Miksi nuo nuoret juoksevat ympyrää Tuskassa?
😂 Tosi hassun näköistä. Iksi ne eivät kuuntele musiikkia?
T. Heavy-mamma
Kommentit (184)
Hienon näköistä, mutta Suomessa ei saa pitää hauskaa!
En ole ikinä tota ringissä juoksemista tajunnut vaikka tuommoista musiikkia kuuntelenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
googlaa moshpit
Ei se minun nuoruudessa ympyrän juoksemista tarkoittanut.
Meillä oli käsitteet silloin väärin Suomessa.
Tänään sitten porukka menee juoksemaan rinkiä innoissaan kun kansanmurha-Venäjältä tuleva bändi tulee esiintymään eikä Tuska perunut sitä vaikka ne kannattaa Venäjän touhuja. Ja päinvastoin kuin moni kuvittelee, yleisö odottaa innolla ja moni on menossa katsomaan nimenomaan sitä bändiä. Veikkaan että jälkipuheita piisaa.
Vierailija kirjoitti:
googlaa moshpit
Ei ennen juostu ympyrää pitissä, ihan hoopoa tuollainen piirileikki.
eri
Kuka kattoo nyt? Siellä taas juostaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut enkä ole nähnyt mitään juoksemista, ihan paikoillaan tuo yleisö on.
Vierailija kirjoitti:
Juoksevat ettei vilu yllätä
Lapset on niin sekasin...
Cemetery Skylinea tekee mieli tsekata, vaikuttaa lupaavalta nuorelta orkesterilta, mutta näyttää vanhalta ja kuluneelta. 😁
Mokoman setti kiinnostelee, ja huomenna Apocalyptica.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut enkä ole nähnyt mitään juoksemista, ihan paikoillaan tuo yleisö on.
Olìsit käynyt specsaversilla
Mahtavaa, mua 56 patu kutsutaan nuoreksi!
Vierailija kirjoitti:
Cemetery Skylinea tekee mieli tsekata, vaikuttaa lupaavalta nuorelta orkesterilta, mutta näyttää vanhalta ja kuluneelta. 😁
Mokoman setti kiinnostelee, ja huomenna Apocalyptica.
Toi Cemetery Skylinen basisti on kuuma 😍
Mun poika oli eilen In Flamesin pitissä. Siis tv:stä tuttu! En kyllä löytänyt häntä tv-kuvasta. Sinänsä moshpit on jopa vaarallista, kun päihtyneet törmäilevät kovassa vauhdissa.
Sama mies laulaa jo toisessakin bändissä,
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heavy Mamma. Tärkeintä ei ole musiikki vaan rento liikunta raittiissa ilmassa.
😂 No eikö olisi halvempi juosta jossain pellolla tai kentällä.
No sehän on kenttä!
Potääkö sinne juuri silloin mennä juoksemaan kun siitä on maksettava?
Kolme päivää jauhettu juoksijoista, olisikohan aika jo lopettaa tyhjän päiväinen?!
Vierailija kirjoitti:
koska jos juoksisit suoraan, päätyisit kauemmas lavalta tai ehkä jopa festarialueelta ulos, ja se vasta olisi rahan haaskausta
Niin kyllä mutta eikö konsertteihin mennä kuuntelemaan musiikkia? Ei kai se kovin hyvin juostessa voi onnistua, etenkään ihmisjoukossa kun pitää enimmäkseen keskittyä toisten väistelemiseen.
Semmoinen se palstainceli on.