:
Olitko laukkaamassa ringissä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko laukkaamassa ringissä??
En ollut mutta katsokaa jotakin muuta televisiosta jollei miellytä. Suurin osa ole heviä koskaan kuunnellutkaan ja sitten äimistellään suu auki asiaa kuin jonnekin sivukylälle olisi eksynyt ulkomaalainen. Kyllä siellä televisiossa löytyy muutakin katsottavaa ihan varmasti.
Vimps and poachers lives the hall.
Laumapsykoosi. Haetaan itse sitä tiedostamatta olotilaa, jota alkuperäiskansat ja shamaanit hakevat ringissä tanssimisella.
Tämä on henkivaltojen aiheuttamaa, voisi kai sanoa, että riivattuja ovat. Itse sitä tajuamatta. Valitettavasti nämä ihmiset eivät ymmärrä sitä "voimaa" , joka tuon stnallisen musiikin taustalla on. Aistivat kyllä voiman, mutta eivät ymmärrä mikä se on, ja mihin se johtaa.
Surullisena katsoin hetken aikaa Teeman lähetystä ja rukoilin heidän puolestaan.
Miehen kanssa todettiin, että tosi tylsiä biisejä. Ei jaksettu kauaa katsoa.
Makuasioita, sanoi koira...