Miksi nuo nuoret juoksevat ympyrää Tuskassa?
😂 Tosi hassun näköistä. Iksi ne eivät kuuntele musiikkia?
T. Heavy-mamma
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hietalan setti on heittämällä parasta, mitä Yle on tästä Tuskasta näyttänyt
Oli yllättävän kova
Tylsää. Onko se hyvää vain koska Hietala? Pakko pitää koska se on niin kova tms.
Ei ainakaan minusta. Minä olen pitänyt vähän tylsänä Hietalan soolotuotantoa, mutta nyt kuulosti hyvältä. Impatient Zero oli hyvä, lähti heti soittolistalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tuskassa nauretaan Radio Rockille? Ihan samaa genreä ne on.
No ei tietenkään kaikelle siitä, mutta osa nauraa. Tämä oli vain alustus tuon yhden lampaan nelosfanitukseen ja harmitukseen muiden juoksemisesta. ;)
Haha, mitä olkinukkeilua. Hermostuit neutraalista todesta havainnostani ja generoit kasapäin olettamia ajatuksiani koskien. Tuo haisee jo trollaukselta. Tykkään metallimusasta ja olen itsekin ollut pitissä. Olen myös kasvattanut lampaita. Nelosta en ole fanittanut vaan totesin ilmeisen faktan että tuskankävijöissä on Radio Rockin kuulijoita ja päin vastoin. Ainakin toisinaan kyseinen kanava on lähettänyt suoraa kyseiseltä festariltakin. Me kaikki ollaan lampaita, eläimiä, alkukantaisine vietteinemme. Metallikulttuurissa se ilmenee toisinaan mitä vahvimmin. Se ei mua harmita pätkääkään, vaan olen iloinen siitä, että metallipiireissä päästään toteuttamaan alkukantaisia viettejämme positiivisella tavalla. Varmaan syljet Nightwishin päälle, mutta Holopainen on asiaa tutkinut monipuolisesti ::music:: -albumin töissään. Suosittelen perehtymään aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mnekääs nyt kehuskelemaan muualle niillä panoillanne, ei naisetkaan mitään meriittiä panemisistaan saa
Koska naisen pano on vain 0.84 miesten panosta.
Vierailija kirjoitti:
Jo vain me lapissa naurama kun pöjlät juoksee , saisin mokomat heti suopunkilla kiini ja merkit korvihiin net olisi sen jälkheen minun omia.
Suopunk onkin varmaan jotain kosteikkojen heimojen musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tuskassa nauretaan Radio Rockille? Ihan samaa genreä ne on.
No ei tietenkään kaikelle siitä, mutta osa nauraa. Tämä oli vain alustus tuon yhden lampaan nelosfanitukseen ja harmitukseen muiden juoksemisesta. ;)
Haha, mitä olkinukkeilua. Hermostuit neutraalista todesta havainnostani ja generoit kasapäin olettamia ajatuksiani koskien. Tuo haisee jo trollaukselta. Tykkään metallimusasta ja olen itsekin ollut pitissä. Olen myös kasvattanut lampaita. Nelosta en ole fanittanut vaan totesin ilmeisen faktan että tuskankävijöissä on Radio Rockin kuulijoita ja päin vastoin. Ainakin toisinaan kyseinen kanava on lähettänyt suoraa kyseiseltä festariltakin. Me kaikki ollaan lampaita, eläimiä, alkukantaisine vietteinemme. Metallikulttuurissa se ilmenee toisinaan mitä vahvimmin. Se ei mua harmita pätkääkään, vaan o
:D :D joo, varmasti sun jutuista hermostuin :D Mukava kuitenkin, että osaat kirjoittaa, se on palstalla harvinaista :D Ja että oikein trolliko olen, en nyt usko :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
googlaa moshpit
"A circle pit is a form of moshing in which participants run in a circular motion around the edges of the pit, often leaving an open space in the centre.[28]"
Bonobo apinat myös ahdistelevat uroslaumana naaraita yksitellen. Ja rauhoittelevat toistensa aggressioita puristelemalla palleista hellästi.
Tuo naisjuontaja (joku Kenttä) on kai YleX:n radiojuontaja, mutta puheäänensä perusteella ei pitäisi olla mitään saumaa juontohommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo vain me lapissa naurama kun pöjlät juoksee , saisin mokomat heti suopunkilla kiini ja merkit korvihiin net olisi sen jälkheen minun omia.
Suopunk onkin varmaan jotain kosteikkojen heimojen musiikkia.
Jänkhäanarkiaa. Propsit!
Vierailija kirjoitti:
Tuo naisjuontaja (joku Kenttä) on kai YleX:n radiojuontaja, mutta puheäänensä perusteella ei pitäisi olla mitään saumaa juontohommiin.
Aika monella naisjuontajalla karmea ääni ja näkee, että naamataululla saatu työpaikka. On toki poikkeuksiakin.
Nyt on kyllä soundit päin persettä In Flamesin keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis Ylen striimissä sieltä. Ihan mökää, ei mitään selkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko syy sellainen, että bändin tuotanto ei ole antanut Ylelle lupaa ottaa signaalia suoraan miksauspöydästä vaan pitää mikrofoneilla tallentaa?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä näkee. No, hienoa, että näyttää olevan hauskaa.
Tuskalliselta näyttää. Esiintyminen ja yleisö.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä nuoret? Just lähin Tuskasta kotiin päin ja kyllä se keski-ikä oli jotain 40 v.
Lähdit tähän aikaan? Eikö vanha enää jaksa :D
Vierailija kirjoitti:
No eikö ne ukotkin ala olemaan jo pappoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö ne ukotkin ala olemaan jo pappoja?
Näyttää olevan
Jos ovat tuskissa?